Camping La Plage de St. Pabu

Laatste review

Wat een vieze boel!

Echtpaar uit Oss,
31-7-2018

We hebben genoten van de locatie, zo dichtbij zee hebben we nog nooit gekampeerd.

Sanitair was echt heel erg vies en werd "gepoetst", wel twee keer per dag.....(maar nooit goed!)

Veel echt vieze dingen gezien, veel ook al langer aanwezig. (spinnerag, wattenstokjes op rare plekken en toiletten vol met poepvlekken op zeer rare plekken soms ook verse drollen naast de pot)

De velle campers maken camperen met een tent ook niet echt leuk, veel verkeer wat voorbij komt elke dag weer opnieuw geeft veel onrust.

38 reviews over Camping La Plage de St. Pabu in het Nederlands

Wat een vieze boel!

Echtpaar uit Oss,
31-7-2018

Magnifiek!

Aukje,
30-6-2018

Prachtige, rustige, kleurrijke camping gelegen in een vallei.

Afstand zee en strand 700 mtr .

Voor het 3e jaar gestaan en komen graag volgend jaar terug.

Heerlijk aan het strand

Sanna,
21-10-2017

Heerlijke camping direct aan het strand.

Vroeger als kind al paar keer op deze camping geweest.

Elke dag even naar het strand uitwaaien en genieten van de grote verschillen tussen eb en vloed.

In de buurt is veel te ondernemen. Wanneer je graag tussen de Nederlanders wil staan dan raad ik je aan om een plek te kiezen tussen de zee en het speeltuintje. Vindt je het niet erg om omhoog te lopen, wil je wat meer rust en een prachtig uitzicht dan zijn de bovenste terrassen geweldig!

Wij stonden beneden op Eem grote familieplek. Prettig want daar kon onze de waard met lange luifel prima staan!

Prima plekje

Joels
6-8-2016

Ondanks dat het een grote camping is, merk je weinig van elkaar, door de goed afgescheiden plekken. De camping is rustig en na 10 uur 's avonds hoor je alleen het beuken van de branding. Eigenaars/personeel zijn vriendelijk en gastvrij. Je loopt vanaf de camping zo het strand op. Prachtig strand met mooi uitzicht op twee 'caps'. Enige nadeel is dat er geen schaduw is op de campingplekken. Het sanitair was niet altijd even schoon. Goede uitvalbasis om een mooie omgeving te verkennen.

heerlijke vakantie

saskia
18-8-2015

direct aan het strand. Mooie omgeving. Stacaravan schoon, had iets ruimer gemogen maar was goed te doen. Medewerkers vriendelijk. Al met al een geslaagde vakantie voor herhaling vatbaar. Wel de volgende keer zelf hoeslakens meenemen. Zeer diervriendelijk, er was zelf een hondendouche. Ruime wandelmogelijkheid. Mooie dorpjes. Mooie blauwe zee. De kinderen 12 en 13 hebben zich ook prima vermaakt.

Dit is vakantie

Fwhoekstra
9-2-2015

We gaan dit jaar voor de derde keer en verheugen ons nu al op de camping! Dochter van 13 kan niet wachten.

Heerlijke nazomer vakantie

Marjan
19-9-2014

Een fijne vakantie gehad, camping was nog maar voor 25% gevuld, hadden stacaravan op een hoger gelegen deel met mooi uitzicht. Ruime plek. Kwam ook omdat het veldje voor ons niet bezet was. Stacaravan van alles voorzien en als iets stuk gaat kan dit meteen vervangen worden bij de receptie. Stacaravan had alleen kuipstoeltjes buiten, dus wil je wat luxer zitten neem dan wat mee van huis. Ruime koelkast en vriezer. Goede en vriendelijke ontvangst bij de receptie. Ruime openingstijden ook in het naseizoen.

Wifi bij naastgelegen camping bij bar/restaurant. Kleine kaart maar dat vonden wij voldoende.

Brood kon besteld worden 1 dag van te voren.

We hebben extreem mooi weer gehad voor de tijd van het jaar.

Hond gewoon op het strand gelaten, ondanks verbodsbord van 15-mei tot 15 sept. In het weekend bij drukte daar wat terughoudender in geweest.

Leuke camping voor een keer

Frank
25-8-2014

Ligging van deze camping is geweldig houd er rekening mee dat het strand ook wel eens afwezig kan zijn door de invloed van de getijden, het sanitair vind ik een groot minpunt op deze camping weliswaar voldoende aanwezig maar met name het grote sanitair gebouw is vies de kleinere gebouwen zijn redelijk schoon. de klachten van mijn voorganger vind ik enigszins vreemd daar de camping eigenaar er niets aan kan doen of er al dan niet Nederlanders aanwezig zijn. de camping eigenaar heeft ons vriendelijk te woord gestaan en ons prima geholpen de camping is dermate groot dat er geen actieve contacten zijn tussen personeel en gasten als je contact wilt moet je dat zelf initiëren, alle aangeboden activiteiten "op de camping" waren gratis Op het weer heeft de camping eigenaar geen invloed dus nemen zoals het is of vertrekken. Wij stonden in een straatje met uitsluitend Fransen en hebben prima contact met ze gehad. voor ons prima drie weken en volgende keer weer wat anders zo zie je nog eens wat

Super vakantie gehad!

Julia
18-8-2014

Volgens mijn zoon van bijna 12 'de beste vakantie ooit!', we hebben onze kinderen (ook nog een dochter van 14) bijna niet gezien. Er was heel veel jeugd, NL, Belgisch, Frans en daar hadden ze veel lol mee. Elke avond op stap, eerst naar de tafeltennistennis hal en daarna naar het strand om een kampvuur te maken. Echt super gezellig en hoewel wij er voor het eerst kwamen en veel jeugd er vaker kwam, gingen onze kinderen er vanaf dag 1 mee om. De camping is verder heel erg netjes, heerlijk dicht aan het prachtige strand. De omgeving is schitterend. We hadden onze hondjes mee en hebben heel wat gewandeld. We troffen het enorm met het weer, we hebben 2 weken lang zon gehad en zaten bijna alle avonden tot laat buiten. Deze vakantie had ik via zoover gevonden en door alle positieve verhalen heb ik deze destijds geboekt. Absoluut een aanrader!

PS. Wij hadden een stacaravan geboekt. Helemaal in orde, super plekje.

Aanrader, mooi en overzichtelijk!

Wilco
11-8-2014

Deze camping overtrof onze verwachtingen. Tijdens de mailcontacten in maart hadden we al leuk contact. We hadden ivm de kinderen gevraagd om dicht bij sanitair en speeltuin te staan en ook om een wat ruimere plaats. Na een goed advies van hun kant, plaats 85 gereserveerd. Kon niet beter als je kleine kinderen hebt! Het strand loop je ook in 2 minuten naartoe en is prachtig. Lekker breed, dus alle ruimte voor spelletjes en vliegeren. Sanitair wordt keurig schoongehouden, al hadden we 2 weken droog weer, dus ik kan niet zeggen hoe dit bij regen is.

Heerlijke douches en geen wachtrijen. Nadeel is dat de camping ver van de grote weg ligt, waardoor een ritje van 50 km naar bijv. St. Malo zo een uur duurt. Dinan en St. Malo zijn schitterende plaatsen! Het strandje bij Iles St. Michel (Erquy) is prachtig en maar op 7 km. afstand! Supermarkten Super U en Liddl op 5 minuten rijden. Vriendelijk personeel en heerlijke pizza's in de snackbar. Ook de patat is daar heerlijk.

Aanrader voor dit geld!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage de St. Pabu in Erquy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage de St. Pabu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.