Camping Bellevue

Anders

Fine en schone camping

Nederlander
3-8-2018

Fine en schone camping. Prima ligging met voldoende privacy. De eigenaren zijn erg gastvrij en behulpzaam. Een prima plek om met het gezin de vakantie door te brengen!

Voor herhaling vatbaar!

Hendriksen
2-8-2018

We verbleven in een mobil home. Zag er prima verzorgd uit, op mooie plek. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met de andere aanwezige jeugd. Iedere dag naar strand kunnen lopen (2km). Wel steile weg, maar dat went.

Volgend jaar misschien weer.

Fam. vd Nieuwenhuizen.
30-7-2018

Supercamping voor jong en oud. Vriendelijk en gezellige familie die de camping runnen. Hadden zelf 3 honden bij. Werkte prima. Nette schone camping. Genoeg te doen in de omgeving. Jammer van de wifi.

Aanrader

Mj
28-7-2018

We hebben genoten hier. Mijn zoontje van 11 was helemaal gelukkig op het panna veldje. Veel kinderen, ook veel Nederlands, die zich met zijn allen vermaakten. Leuke gemoedelijke sfeer en geen groepjes of moeilijk gedoe wat je ook vaak ziet. Ook veel tieners die leuk met de wat jongere kinderen optrokken. Omgeving is zo mooi, krabben vangen (neem spek mee in een panty aan een touw daar zijn ze dol op) bij ilot Saint Michel bij eb is een aanrader. Prachtige kustwandelpaden. Eigenaren spreken nauwelijks Engels maar zijn zeer behulpzaam en je komt er altijd wel uit. We moesten naar de dokter en ze maken meteen de afspraak voor je. Winkeltje is zeer beperkt, maar in erquy zijn genoeg winkels met uitgebreid assortiment. Huisje schoon en ruim.

Formidable!

Joris Nijpels
27-7-2018

Al 12 keer eerder bezochten we Frankrijk maar nog nimmer Bretagne. Dit met het idee dat het weer daar toch te veel risico zou zijn voor tentkampeerders als wij. Maar nu zijn we van 16 juli tm 26 juli op Camping Bellevue in Erquy geweest . Dit bleek om meerdere redenenen een schot in de roos. Een kleinschalige camping met genoeg vermaak voor kinderen van 15 jaar, een zeer gastvrije ontvangst door de campingeigenaren en een tot nu toe ongeevenaarde verzorging van douche en toiletruimtes. Daarnaast hebben we het stukje Bretagne dat we gezien hebben oa door ee prahtige fietstocht van Erquy naar Cap Fréhel als erg mooi ervaren. De aanwezigen Fransen probeerden oa op de avond dat er een bandje speelde ons de dansvloer op te krijgen hetgeen ook gelukt is. Kortom een topvakantie op deze Camping . Niet onbelangrijk, de pizza's van Chef de Cuisine Pascaline ; Formidable!

En mooie camping met vriendelijke uitbaters

Florian
25-7-2018

En mooie camping met vriendelijke uitbaters. Ruime plaatsen met veel privacy. Een allerhartelijkst ontvangst door de dochter. De winkel heeft de noodzakelijke artikelen en gekoelde dranken tegen een schappelijke prijs. Wij komen ieder jaar graag terug.

Nooit meer

Van Houten
23-5-2018

Prachtig gelegen camping, oudere gedeelte spreekt ons persoonlijk minder aan vanwege de hoge hagen (wel windvrij) maar nieuwe gedeelte is mooi open en ruim. We waren hier in 2016 ruim een week geweest, een groot succes ! Echter in 2017 bleken er nieuwe eigenaren te zijn. Dat was geen succes! De faciliteiten voor kinderen en tieners zijn prima (zwembad, pannaveldje) maar de houding van de nieuwe eigenaren niet. Iedere dag viel er door de eigenaren wel iets te klagen over de Nederlandse jeugd. Op agressieve toon werden wij dagelijks aangesproken wat onze kinderen nu weer verkeerd hadden gedaan. We werden gewoon honds behandeld. Het kostte moeite geen ruzie te maken. Zoiets hebben wij in al die jaren nog nooit mee gemaakt. Men deed alsof het een gunst was dat men ons niet weg stuurde (werd wel mee gedreigd) De omgeving is prachtig, strand idem dito, de camping biedt veel mogelijkheden maar wij komen hier echt nooit meer terug.

Guy & Pascaline, Gérant, 24-5-2018

Pour commencer je tiens à rectifier vos propos, nous n'avons aucun problème avec les Néerlandais. Les autres avis pourront témoigner de notre bienveillance auprès de nos clients quelque soit leur nationalité.

Vos enfants ont été particulièrement insolants durant la totalité du séjour. Nous avons du intervenir plusieurs fois avant de vous en avertir. Ils ont dégradé du matériel et ont dérangé certain de nos campeurs. Après plusieurs avertissements, nous vous avons seulement avertis que si la situation ne s'améliorait pas, nous serions obligés de vous faire quitter les lieux, tels que ça aurait été le cas dans d'autres établissement et peu importe votre nationalité.

Suite à cela, la situation s'est amélioré pour le plaisir de tous. Nous avons une volonté certaine de contenter nos clients mais n'acceptons pas le mensonge, la dégradation de matériels et l'insolence !

Enfin, la note globale ne mérite pas 1/10 au vu des compliments que vous avez pu faire sur le terrain de camping en lui-même et la propreté de ce dernier, mais se sont les risques de l'avis client et de la mauvaise foi de certains qui attendant plus de 9 mois avant de publier un avis.

Bonne continuation.

goede camping maar niet bijzonder

danielle
18-8-2017

Camping is netjes. Niet altijd toiletpapier op de toiletten. Goed douchen zonder muntjes met genoeg warm water. genoeg warm afwaswater. toiletten en douches schoon. Camping ligt 2 km bergop vanaf het strand. onze dochter van 7 kon met haar crossfiets zonder versnelling terug fietsen.

Onze kinderen hebben niet aan de animatie meegedaan. Veel te zien in de omgeving. Eigenaar is klantvriendelijk, spreekt alleen Frans.

Ruime stacaravan met prachtig uitzicht..

Brouwer
13-8-2017

We hadden voor de tweede keer een ruime O'Hara mobil-home (stacaravan) gereserveerd aan de rand van de camping. Het uitzicht op korenvelden en de zee is schitterend. Ook bij wat minder mooi weer is dat prachtig: nooit eerder hebben we zoveel mooie wolkenluchten gezien. In de omgeving is genoeg te doen: mooie wandelingen en leuke stadjes zoals Dinan of Lamballe. Het strand bij Val-André en wandelen op de Cap d'Erquy vonden wij echt supermooi. Enig minpunt is dat de nieuwe eigenaren van de camping geen Nederlandse animatrice, maar een Franse die niet of veel te laat op komt dagen bij de activiteiten die ze zelf op het bord heeft gezet. Wel leuk voor tieners is het veldje naast de ingang met trampolines, tafeltennistafel, baskets en voetbaldoelen, de Nederlandse kids voetbalden tegen de 4 Franse jongeren, erg leuk! Verder een rustige sfeer op de camping.

Leuke camping

Johannes Hendrik VAN BOCKEL
8-8-2017

Bij een plaats XXL verwacht ik wel iets meer ruimte. Onze plaats lag ingeklemd tussen hoge heggen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bellevue in Erquy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.