Camping Bellevue

Meer camping info

189 reviews over Camping Bellevue

• 2019
    8PV22-07-2019

Camping met een echte bellevue.

Mooie camping, goed bereikbaar. Zeer vriendelijke ontvangst. Mochten met onze CC-kaart met een geringe bijbetaling op een ruimere plaats staan aan de buitenzijde met het zicht op de oceaan. Sanitair ietsje gedateerd maar prima schoon en altijd warm water.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Nederlander03-08-2018

Fine en schone camping. Prima ligging met voldoende privacy. De eigenaren zijn erg gastvrij en behulpzaam. Een prima plek om met het gezin de vakantie door te brengen!

Gereisd in augustus 2018

• 8Hendriksen02-08-2018

Voor herhaling vatbaar!

We verbleven in een mobil home. Zag er prima verzorgd uit, op mooie plek. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met de andere aanwezige jeugd. Iedere dag naar strand kunnen lopen (2km). Wel steile weg, maar dat went.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Fam. vd Nieuwenhuizen.30-07-2018

Volgend jaar misschien weer.

Supercamping voor jong en oud. Vriendelijk en gezellige familie die de camping runnen. Hadden zelf 3 honden bij. Werkte prima. Nette schone camping. Genoeg te doen in de omgeving. Jammer van de wifi.

• 9Mj28-07-2018

Aanrader

We hebben genoten hier. Mijn zoontje van 11 was helemaal gelukkig op het panna veldje. Veel kinderen, ook veel Nederlands, die zich met zijn allen vermaakten. Leuke gemoedelijke sfeer en geen groepjes of moeilijk gedoe wat je ook vaak ziet. Ook veel tieners die leuk met de wat jongere kinderen optrokken. Omgeving is zo mooi, krabben vangen (neem spek mee in een panty aan een touw daar zijn ze dol op) bij ilot Saint Michel bij eb is een aanrader. Prachtige kustwandelpaden. Eigenaren spreken nauwelijks Engels maar zijn zeer behulpzaam en je komt er altijd wel uit. We moesten naar de dokter en ze maken meteen de afspraak voor je. Winkeltje is zeer beperkt, maar in erquy zijn genoeg winkels met uitgebreid assortiment. Huisje schoon en ruim.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Joris Nijpels27-07-2018

Formidable!

Al 12 keer eerder bezochten we Frankrijk maar nog nimmer Bretagne. Dit met het idee dat het weer daar toch te veel risico zou zijn voor tentkampeerders als wij. Maar nu zijn we van 16 juli tm 26 juli op Camping Bellevue in Erquy geweest . Dit bleek om meerdere redenenen een schot in de roos. Een kleinschalige camping met genoeg vermaak voor kinderen van 15 jaar, een zeer gastvrije ontvangst door de campingeigenaren en een tot nu toe ongeevenaarde verzorging van douche en toiletruimtes. Daarnaast hebben we het stukje Bretagne dat we gezien hebben oa door ee prahtige fietstocht van Erquy naar Cap Fréhel als erg mooi ervaren. De aanwezigen Fransen probeerden oa op de avond dat er een bandje speelde ons de dansvloer op te krijgen hetgeen ook gelukt is. Kortom een topvakantie op deze Camping . Niet onbelangrijk, de pizza's van Chef de Cuisine Pascaline ; Formidable!

• 8Florian25-07-2018

En mooie camping met vriendelijke uitbaters. Ruime plaatsen met veel privacy. Een allerhartelijkst ontvangst door de dochter. De winkel heeft de noodzakelijke artikelen en gekoelde dranken tegen een schappelijke prijs. Wij komen ieder jaar graag terug.

Gereisd in juli 2018

• Oude reviews

9Brouwer13-08-2017

Ruime stacaravan met prachtig uitzicht..

We hadden voor de tweede keer een ruime O'Hara mobil-home (stacaravan) gereserveerd aan de rand van de camping. Het uitzicht op korenvelden en de zee is schitterend. Ook bij wat minder mooi weer is dat prachtig: nooit eerder hebben we zoveel mooie wolkenluchten gezien. In de omgeving is genoeg te doen: mooie wandelingen en leuke stadjes zoals Dinan of Lamballe. Het strand bij Val-André en wandelen op de Cap d'Erquy vonden wij echt supermooi. Enig minpunt is dat de nieuwe eigenaren van de camping geen Nederlandse animatrice, maar een Franse die niet of veel te laat op komt dagen bij de activiteiten die ze zelf op het bord heeft gezet. Wel leuk voor tieners is het veldje naast de ingang met trampolines, tafeltennistafel, baskets en voetbaldoelen, de Nederlandse kids voetbalden tegen de 4 Franse jongeren, erg leuk! Verder een rustige sfeer op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Johannes Hendrik VAN BOCKEL08-08-2017

Leuke camping

Bij een plaats XXL verwacht ik wel iets meer ruimte. Onze plaats lag ingeklemd tussen hoge heggen.

Gereisd in augustus 2017

• 8Fam. Doornbos02-07-2017

Camping met 'bellevue'

De enthousiaste begroeting op camping Bellevue gaf meteen al een 'welkom' gevoel. De camping heeft mooie kampeerplaatsen en ziet er verzorgd uit. Het is prachtig om 's avonds vanaf de camping de zon in de zee te zien zakken. Dit kan op de plaatsen aan de buitenrand van de camping waar wij een ruime plaats hadden met water en electra. Om bij de zee te komen kon je 2km naar beneden 'gaan' met je fiets de terugweg was iets moeilijker, maar met de auto kan natuurlijk ook. Het witte zandstrand en het blauwe warme water waren voor ons een verrassing. Nu hadden wij in deze periode erg mooi weer en het was getij steeds eb 's middags. De omgeving was niet erg geschikt om te fietsen maar de wandelingen op de kliffen en de uitzichten waren een goed alternatief. Mbv kaarten van toeristenburo kun je diverse wandelingen maken en kom je op de mooiste plekjes. Op de camping verder een overdekt zwembad, verse broodjes iedere ochtend en heerlijke pizza'. De toiletgebouwen waren in deze periode schoon en netjes.

Gereisd met partner in juni 2017

Camping Bellevue info