Camping Le Kerzerho

2 reviews over Camping Le Kerzerho in het Nederlands

top camping

fam. Groeneveld
22-10-2016

Hele goede camping in een prachtige omgeving met ontzettend vriendelijk personeel dat hun uiterste best doen om je van dienst te zijn. Wij zijn in de herfst hier geweest en het was heel rustig op de camping maar toch werd er van alles georganiseerd. Personeel is allemaal Nederlands dus de taal is geen probleem. Sanitair was mooi en schoon. Er is in onze ogen maar 1 nadeel en dat is dat de camping erg afgelegen ligt en dat je er altijd met de auto op uit moet en behoorlijke afstanden moet rijden.

2007

Rustige echt franse camping met bijna alleen mobilhomes

Elsbeth van Schaik
22-7-2007

Rustige echt franse camping met bijna alleen mobilhomes. De mobilhomes hebben allemaal royale plekken die afgescheiden zijn met heggen, muurtjes etc. Zwembad met leuke glijbanenen is niet verwarmd. Kleine speeltuin, overdekte petanque banen. Alleen brood te koop op de camping, geen levensmiddelen. Iedere avond is er eten verkrijgbaar zoals paella, pizza en kebab. Twee grote supermarkten in het dorp. Het zandstrand is dichtbij en erg mooi. Erdeven is een goede en rustige uitvalsbasis om de mooie omgeving te ontdekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Kerzerho in Erdeven (Morbihan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Kerzerho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.