Hotel Auberge du Sous-Bois

Hotel Auberge du Sous-Bois
8,5

1 review over Hotel Auberge du Sous-Bois in het Nederlands

leuk

Vera en Marc ANTWERPEN-Belgie.
31-5-2009

uitgebaat door een gezin met 3jongetjes.de patron staat zelf in de keuken>heeft jarenlang als kok op een schip gewerkt en sinds 2jaar dit hotel... ligging in een klein dorpje zonder winkels en 1 pizza restaurant. 4km van de plage(de moeite waard) kamers klein maar netjes>tv zijn zenders stelt niets voor! nieuwe badkamers/onbijt simpel maar voldoende. de patron is zeer behulpzaam om raad te geven voor je uitstapjes!!

Gereisd Met partner in mei 2009

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesWasserette

• AdresRue Nationale de Pont Lorois 56410(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge du Sous-Bois in Erdeven (Morbihan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge du Sous-Bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.