Camping Huttopia Douarnenez

Camping Huttopia Douarnenez
8,5

3 tips over Camping Huttopia Douarnenez

liebregts, 27-7-2014
Toile & Bois zijn aan te raden, en qua verhouding prijs-kwaliteit prima. Voorzien van alles wat je nodig hebt. Wie bekend is met Indigo keten, weet dat deze comfortabel zijn en zeer mooi.
Braems Kenneth, 10-8-2013

Vroeg boeken want in seizoen is het heel druk en vraag of het mogelijk is voor plaats 87.

Grote staanplaats onder de bomen met een MEGA uitzicht op de oceaan en baai van Douarnenez!!!

simone, 23-7-2013

- 's Nachts kon het, ondanks warme weer, wel wat koud zijn. De aanwezige dekens voldeden, maar in kouder seizoen zou ik toch zelf nog wat extra meenemen.

- Bezoek strand tussen Point du Van en Point du Raz.

-Point du Raz vraagt 6 euro entree, maar is wel mooi. Als je dit niet wilt betalen is Point du Van een goed alternatief.

- Reservaat voor vogels Cap Sizun is moeite waard. Wel even zoeken.

- Strand Pors Peron (langs route naar Pointe du Van) is een mooi verborgen plekje.