Camping Huttopia Douarnenez

Camping Huttopia Douarnenez
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Huttopia Douarnenez voor je op een rij gezet:

16 reviews over Camping Huttopia Douarnenez in het Nederlands

Heerlijke huttopia camping!

Sanna
21-10-2017

Gezellige camping met mensen uit verschillende landen. Naast ons stonden Belgen en aan de andere kant Britten. Tegenover ons Nederlanders.

Goed en nieuw sanitair. Zwembad was heerlijk warm en werd netjes bijgehouden. Altijd schoon en netjes een hek er omheen. Speeltuintje met een schommel, glijbaan en een wipwap. Vanaf het terras konden we dit zien, dus terwijl wij een wijntje dronken bij de snack-kar waren de kinderen (3+5) aan het spelen. Dat is pas vakantie 😉.

Volleybalveld en tafelvoetbaltafel waren bij de iets oudere kinderen populair.

Wij hebben grote tent en konden goed staan, maar stonden wel onder de bomen in de schaduw. Plekken zitten dicht op elkaar, dat was mijn enige minpuntje...

sfeervolle camping

Marloes
10-8-2017

Zeer vriendelijk/behulpzaam personeel, leuke bar en goede service. Sanitair schoon. Brood/croissants voor de ochtend is te bestellen de dag ervoor en tussen 8-12 op te halen.

Klein (maar wel verwarmd zwembad) met uitzicht op de zee. Maar verschillende strandjes zijn op loopafstand. Veel leuke wandelroutes langs de kust, echt een aanrader. In de buurt vele mooie uitkijkpunten over de zee bereikbaar met auto (evt point du raz45min / point du millier20min, zit een leuk kapel bij).

Fantastische camping en dicht bij het zandstrand!

Suleika Bouma
18-7-2017

De campings van Huttopia hebben allen hetzelfde format: heerlijk kamperen in de natuur met veel ruimte om je tent of gehuurde safaritent. Er is altijd een zwembad, schaduwplaatsen en ruimte.

Gelijkgestemde mensen die houden van rust, natuur, uitstapjes, 's avonds een potje tafeltennis, spelletje of een lekker wijntje op het terras.

De camping bevindt zich hoog op een berg waardoor je op verschillende plaatsen de oceaan kan zien met blauw water!

5 Minuten naar beneden lopen met de trap en je staat met je voeten in het zand!

Douarnenez zelf heeft 4 havens en bestaat eigenlijk uit 2 delen, een auto is daarom wel handig...

Langs de kustlijn is een bijzondr mooie wandelroute uitgezet voor uren plezier en doorkijkjes.

De sanitairvoorziening boven is vernieuwd en helemaal top!

Oude reviews (archief)

Hele fijne camping

Nynke
    27-8-2016

Fijne, rustige camping! Schoon sanitair en zeer vriendelijk personeel. We hadden een safaritent gehuurd, die was keurig.

Prima camping met verbeterpunten

D.
    19-8-2016

Mooi gelegen camping, mooie plekken, prachtige tenten, leuke bar, goede pizza's, prima zwembad, veel Nederlanders, sterk verouderd sanitair (bovenin de camping) en super slechte wifi.

Leuk verblijf gehad

m. van der Lee
    1-5-2016

Prachtig gelegen camping, vriendelijk personeel. Voorzieningen waren goed verzorgd. wel een vrij steile klim naar de camping toe maar dat wordt meer dan goed gemaakt door de geweldige omgeving en het uitzicht op zee vanaf het zwembad.

Heel leuke gastvrije kindvriendelijke camping

Karel Casier
    26-2-2016

Rustige camping met veel schaduw. Ideaal met kleine kinderen en met de tent. Strand dichtbij. Fijn zwembad. Heel aardige uitbaters.

Combi sportief, bos en stad

WSPK
    24-8-2015

Camping Indigo Douarnenez is een vrij kleine bosrijke camping aan de rand van Douarnenez. Via stevige klim (helling 15%) is de camping te bereiken. Ideaal voor stoere fietsers (laat je stadsfiets maar thuis) en wandelaars (GR-route langs camping). PLUS: Gastvrij campingteam, verwarmd zwembad, broodservice, wasmachine, sanitiairgebouw 1, gasten met uiteenlopende nationaliteiten. MIN: risico slecht weer, sainitairgebouw 2 is verouderd en onhygiënisch. Strandje nabij camping is op zonnige dagen overvol, maar genoeg stranden in omgeving. Centrum van Douarnenez is wandelend beriekbaar via GR-route, maar te ver (heen en terug) met kinderen. Sfeer op camping is heerlijk rustig.

Geweldig

José
    15-8-2015

Fijne boomrijke camping. Prachtige omgeving en genoeg te zien en te doen.

De grootte van de plekken verschilt behoorlijk, dus van belang om aan te geven met wat voor tent je komt. Wij kregen eerst een veel te kleine plek toebedeeld, maar dat kon ondanks de drukte nog veranderd worden!

Sanitair is redelijk, wel is een van de gebouwen flink verouderd en de douches daar zijn erg klein!

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Lekker warm zwembad.

Heerlijk!

Linda
    13-8-2015

Wij hebben een heerlijke zomervakantie gehad in een gehuurde tent met badkamer op deze camping. Onze dochter van 2,5 had snel aanspraak. De mensen van de camping waren zeer vriendelijk. Het gezellige, kleinschalige terrasje had heerlijke pizza's en biertjes. Maar je mocht ook je eigen drankjes en eten meenemen. Heel ongedwongen. Het zwembad was verwarmd, dat was ook een plus. Ik had er wel graag een peuterbadje bij gehad. Het strandje op loopafstand is ook heerlijk, maar ook erg mooi! Leuke andere mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Douarnenez in Douarnenez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Douarnenez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Huttopia Douarnenez scoort een 8.59 uit 10 op basis van 18 reviews.