Camping Croas Men

Camping Info

Meer campinginfo

2 reviews over Camping Croas Men

• 8Carolien03-07-2016

heerlijk rustig, schoon sanitair en ruime plaatsen

Ruime plaatsen, veel groen, voldoende sanitair. Nu in voorseizoen was 1 sanitairblok open (netjes en schoon!). Het 2e sanitairblok is ook in hoogseizoen open. Ruimte om binnen te zitten met slecht weer. Waar ook de Wifi is (gratis en goed bereikbaar in die ruimte. Niet op de plaatsen, maar dat hoeft ook niet).

Vriendelijke ontvangst (alleen Frans-talig).

Jammer was dat er geen broodservice was (wellicht wel in hoogseizoen?). De bakker was iets te ver om te lopen, maar op fiets of met auto prima te doen.

Absoluut een adresje om te bewaren voor als ik er weer eens in de buurt ben!

• 9CV28-05-2011

Zalig rustige camping

Wij hebben 10 dagen op de camping verbleven. En we hebben het zeer naar ons zin gehad. Vriendelijke eigenaars, soms wel wat zoeken als je ze nodig had aangezien ze het wel zeer druk hadden op de boerderij. Maar dat was nooit storend. Heel leuke, groene camping en zalige omgeving. Bovendien verkopen ze uitstekende zelfgemaakte cider en andere hoeveproducten.

0 tips over Camping Croas Men

0 vragen over Camping Croas Men