Camping Les Tendieres

3 reviews over Camping Les Tendieres in het Nederlands

Eenvoudige camping

Ad
9-11-2009

Dit is een Camping Municipale. Verwacht dus weinig luxe, maar hij is ook niet duur. Het voorste gedeelte onder de bomen is voor tenten, het achterste voor caravans. De beheerder doet zijn best en is zeer voorkomend, maar hij zal beperkte mogelijkheden hebben. Er is wel te weinig sanitair op de piekuren. Dol is een prachtig historisch stadje op loopafstand met veel goede restaurants. Deze camping is een prima alternatief voor de vele overvolle en (te) dure campings in de buurt van Mont Saint-Michel, maar je moet niet te kritisch willen zijn.

Gereisd met partner in augustus 2009

Rustige camping maar de uitbater is kortaf..

André Veraart
11-9-2009

Camping is mooi gelegen aan rand van het historische stadje en goede uitvalsbasis om Mont st michel , St Malo , Dinard en Dinan te bezoeken...

Gereisd met partner in augustus 2009

Sober en duur !

Annet Smitskamp
23-7-2009

Een mooi groot terrein met ruime plaatsen. Maar we vonden het gebodene wel erg minimaal, en daardoor niet in verhouding met de prijs-deze camping is behoorlijk duur. Neem dan nog de ligging daarbij :in een bedrijvengebiedje aan de rand van Dol, niet echt heel fraai gelegen dus.

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Tendieres in Dol-de-Bretagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Tendieres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.