Hotel Domaine des Ormes

Hotel Domaine des Ormes

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Ormes voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Domaine des Ormes in het Nederlands

Huurtent, ruime tent/plek, mooie camping

Geurdah,
3-8-2017

Huurtent is ruim, bedden matig (zoals te verwachten), keukeninrichting gedateerd, koelkast klein (wel ruim vriesvak), koelbox, precies 6 van alles (bord/mes), 1 onderzetter, 1 koekenpan, 1 schaal, karige keukeninrichting, tent erg ruim, luifel voor de tent met uitzicht op straatje (handig voor ouders met jonge kids, tenten van eurocamp hebben partytentje aan zijkant), ruime plek, 4 kuipstoelen, 2 verstelbare en 2 ligbedden, bij linnenpakket zitten ook handdoeken. Camping is erg groot, leuk voor oudere jeugd, disco, animatie verschillende leeftijden, ook veel betaalde activiteiten (klimmen, tokkelen, waterskiën etc). rustige camping, weinig overlast van (disco) jeugd. Toen het drukker werd waren toiletgebouwen drukker, wc papier op. Nieuw toiletgebouw is mooi maar m/v niet gescheiden. Oudere toiletgebouwen minder gebruikt dus schoner en m/v wel gescheiden. Prima campingwinkel. Op 10 km vele supermarkten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super fijn appartement

Kelly Huisman,
14-7-2017

Hele leuke appartementjes. Wij zaten in een appartement met 1 slaapkamer en 1 woonkamer met tweepersoons bedbank. Netjes. Heerlijk rustig. Camping is superleuk. Helemaal voor een meisje van 3. Mooi onderhouden, leuke zwembaden en activiteiten. Goede campingwinkel en ook veel te zien buiten de camping. Mont St. Michel, Saint Malo, Aquarium, Bourbonsais (dierentuin bij kasteel) etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

fantastisch

paul mertens
29-7-2014

Ruime 3 persoonskamer op 2de verdiep. Verduistering voorzien. . 3 gangenkeuzemenu, wel veel vis. Voor kinderen apart menu. Ontbijt in orde, niet veel afwisseling maar wel ok .Geen airco, safe en bar op kamer. Hotel zeer rustige ligging met mooi zwembad met ondiep gedeelte. Op 600 m ligt het activiteitencentrum van het domein met mooie zwembaden en glijbanen, je hebt als hotelgast hier ook toegang, maar geen lawaai hiervan in hotel. Hotel leuk met en zonder kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Nooit meer

karin
26-7-2014

Kleine kamers, kleverige muren met vlekken van gedode muggen. Slechte verluchting, ruikt slecht en vochtig. Geen airco noch een minibar. Ontbijt: koffie uit een automaat, geen vers fruitsap, industriële roereieren, geen knapperig brood, beperkte keuze toespijs. Eten meestal correct maar zonder dat extraatje, serveren kabeljauw aan de kaart maar is geen kabeljauw (totaal andere textuur) en veel te droog. Restaurant gesloten op maandag en dinsdag, dan krijg een bon van 21 euro/pp om op de camping te gaan eten dus in een pizzeria !!!??? Heel vriendelijke en behulpzame medewerkers

Gereisd met partner in juli 2014

Leuk!

caro-3
7-1-2013

Heel fijne camping. Verschillende activiteiten te doen: manège, golf, minigolf, een wekelijks minimarktje, zwemmen. Het zwembadwater was wel veel te koud om met kleine kinderen lange tijd te vertoeven.

In nabijheid van andere bezienswaardigheden, een enorm pluspunt, want aan de kust was het droog én warm ;-)

We hadden hier een reuzevakantie, ondanks een hele week koud en nat weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Leuk domein

Sandra
28-8-2012

Mooi en goed hotel, ideaal om een vakantie met kinderen door te brengen. Lekker restaurant, standaard ontbijt. Vriendelijk personeel.

Enige min-/aandachtspunt is de service in het restaurant en de bar. Heel jong personeel (studenten?) die nog ervaring missen. De organisatie liep vaak in het honderd (hoorden obers tegen elkaar zeggen dat er gasten vertrokken waren zonder te betalen, onze fles wijn bleek opeens "verdwenen",...).

Het domein zelf is heel kindvriendelijk, en er valt vanalles te beleven. Op het domein zelf kan het wel heel druk zijn, met een enorm lawaai (vooral in de openluchtzwembaden). Het zwembadwater was voor onze peuter van 2 te koud. Leuke bezienswaardigheden in de buurt (St. Malo, Mont-Saint-Michel, Cancale,...)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

fantastische plek

de vries soraya
16-8-2009

toffe vakantie .gaan zeker nog is terug .onze kids hebben zich keigoed geamuseerd.echt een aanrader .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009
2008

ideaal voor mid-week of weekend

erik van den dries
12-8-2008

zeer propere kamers(elke dag goed gepoetst,elke dag propere handdoeken) , lekker eten maar kaart of menu is beperkt. Service in de bar kan beter(er was regelmatig geen personeel aanwezig).Het zwembad is niet groot maar zeer goed onderhouden.+punt is ook dat men gebruik kan maken van de zwembaden op de camping.Het onthaal aan de balie was minder goed,er werd te weinig informatie gegeven.

Gereisd familie in juli 2008

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaine des Ormes in Dol-de-Bretagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaine des Ormes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.