Camping Ty Provost

Camping Ty Provost

8.5Fantastisch

Frankrijk, Bretagne, Dineault

Op vakantie geweest naar Ty Provost?

8.5Fantastisch

• 5.7Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

4 reviews over Camping Ty Provost

• 2018
    9Gerard09-07-2018

Aanrader!

Ideale camping voor rustzoekers, wandelaars. Prachtig uitzicht over de vallei van de Aulne waarvan wij 18 dagen konden genieten. Royale plaatsen. Zeer vriendelijke , behulpzame eigenaars met warme belangstelling voor hun gasten. Sanitair deels nieuw en deels wat ouder maar perfect onderhouden en verzorgd. Douches en wifi in de prijs inbegrepen, broodservice. In het hoogseizoen aanbod van regionale activiteiten en gebruiken. Mooie stranden in de nabijheid. In Châteaulin, 3 km, supermarkt en restaurants voor elke beurs. In Plomodiern, 12 km, zelfs een Michelin 2 restaurant! Avontuurlijke kinderen kunnen hier hun hart ophalen. Alleen al om verschillende manieren van kamperen te kunnen vergelijken zou men er geweest moeten zijn.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Frans11-09-2017

Bretonse gastvrijheid op een prachtige locatie!!

Ruime plekken met een fantastisch uitzicht over dal van Aulne. Sanitair is deels uit jaren '90, deels uit 2017 en wordt uitstekend schoongehouden. Solenn en Jean-Yves tonen belangstelling voor hun gasten en geven allerlei adviezen om Finistère te leren kennen "buiten de gebaande paden". Er is een gezellig zaaltje met professionele bar, dat in het hoogseizoen 's avonds is geopend o.a. voor muziekavonden, crêpeproeverij, e.d.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Jaap Le Mair09-07-2017

Fantastisch uizicht

Leuke kleine camping met zeer vriendelijke beheerders. Bereid om mee te denken over een mooie wandeling in de omgeving. Terrassencamping met uizicht over het dal. Rust en ruimte, ruimte zeker op ons plaatsje nr. 17. Naast onze Eriba Pan en de auto was er nog ruimte voor een extra tent én daar bovenop nog ruimte om te recreëren. Kust van Bretagne (pointe du Raz en Pointe de Dinan bijvoorbeeld) goed bereikbaar, Quimper en Locronan als leuke dagbestedingen in de buurt. Supermarkt in Chateaulin op 5 tot 10 minuten afstand met de auto, redelijk grote Leclerc. Er is een bar op de camping, maar hier werd in onze vakantieweek nog hard aan geklust. Sanitair is schoon, deels helemaal nieuw en deels oud. Geen muntjes! WC-papier en handzeep aanwezig.

• 1Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 7J g wilman14-06-2016

Mooie ligging - voor rustzoekers.

Fraaie ligging, mits het niet te vol is. Vriendelijke en behulpzame uitbaters met veel info over de omgeving en wandelingen. Sanitair eenvoudig, maar wel voldoende schoon. In de eerste helft van juni waren wij de enige en waarschijnlijk ook de eerste kampeerders. Vergeleken met de Acsi-cc prijzen en vrij dure camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016