Hotel Printania

4 reviews over Hotel Printania in het Nederlands

Nathalie L.,
17-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Origineel hotel voor liefhebbers van retro en begin van

TISHENKOV ALEXANDRE,
10-7-2017

Origineel hotel voor liefhebbers van retro en begin van vorige eeuw

Gereisd anders in juli 2017

Op onze doorreis naar West-Bretagne hier een nacht geslapen, twee volwassen en onze zoon van 15 jaar. Kleine kamer, het extra bed stond aan het voeteneinde, werd allemaal wat krap. Kamer was eenvoudig, schoon, maar het uizicht vanaf het balkon wel subliem.

Personeel aan de receptie was aardig, maar het hangt er vanaf wie erachter zit. Gehuurde parkeerplaats goed, in een besloten omgeving.

Diner in het restaurant, met bediening in Bretonse klederdracht, was op zich niet slecht, maar ook niet kwalitatief hoogstaand. Bediening duurde soms lang. Mindere goede prijs/kwaliteitverhouding.

Het ontbijt was niet goed: te weinig personeel, het buffet werd niet op tijd aangevuld, er werd niet opgeruimd. Buffet was bovendien simpel.

We zouden hier niet meteen terugkeren.

Dinard is qua badplaats aardig, maar verder niet bijzonder. Wel goed winkelstadje en mooie wandeling over de stadswallen. Het uitzicht is echt geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Printania voor je op een rij gezet:

Het hotel ligt prachtig, vlak bij het centrum en met een mooi uitzicht over de baai. Kamers zijn erg klein en zeer gehorig. Geen lift in het hotel. Restaurant heeft een prachtig uitzicht maar niet voldoende personeel.

Gereisd met partner in augustus 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Printania voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Printania in Dinard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Printania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.