Camping La Touesse

28 reviews over Camping La Touesse in het Nederlands

Fantatische ligging

Frans en Elma van der Maden, 9-8-2009

Camping La Touesse is een camping die prachtig ligt voor

het een bezoek brengen aan Dinard, Dinan, St. Malo en b.v. Cap Frehel.

Een aanrader voor Bretagne.

mooie en nette camping met goed personeel

floris, 3-8-2009

Paar minuten lopen van een schitterend strandje, wel een stukje verder naar Dinard. Camping is rustig, schoon en goed onderhouden. Verwacht geen supervol animatie programma. Wij hebben een leuke tijd gehad.

Prima camping, rustig en vlak bij zee

Joep, 3-8-2009

Camping La Touesse is een goede plek om de omgeving te bekijken. Vriendelijk personeel en douches en toiletten worden goed schoongehouden.

Een aanrader!

Prima uitvalsbasis voor noordkust Bretagne

Marga, 2-8-2009

Een heerlijke, kindvriendelijke camping. De zee is vlakbij. De bus voor de deur brengt U o.a. naar St. Malo en Dinard. De stad Dinan is ook prachtig met zijn oude vakwerkhuizen.

Wij zijn er nu al verschillende keren geweest en blijven het daar prima vinden.

Goede camping vlak aan zee

Kempen, 24-7-2009

Wij hebben 4 nachtjes op deze camping gestaan en waren erg tevreden. Vriendelijk personeel, sanitair werd vaak schoongemaakt (wc's waren bv. altijd schoon) en met 3 minuutjes wandelen zit je op een prachtig strandje! Verder vlakke plekken met daarachter grote heggen. Aanrader! (ps. ik heb geen kinderen dus over de kindvriendelijkheid...geen idee)

Is een aanrader voor vrienden en bekenden

willem ten haaf, 9-7-2009

Je wordt zeer gastvrij ontvangen en mag zelf uitzoeken waar je wilt staan. Je krijgt goed advies over zon/schaduw op de diverse zeer ruime plaatsen.

Strand ligt op een paar minuutjes lopen.Centrum van Dinard ook makkelijk met de fiets te bereiken binnen een kwartiertje. Ook st. Malo is van hieruit makkelijk te bereiken.

de camping was heel eenvoudig

groote, 14-9-2007

de camping was heel eenvoudig. wij hadden een mobielhome gehuurd en we dachten dat er een tv in zat ( wat er volgens de foto's van internet wel bij in zat ) maar bij aankomst bleek dat je die moest huren en dat werd niet vermeld. er was totaal niks te doen qua activiteiten terwijl dat wel wordt aan gekondigd op internet. het was wel weer lekker dat het strand dichtbij was en dat de omgeving heel mooi is. wat dat betreft hebben we wel genoten vooral omdat het goed weer was. de volgende keer dat we naar bretagne gaan gaan we wel op zoek naar een camping met iets meer activiteiten.

de camping was erg eenvoudig en had voor de kinderen echt helemaal niets te bieden.animatie was er ook niet en 1 speeltoestel vonden wij geen speeltuin.het sanitair was ook niet erg fris,smerig zels!wij zijn dan ook eerder naar huis gegaan helaas.

We hebben een aantal aanbieders voor La Touesse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Touesse in Dinard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Touesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Touesse scoort een 7.6 uit 10 op basis van 37 reviews.