Camping La Touesse

Meer campinginfo

47 reviews over Camping La Touesse

• 8hansbalk08-09-2013

Goede camping

Niet te grote camping in de buurt van Dinard en St. Malo. Modern en ook wat ouder sanitair in 1 gebouw, ZEER goede douches. Schoonmaak had net ietsje beter gekund. Klein strand op 300 meter lopen, wel veel zeewier op op het strand. Mont St. Michel is goed te bezoeken vanuit hier.

Prijs van de camping is wat aan de hoge kant voor een camping zonder zwembad.

• 9Harriet Brekelmans01-09-2013

Heerlijk rustige, goedgelegen camping!

Mooie camping, ruime plaatsen, zee/strand op loopafstaan ( 5 min.). Mooie omgeving voor uitstapjes naar St.Malo, Dinan, Rennes en veel kleinere plaatsen. Ook prachtige natuur te bewonderen. Fietsen is ook goed te doen, zeker e-bike. Service is uitstekend. Sanitair wordt goed onderhouden, alleen vonden wij het iets minder dat de - door dames en heren gebrukte - toiletten niet voorzien waren van toiletbrillen. Dus met het toiletpapier ging ook een verpakking reinigingsdoekjes mee. probleem opgelost! Wij waren van plan slechts enkeke nachten te blijven, maar uiteindelijk is dat toch 2 weken geworden! Aan te raden!

• 8Eetgelegenheden

• 9Simon Scholtens01-08-2013

uitstekende camping in een prachtige omgeving

de camping ligt dicht bij een aantal prachtige stranden en biedt een mooie uitvalsbasis voor prachtige uitstapjes. Personeel is uitstekend.

• 9Jack26-08-2011

Voor ons behoort deze camping tot de top 3!!!

Wij hebben met ons gezin hier 2 weken gestaan en moeten zeggen dat we een geweldige vakantie gehad hebben. Voordat we gingen hebben we nogal wat reakties gelezen van andere kampeerders en waren een beetje geschrokken van de verhalen ("niets te doen", "goed voor een paar dagen", etc.). Onze ervaring is veeeel positiever. Het ligt er natuurlijk aan wat je zoekt. Ik denk dat dit bijvoorbeeld geen geschikte camping is voor mensen die hier met kinderen komen in de verwachting dat ze de hele vakantie geanimeerd worden. Jammer, maar kies dan een andere camping! Wat er wel is: Een fijne, gemoedelijke camping met prachtige kampeerplekken (zon of schaduw, op een veldje of langs een straatje). Prima en ruim voldoende sanitair, afwasplekken e.d., een werkelijk prachtige opgeving (we wisten niet dat het daar zo mooi was) en vlak bij de zee met zandstrand. Een zwembad hebben wij niet gemist! Zeker aan te bevelen!!!!

Met oudere kinderen

• 8Mayke van der Vecht15-08-2010

Goede, rustige camping

Wij hebben onze zomervakantie (10 nachten) doorgebracht op camping La Touesse. Een goede camping om de prachtige buurt te verkennen. Tijdens ons verblijf was er 2 x in de week (donderdag en zondag) karaoke met DJ Paco! Wat een man! Van het geluid had je geen overlast. Verder stonden wij op een veldje van 6 plaatsen, waar je toch nog je privacy had. In de buurt genoeg mooie plekken langs een mooie ruige kust. Het sanitair kon soms schoner.

• 6Staat v/h sanitair

• 10Van Britsom09-06-2010

Prima ontvangst: heel vriendelijk, super!

Heel goede camping, goed gelegen en maar driehonderd vijftig meter van het strand; heel mooi sanitair en overal vrij warm water; er is een speeltuin en een restaurant op de camping zelf. De camping ligt maar 1,5 km van Dinard en is goed te bereiken.

• 10Staat v/h sanitair

• 6Karin15-11-2009

Voor paar dagen voldoende...

Deze camping heeft niet veel te bieden, maar het is ook maar net wat je wilt. Voor kinderen is er een speeltuintje en tafeltennis, verder niet zo veel. Voor overnachting is deze camping prima. De ligging is perfect, want het strand ligt op circa 400 meter afstand. De plaatsjes in de omgeving zijn leuk, maar niet spectaculair. De wc etc. wordt 1x schoongemaakt per dag, en dat vind ik te weinig. Het rook er niet zo fris zal ik maar zeggen. In verhouding vonden wij de gevraagde prijs iets aan de hoge kant. Qua eten is er dagelijks een menu en kan je pizza en brood kopen. De kwaliteit van het avond eten hebben we niet getest.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8Frans en Elma van der Maden09-08-2009

Fantatische ligging

Camping La Touesse is een camping die prachtig ligt voor het een bezoek brengen aan Dinard, Dinan, St. Malo en b.v. Cap Frehel. Een aanrader voor Bretagne.

• 8floris03-08-2009

mooie en nette camping met goed personeel

Paar minuten lopen van een schitterend strandje, wel een stukje verder naar Dinard. Camping is rustig, schoon en goed onderhouden. Verwacht geen supervol animatie programma. Wij hebben een leuke tijd gehad.

• 8Joep03-08-2009

Prima camping, rustig en vlak bij zee

Camping La Touesse is een goede plek om de omgeving te bekijken. Vriendelijk personeel en douches en toiletten worden goed schoongehouden. Een aanrader!

2 tips over Camping La Touesse

• Simon Scholtens, 01-08-2013

maakt een fietstocht van Dinard naar Dinant

• s_habers, 11-08-2014

St. Brieuc sur mer. Mooie baai met groot verschil tussen eb en vloed, wandelen over de zeebodem.

0 vragen over Camping La Touesse

• SchaduwplaatsenAanwezig