Camping La Touesse

Meer campinginfo

47 reviews over Camping La Touesse

• 7Mark30-08-2015

Redelijk goede camping

Eigenlijk ontbreekt niets op deze camping. De plaatsen zijn oke maar niet te groot. Binnen- en buitenzwembad, dichtbij een heel mooi strandje. Prima sanitair en prima eetgelegenheid op de camping. Toch ontbrak er voor ons (stel + 2 kinderen van 11 en 9 jaar) iets aan deze camping: sfeer. Of dat komt doordat de camping vrijwel alleen bevolkt werd door Fransen of dat het komt doordat we net van een heel gezellige camping in de Pyreneeën kwamen weet ik niet. We hebben het een week prima naar onze zin gehad, maar dat was ook lang genoeg.

• 10Staat v/h sanitair

• 6lies12-08-2015

Camping met de Franse slag

Elektriciteitspaal heel ver van de plek. Waterkraantje zonder druk. Badhok stonk vaak. 1 keer per dag schoongemaakt. WiFi slecht bereik. Af en toe kon je erop met betaalde code. Weggegooid geld dus. Een keer 1 uur op brood moeten wachten. Lauwe douche steeds. Laatste 2 dgn. Opeens wel warm???. Auto's rijden hard over het terrein. Eigenaar ook in golfkarretje .Nieuw Zwembad is mooi. Zee heerlijk dichtbij en mooi strand. Tot diep in de nacht keiharde muziek van huis verderop. Lidl dichtbij. Leuke vakantie gehad met onbegrip voor de Franse mentaliteit van half werk leveren.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 8Laurens11-08-2015

Netjes en vlakbij strand. Geen uitzicht.

De camping is netjes en redelijk ruim opgezet, al zijn er plaatsjes voor mensen met kleine tentjes die echt langs de paden liggen en heel klein zijn. Helaas geen enkele plek met zicht op zee of iets anders. Enkel op de heg of op de vele vaste bungelows. Camping beschikt over prima restaurant, eigen bakker en mini supermarkt (heel mini). Eigenaars heel vriendelijk en ook zeer schappelijk met alles. Zwembad is klein maar voldoet (wel speedo zwembroekvoorschrift). Prachtige strand is op kleine 5 min lopen, Dinard boulevard op half uur, via het prachtige kustwandelpad ruim een uur. Aan te raden is om fiets mee te nemen. St Melo niet doen met de auto, parkeerplaatsen overvol, maar met fiets of Pont dat elke 10 min vanuit haven Dinard vertrekt.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met vrienden

• 9Postma29-07-2015

Prima camping in mooie omgeving, nu met zwembad!

Zonder reservering in het weekend voor 14 juli aangekomen. Overal erg druk maar hier zonder problemen een plek voor twee weken gevonden. Ruime plaats op een prima onderhouden camping. Sanitaire voorzieningen zijn netjes, maar sommige gasten weten overal een puinhoop van te maken. Het zwembad is hagelnieuw. Binnen en buiten met drie glijbanen. Kinderen hebben zich prima vermaakt, hoewel er geen animatie aanwezig was. Strand is op steenworpafstand. Verder een goede uitvalsbasis voor dagtripjes naar St Malo, Mont St Michel en Dinan. Ook Cancale is een aanrader, met name voor de mossel- en oesterliefhebber. Ook Normandie ligt binnen rij-afstand. We hebben een dagtrip naar de D-Daystranden gemaakt en dat was prima te doen.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Suus van Eijck06-04-2015

Mooie camping, lopend naar het strand!

De camping ligt mooi, dichtbij het strand. Leuk krabbetjes vangen of een ijsje eten. Aanrader: op de fiets naar Dinard. Wel hoogteverschil! Maar je kunt wandelend (of fietsend) een stuk van de weg afleggen langs de rotsen. Veel leuke dingen te zien in de buurt. Saint Malo vonden wij zelf minder: super toeristisch. Op drukke dagen kom je het stadje nauwelijks in. Wat verder rijden, maar absoluut de moeite waard: de Mont St. Michel (ook toeristisch, maar: moet je een keer gezien hebben)! De eigenaars lieten ons bij vertrek een plan zien voor een zwembad, dus ik denk dat dat in de zomer van 2015 gereed zal zijn?

• 6Eetgelegenheden

• 8marjo.testerink12-10-2014

prima bevallen

Erg behulpzaam, vriendelijk personeel. Dichtbij mooi zandstrand. Fijne kampeerplaats, zijn hier dagen langer gebleven dan gepland. Mooie omgeving, Mannen en vrouwen in dezelfde sanitairafdeling vind ik niet zo prettig ( heren doe de Bril Omhoog!)

• 7Eetgelegenheden

• 8s_habers11-08-2014

Rustige camping, centraal gelegen

Elke ochtend verse croissants en stokbrood: niet gereserveerd en toch voldoende voorradig. Geen zwembad, maar onze kinderen hebben het geen moment gemist. Ruime en minder ruime plekken, schaduw en zon, zelf uitkiezen. Op loopafstand van mooi strand. Geen gescheiden wc's en douches voor m/v vond ik wat minder...Douches waren warm, zonder muntjes of tijd, geen toiletpapier, maar dat neem je eenvoudig mee. Af en toe een bandje of karaoke, geen animatieteam, wel vakantie zoals wij ervan houden: mooi weer, 's avonds koel, aardige mensen, mooie plekken, vriendelijk personeel, vlakbij bezienswaardigheden en winkels, speelplek voor de kinderen.Gemeleerd publiek: Britten, Fransen, Duiters en Nederlanders. Helemaal prima!

• 9irm01-08-2014

Mooie en rustige camping vlak bij het strand.

Mooie en rustige camping vlak bij het strand. De plekken zijn erg ruim en netjes onderhouden. Het sanitair wordt netjes bijgehouden, overal zijn viespeuken. Douche is gratis maar de temperatuur is niet in te stellen. Eigenaars zijn erg behulpzaam. In het restaurant voor 23.00 uur kan je brood voor de volgende dag bestellen. Vanaf 22.00 uur is het erg stil op de camping. Niets te beleven voor pubers maar wij kwamen voor het strand ( 5 min lopen) en dat is heerlijk. Mijn dochter van 16 heeft zich prima vermaakt. Wi-Fi is per uur te kopen bij de receptie. 10 uur 5 euro. Ze spreken goed Engels.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Gerrit Stam10-07-2014

Echte+aanrader

Net+terug+van+3+weken+Bretagne.+Inmiddels+het+tweede+jaar.+Fantastisch+weer+gehad%2C+twee+weken+rond+de+30+graden.+Het+strand+is+op+5+minuten+lopen%2C+de+omgeving+is+fenomenaal.%0AAanraders+zijn+St.+Malo+%2C+Dinard%2C+Cap+Frehel+en+Mt.Saint+Michel.+De+camping+is+top.+Alles+zeer+netjes+en+schoon.+Vriendelijke+beheerders%2C+die+zich+ook+goed+in+het+engels+kunnen+redden.+Tip%2C+de+pizzas+in+het+restaurant+zijn+geweldig.+Al+met+al+een+topcampng%2C+echte+aanrader

• 7markroke12-09-2013

Goede camping, sanitair kon beter

Leuk verblijf gehad op deze camping. De plek waar we stonden was prima! De camping ligt mooi centraal en is zeer goed te doen om uitstapjes te maken naar St. Malo, Dinard en Mont st. Michel. Het sanitair kon beter. De temperatuur van de douches waren niet altijd gelijk, na 23u geen wc's meer met bril en het sanitair wordt niet goed/grondig schoongemaakt!

• 4Staat v/h sanitair

Met vrienden

2 tips over Camping La Touesse

• Simon Scholtens, 01-08-2013

maakt een fietstocht van Dinard naar Dinant

• s_habers, 11-08-2014

St. Brieuc sur mer. Mooie baai met groot verschil tussen eb en vloed, wandelen over de zeebodem.

0 vragen over Camping La Touesse

• SchaduwplaatsenAanwezig