Camping La Touesse

Camping La Touesse
7,6

28 reviews over Camping La Touesse in het Nederlands

Mooie en rustige camping vlak bij het strand. De plekken zijn erg ruim en netjes onderhouden. Het sanitair wordt netjes bijgehouden, overal zijn viespeuken. Douche is gratis maar de temperatuur is niet in te stellen. Eigenaars zijn erg behulpzaam. In het restaurant voor 23.00 uur kan je brood voor de volgende dag bestellen. Vanaf 22.00 uur is het erg stil op de camping. Niets te beleven voor pubers maar wij kwamen voor het strand ( 5 min lopen) en dat is heerlijk. Mijn dochter van 16 heeft zich prima vermaakt. Wi-Fi is per uur te kopen bij de receptie. 10 uur 5 euro. Ze spreken goed Engels.

Echte+aanrader

Gerrit Stam, 10-7-2014

Net+terug+van+3+weken+Bretagne.+Inmiddels+het+tweede+jaar.+Fantastisch+weer+gehad%2C+twee+weken+rond+de+30+graden.+Het+strand+is+op+5+minuten+lopen%2C+de+omgeving+is+fenomenaal.%0AAanraders+zijn+St.+Malo+%2C+Dinard%2C+Cap+Frehel+en+Mt.Saint+Michel.+De+camping+is+top.+Alles+zeer+netjes+en+schoon.+Vriendelijke+beheerders%2C+die+zich+ook+goed+in+het+engels+kunnen+redden.+Tip%2C+de+pizzas+in+het+restaurant+zijn+geweldig.+Al+met+al+een+topcampng%2C+echte+aanrader

Goede camping, sanitair kon beter

markroke, 12-9-2013

Leuk verblijf gehad op deze camping. De plek waar we stonden was prima! De camping ligt mooi centraal en is zeer goed te doen om uitstapjes te maken naar St. Malo, Dinard en Mont st. Michel. Het sanitair kon beter. De temperatuur van de douches waren niet altijd gelijk, na 23u geen wc's meer met bril en het sanitair wordt niet goed/grondig schoongemaakt!

Goede camping

hansbalk, 8-9-2013

Niet te grote camping in de buurt van Dinard en St. Malo.

Modern en ook wat ouder sanitair in 1 gebouw, ZEER goede douches.

Schoonmaak had net ietsje beter gekund.

Klein strand op 300 meter lopen, wel veel zeewier op op het strand.

Mont St. Michel is goed te bezoeken vanuit hier.

Prijs van de camping is wat aan de hoge kant voor een camping zonder zwembad.

Heerlijk rustige, goedgelegen camping!

Harriet Brekelmans, 1-9-2013

Mooie camping, ruime plaatsen, zee/strand op loopafstaan ( 5 min.). Mooie omgeving voor uitstapjes naar St.Malo, Dinan, Rennes en veel kleinere plaatsen. Ook prachtige natuur te bewonderen. Fietsen is ook goed te doen, zeker e-bike. Service is uitstekend. Sanitair wordt goed onderhouden, alleen vonden wij het iets minder dat de - door dames en heren gebrukte - toiletten niet voorzien waren van toiletbrillen. Dus met het toiletpapier ging ook een verpakking reinigingsdoekjes mee. probleem opgelost!

Wij waren van plan slechts enkeke nachten te blijven, maar uiteindelijk is dat toch 2 weken geworden! Aan te raden!

uitstekende camping in een prachtige omgeving

Simon Scholtens, 1-8-2013

de camping ligt dicht bij een aantal prachtige stranden en biedt een mooie uitvalsbasis voor prachtige uitstapjes.

Personeel is uitstekend.

Wij hebben met ons gezin hier 2 weken gestaan en moeten zeggen dat we een geweldige vakantie gehad hebben. Voordat we gingen hebben we nogal wat reakties gelezen van andere kampeerders en waren een beetje geschrokken van de verhalen ("niets te doen", "goed voor een paar dagen", etc.). Onze ervaring is veeeel positiever. Het ligt er natuurlijk aan wat je zoekt. Ik denk dat dit bijvoorbeeld geen geschikte camping is voor mensen die hier met kinderen komen in de verwachting dat ze de hele vakantie geanimeerd worden. Jammer, maar kies dan een andere camping! Wat er wel is: Een fijne, gemoedelijke camping met prachtige kampeerplekken (zon of schaduw, op een veldje of langs een straatje). Prima en ruim voldoende sanitair, afwasplekken e.d., een werkelijk prachtige opgeving (we wisten niet dat het daar zo mooi was) en vlak bij de zee met zandstrand. Een zwembad hebben wij niet gemist! Zeker aan te bevelen!!!!

Goede, rustige camping

Mayke van der Vecht, 15-8-2010

Wij hebben onze zomervakantie (10 nachten) doorgebracht op camping La Touesse. Een goede camping om de prachtige buurt te verkennen. Tijdens ons verblijf was er 2 x in de week (donderdag en zondag) karaoke met DJ Paco! Wat een man! Van het geluid had je geen overlast. Verder stonden wij op een veldje van 6 plaatsen, waar je toch nog je privacy had. In de buurt genoeg mooie plekken langs een mooie ruige kust. Het sanitair kon soms schoner.

Prima ontvangst: heel vriendelijk, super!

Van Britsom, 9-6-2010

Heel goede camping, goed gelegen en maar driehonderd vijftig meter van het strand; heel mooi sanitair en overal vrij warm water; er is een speeltuin en een restaurant op de camping zelf. De camping ligt maar 1,5 km van Dinard en is goed te bereiken.

Voor paar dagen voldoende...

Karin, 15-11-2009

Deze camping heeft niet veel te bieden, maar het is ook maar net wat je wilt. Voor kinderen is er een speeltuintje en tafeltennis, verder niet zo veel. Voor overnachting is deze camping prima. De ligging is perfect, want het strand ligt op circa 400 meter afstand. De plaatsjes in de omgeving zijn leuk, maar niet spectaculair. De wc etc. wordt 1x schoongemaakt per dag, en dat vind ik te weinig. Het rook er niet zo fris zal ik maar zeggen. In verhouding vonden wij de gevraagde prijs iets aan de hoge kant. Qua eten is er dagelijks een menu en kan je pizza en brood kopen. De kwaliteit van het avond eten hebben we niet getest.

We hebben een aantal aanbieders voor La Touesse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Touesse in Dinard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Touesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Touesse scoort een 7.6 uit 10 op basis van 37 reviews.