Camping met de Franse slag

Review geschreven door lies

Camping met de Franse slag

lies,
12-8-2015

Elektriciteitspaal heel ver van de plek. Waterkraantje zonder druk. Badhok stonk vaak. 1 keer per dag schoongemaakt. WiFi slecht bereik. Af en toe kon je erop met betaalde code. Weggegooid geld dus. Een keer 1 uur op brood moeten wachten. Lauwe douche steeds. Laatste 2 dgn. Opeens wel warm???. Auto's rijden hard over het terrein. Eigenaar ook in golfkarretje .Nieuw Zwembad is mooi. Zee heerlijk dichtbij en mooi strand. Tot diep in de nacht keiharde muziek van huis verderop. Lidl dichtbij. Leuke vakantie gehad met onbegrip voor de Franse mentaliteit van half werk leveren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015