Prima camping in mooie omgeving, nu met zwembad!

Camping La Touesse ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Postma

Prima camping in mooie omgeving, nu met zwembad!

Postma,
29-7-2015

Zonder reservering in het weekend voor 14 juli aangekomen. Overal erg druk maar hier zonder problemen een plek voor twee weken gevonden. Ruime plaats op een prima onderhouden camping. Sanitaire voorzieningen zijn netjes, maar sommige gasten weten overal een puinhoop van te maken. Het zwembad is hagelnieuw. Binnen en buiten met drie glijbanen. Kinderen hebben zich prima vermaakt, hoewel er geen animatie aanwezig was. Strand is op steenworpafstand. Verder een goede uitvalsbasis voor dagtripjes naar St Malo, Mont St Michel en Dinan. Ook Cancale is een aanrader, met name voor de mossel- en oesterliefhebber. Ook Normandie ligt binnen rij-afstand. We hebben een dagtrip naar de D-Daystranden gemaakt en dat was prima te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015