Camping La Touesse

30 reviews over Camping La Touesse in het Nederlands

Genieten

Myra
8-8-2018

Heerlijke vakantie gehad. Het huisje was erg netjes, veel tijd bij het zwembad doorgebracht. 2 x per week konden de kinderen tegen betaling een ritje op een pony maken. Saint-Malo was schitterend om te bezoeken.

De baai was prachtig, veel gewandeld.

Camping ligt dicht aan het strand. Mooi zwembad voor veel waterplezier. Ook voldoende speelgelegenheid met o.a. springkussen. Supermarkt op 5 autominuten afstand.

Overwegend Franse camping, weinig Nederlanders. Schoonmaak van sanitair hield niet veel over.

Omgeving is redelijk, leuke dorpjes in de buurt om te bezoeken.

Voor een week prima camping.

Het weer kán een spelbreker zijn. Wij zaten er hoog zomer met temperatuur rond 18-20 graden en veel regen. Kan de camping natuurlijk niets aan doen, wel jammer van de beleving.

Prima camping met leuk zwembad

J. Eising
1-9-2017

Prima camping. Plaatsen niet enorm groot. De camping ligt in een woonwijk dus geen uitzicht rondom. Zwembad was een prettige toevoeging, kinderen hebben zich er uren vermaakt. Mooi strand, waaide alleen enorm toen wij er waren

Suncamp Holidays

Wij hadden een prachtige ruime plek. Het mooie zwembad is prima van temperatuur. Onze pubers vonden het minder leuk dat ze geen short aan mochten in het zwembad. Sanitair rommelig en niet altijd even schoon maar dat komt door de andere gasten. Jammer geen wc brillen en toiletpapier. Heerlijke broodjes te bestellen in de ochtend. Goede ligging vlakbij strand.

Goede camping met een mooie omgeving!

Henk Beverdam
26-4-2016

Een goede camping in een mooie omgeving van Dinard en St Malo. Niet ver van het strand. De plekken waren voldoende groot en mooi aangelegd met veldjes voor ongeveer vier plekken. Sanitair werd twee keer per dag schoongemaakt, normaal is dat voldoende. Tussendoor ligt het vaak aan de gasten zelf om het schoon te houden. Het restaurant is het eten goed, maar de bediening kan naar mijn mening beter. De omgeving is heel mooi, we hebben veel gefietst in de omgeving. Een aanrader om naar Dinan te fietsen. Hier kun je een heel stuk over een fietspad (gravel) fietsen, waar vroeger een spoorlijn lag. Ook een aanrader is om een boottocht te nemen langs de kust van Bretagne. Hele mooie natuur met de steile rotsen, waar de boot dicht tegen de kustlijn vaart naar Fort La Latte en Cap Frehel. Leuk is om daarna naar Fort de Latte te rijden om het Fort te bezichtigen en een mooie wandeling te maken over de rotsen in de omgeving. We hebben 14 dagen op de camping geweest en een fijne vakantie gehad.

Redelijk goede camping

Mark
30-8-2015

Eigenlijk ontbreekt niets op deze camping. De plaatsen zijn oke maar niet te groot. Binnen- en buitenzwembad, dichtbij een heel mooi strandje. Prima sanitair en prima eetgelegenheid op de camping. Toch ontbrak er voor ons (stel + 2 kinderen van 11 en 9 jaar) iets aan deze camping: sfeer. Of dat komt doordat de camping vrijwel alleen bevolkt werd door Fransen of dat het komt doordat we net van een heel gezellige camping in de Pyreneeën kwamen weet ik niet. We hebben het een week prima naar onze zin gehad, maar dat was ook lang genoeg.

Camping met de Franse slag

lies
12-8-2015

Elektriciteitspaal heel ver van de plek. Waterkraantje zonder druk. Badhok stonk vaak. 1 keer per dag schoongemaakt. WiFi slecht bereik. Af en toe kon je erop met betaalde code. Weggegooid geld dus. Een keer 1 uur op brood moeten wachten. Lauwe douche steeds. Laatste 2 dgn. Opeens wel warm???. Auto's rijden hard over het terrein. Eigenaar ook in golfkarretje .Nieuw Zwembad is mooi. Zee heerlijk dichtbij en mooi strand. Tot diep in de nacht keiharde muziek van huis verderop. Lidl dichtbij. Leuke vakantie gehad met onbegrip voor de Franse mentaliteit van half werk leveren.

Netjes en vlakbij strand. Geen uitzicht.

Laurens
11-8-2015

De camping is netjes en redelijk ruim opgezet, al zijn er plaatsjes voor mensen met kleine tentjes die echt langs de paden liggen en heel klein zijn. Helaas geen enkele plek met zicht op zee of iets anders. Enkel op de heg of op de vele vaste bungelows. Camping beschikt over prima restaurant, eigen bakker en mini supermarkt (heel mini). Eigenaars heel vriendelijk en ook zeer schappelijk met alles. Zwembad is klein maar voldoet (wel speedo zwembroekvoorschrift).

Prachtige strand is op kleine 5 min lopen, Dinard boulevard op half uur, via het prachtige kustwandelpad ruim een uur. Aan te raden is om fiets mee te nemen. St Melo niet doen met de auto, parkeerplaatsen overvol, maar met fiets of Pont dat elke 10 min vanuit haven Dinard vertrekt.

Zonder reservering in het weekend voor 14 juli aangekomen. Overal erg druk maar hier zonder problemen een plek voor twee weken gevonden. Ruime plaats op een prima onderhouden camping. Sanitaire voorzieningen zijn netjes, maar sommige gasten weten overal een puinhoop van te maken. Het zwembad is hagelnieuw. Binnen en buiten met drie glijbanen. Kinderen hebben zich prima vermaakt, hoewel er geen animatie aanwezig was. Strand is op steenworpafstand. Verder een goede uitvalsbasis voor dagtripjes naar St Malo, Mont St Michel en Dinan. Ook Cancale is een aanrader, met name voor de mossel- en oesterliefhebber. Ook Normandie ligt binnen rij-afstand. We hebben een dagtrip naar de D-Daystranden gemaakt en dat was prima te doen.

Mooie camping, lopend naar het strand!

Suus van Eijck
6-4-2015

De camping ligt mooi, dichtbij het strand. Leuk krabbetjes vangen of een ijsje eten. Aanrader: op de fiets naar Dinard. Wel hoogteverschil! Maar je kunt wandelend (of fietsend) een stuk van de weg afleggen langs de rotsen. Veel leuke dingen te zien in de buurt. Saint Malo vonden wij zelf minder: super toeristisch. Op drukke dagen kom je het stadje nauwelijks in. Wat verder rijden, maar absoluut de moeite waard: de Mont St. Michel (ook toeristisch, maar: moet je een keer gezien hebben)! De eigenaars lieten ons bij vertrek een plan zien voor een zwembad, dus ik denk dat dat in de zomer van 2015 gereed zal zijn?

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Touesse in Dinard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Touesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.