Hotel Des Tilleuls

8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Des Tilleuls voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Des Tilleuls in het Nederlands

Leuk familiehotel

Kerkstra
7-8-2010

4 nachten in dit hotel geweest, gerund door 1 familie. De ligging is goed: je loopt zo naar het centrum en naar de zee. Er loopt een mooi wandelpad langs de kust. De kamers zijn goed, maar redelijk eenvoudig. TV, fohn zijn aanwezig. Het personeel is uiterst gastvrij en vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Tilleuls in Dinard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Tilleuls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.