Dinard

We hebben een aantal aanbieders voor Dinard voor je op een rij gezet:

vakanties Dinard

We hebben een aantal aanbieders voor Dinard voor je op een rij gezet:

Reviews over Dinard

Leuke maar enorm drukke plaats

m smit
    1-9-2017

Leuke maar zeer drukke plaats. Parkeren is niet te doen. Van daar uit met de boot naar st Malo is ons niet gelukt dus toch maar met de auto naar St Malo gereden. Ook vooral in de middag drukte op de wegen dus 10 min. rijden wordt dan een half uur.

Leuk maar druk.

Louise
    28-8-2017

Het stadje is een beetje rommelig. Veel verkeer. Wel prachtig gelegen. Er is niet echt een haven, wel een prachtig uitzicht op zee. Je kunt hier oversteken met de boot naar st. Malo en andere bootreizen maken. ( hebben wij niet gedaan). we waren hier maar 1 dag, dus heel veel kan ik er niet over zeggen.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Niet hond vriendelijk

Rob
    10-8-2016

We hebben van Dinard en omgeving (Dinan, St. Malo) genoten. Alleen is er geen strand waar honden mogen zwemmen, en dat was voor ons een tegenvaller. Normaal is er altijd wel ergens een plekje waar het is toegestaan maar hier konden wij niets vinden. Ook bij de toeristen informatie konden ze ons hier niet mee helpen. Voor ons was dit wel een domper. Verder is het een mooie omgeving, en hebben we genoten van dit stukje Frankrijk.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Een mooie stad met leuke winkelstraten

Henk Beverdam
    26-4-2016

Een leuke stad, afwisselend met strand, haven, winkelstraten en terrassen. Een grote warenmarkt 2x per week, waar het gezellig toeven is. Wel grote hoogte verschillen als je per fiets naar de binnenstad gaat. Ga je met de auto dan kun je deze parkeren in de parkeergarage.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek, veel te zien in de omgeving

Suus van Eijck
    6-4-2015

Dinard: veel winkeltjes, restaurantjes, leuke draaimolen op de boulevard, maar ook op het groene plein bij de kerk. Daar worden ook regelmatig marktjes gehouden. We zijn ook naar een muziekvoorstelling voor kinderen geweest. Ook leuke stadjes/dorpjes in de omgeving om naartoe te fietsen/rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014
Dinard scoort een 7,9 uit 10, op basis van 22 reviews