Pension Le Challonge

3 reviews over Pension Le Challonge in het Nederlands

very good

Johan
31-7-2018

alles was zeer goed. enig minpunt : het gebrek aan airco. Het ontbijt is 3/5 waard doordat het niet goed gerund wordt.

Gereisd Alleenreizend in juli 2018

Price higher with booking than directly

Luc
22-8-2017

De prijs geafficheert in de kamer 4 was 74 euro à 104 euro. (Foto in ons bezit). Wij betaalden 109 euro per nacht. Toen we er een opmerking over maakten, zeiden ze dat het hoogseizoenprijs was. Er kwam geen uitleg waarom de max. kamerprijs 104 euro was. Het is geen publiciteit voor touroperator. In het vervolg kiezen we ons hotel via touroperator en bestellen we rechtstreeks. In dat geval zou ons dat 15 euro opgeleverd hebben.

Gereisd Alleenreizend in Mon Aug 21 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een (kritische) aanrader

Frans Dedrie
13-4-2010

Zeer centraal gelegen hotel. Ruime openbare parking vlak voor hotel: gratis in het weekend maar tijdens de week betalend van 8 tot 12 en van 14 tot 19 uur. Let wel: op donderdag is er marktdag dus géén parking! Hotel kan voor oplossing zorgen. Reserveer een 'Superior'-kamer (78 euro, zonder ontbijt) wegens veel ruimer dan standaard-kamer. De badkamer is ruim maar de douche is wel klein en nogal voorbijgestreefd: géén mengkraan dus is het zoeken geblazen! De kamer is voldoende ruim voor de 78 euro maar het dikke voltapijt kan wel voor problemen zorgen voor wie allergisch is voor stof... Wij hebben genoten van het ontbijt: verzorgd, attent. Het restaurant annex het hotel biedt een duidelijke méérwaarde. Besluit: voor wie Dinan bezoekt, een goede keuze maar de prijs mag wel dalen met 10 procent.

Gereisd Met partner in april 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Le Challonge voor je op een rij gezet:

Pension info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBowling, Minigolf

• Adres29 Place Duguesclin 22100(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Le Challonge in Dinan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Le Challonge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.