Camping Grand Air Cadu

7 reviews over Camping Grand Air Cadu in het Nederlands

mooie grote plaatsen

katgert
19-9-2016

mooie grote plaarsen. net sanitair.

na seizoen weinig activiteite . ook aan zee niet meerveel tedoen. maarvoor de rust top. en mooi weer.

genoten

Yalda
    19-9-2016

prachtige, schone en rustige camping. Volgend jaar hopelijk gratis wifi.

On Frans Schoon

ronald
      11-8-2016

Het sanitair, het zwembad en de rest van de camping zijn erg schoon. Het personeel doet hier zichtbaar moeite voor om alles spik en span te houden.

De camping ligt op loopafstand van het strand( 5 minuutjes lopen)

Het grote nadeel van deze camping is dat er geen terrasje is om wat te drinken. De horeca bestaat uit een snackcar die vanaf 6 uur op het terrein. Misschien een bewuste keuze van de campingeigenaar??. Als de camping eigen horeca zou hebben ,zou het wat mij betreft een 4 sterren camping zijn.

Het speelgedeelte bestaat uit een nieuw voetbal/basketbal veld met wat speeltoestellen en een springkussen

De campinggasten zijn voornamelijk Frans en er zijn veel vaste gasten.

De camping is een mix van stacaravans en staanplaatsen.

De omgeving is met uitzondering van het strand en de boulevard wat saai.

Maar het zwembad met de glijbanen maakt veel goed.

Als je een staanplaats boekt , zorg dan dat je een plek reserveert in de binnenrand. De buitenrand van de camping is nogal gevoelig voor(koude) zeewind.

kleine goed verzorgde camping

coos hoekstra
      15-7-2016

goed verzorgd zel wat druk qua geluiden wel goed schoon

we hebben genoten', ook voor onze honden waren er veel mogelijkheden en het dorpje is super',een geweldige slager, 2 bakkers,en zaterdag de markt

Zeer goed onderhouden camping, vriendelijke receptie, heerlijk rustig. prachtige plaatsen en heerlijk zwembad. kortom heerlijk verblijf.

heerlijke echte franse familie camping

pepping
            16-8-2012

3 weken gestaan op mooi groot veld prima advies over hoe te staan ivm wind. Dagelijks een bakker. Groot overdekt zwembad. ong 2 keer per week wordt er iets georganiseerd in de recreatie ruimte. 300 van zee weer veel strand is , vooral bij eb en een mooie boulevard is. Damgan op 1 km zeer de moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Grand Air Cadu in Damgan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Grand Air Cadu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Grand Air Cadu scoort een 8.56 uit 10 op basis van 223 reviews.