Damgan

Reviews over Damgan

voor herhaling vatbaat

pepping
    16-8-2012

in het dorpje zijn restaurantjes genoeg waar je kunt verblijven Binnen het uur rijden zijn leuke strandjes verrassende strandjes met wandelmogelijkheden. Ook zijn er een paar kastelen of herenhuizen die je kunt bezoeken. De meteo voorspelde vaak een paar graden kouder dan wat het was

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Wij waren met 3 families in een gite in Damgan Bretagne en

Guy Van Hoeydonck
    17-6-2008

Wij waren met 3 families in een gite in Damgan Bretagne periode begin juni. Zeer mooie omgeving met prachtige stranden vol met oesters, mosselen en nog andere zeevruchten die zomaar kunnen "geplukt" worden. Wij snoepten zomaar dagelijks een 20 tal oesters pp gratis. De omgeving is ook prachtig voor wandelaars fietsers en andere sportievelingen. Bezoek aan kastelen, de dolmen, of een 1000 jaar oud dorp vielen ook in de smaak. Lekker eten aan ZEER gunstige prijzen. Het weer viel goed mee met temperaturen rond 21 gr. hier zien ze ons nog terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2008
Damgan scoort een 7,3 uit 10, op basis van 8 reviews