Weer vandaag24°
8,8

1 review over Camping Plage de Goulien in het Nederlands

2008

Deze camping is prachtig gelegen vlak bij het zandstrand

D.Groenendijk
30-3-2008

Deze camping is prachtig gelegen vlak bij het zandstrand met enorm getijdeverschil. 's Zomers kan het heel druk zijn. De plaatsen zijn niet erg groot. Het sanitair wordt prima schoongehouden. De omgeving biedt veel mogelijkheden om tochtjes te maken. Bij de receptie kun je brood en wat kruideniersartikelen kopen. Wij hebben het hier prima naar de zin gehad met onze eigen caravan.

Gereisd Met partner in juli 2005

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Plage de Goulien in Crozon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Plage de Goulien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.