7,7

3 reviews over Camping Le Fort Espagnol in het Nederlands

Extreem onrustige "camping"

Roy
25-8-2016

Allereerst is dit meer een bungalowpark dan een camping, het staat er vol met chalets en stacaravans en tussendoor is er nog wel een plekje voor een tent of een caravan. Verder is het lawaai alom, herrie van het zwembad dat overal te horen is, animatie team dat met speakers activiteiten aankondigt, circus dat twee keer per dag met hele grote speakers rondrijdt over het campingterrein. Mensen die in huisjes "camperen" (vooral Fransen) zijn erg luidruchtig en hebben weinig respect voor andermans plaats (lopen zo tussen tent en auto door). De snackbar levert halfgare pizza's.

De receptie is tussen 12:00 en 14:00 dicht, dus dan kun je met geen mogelijkheid inchecken!

Het zwembad is wel erg mooi (zowel binnen- als buitenbad) en goed onderhouden. Dit geldt ook voor het sanitair. Helaas was er zelden warm water.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

lawaaicamping

Bruins
1-8-2016

Ga je enigszins voor je rust op vakantie, ga dan vooral niet naar deze camping. Het is een lawaaicamping. Elke activiteit werd met rondrijdende luidspreker aangekondigd. Elke dag drie kwartier ochtendgym met harde muziek en blèrende gymjuf. Circus in de buurt ... die mogen dagelijks met luidspreker over de camping rijden. Zwembad is aardig, maar ligt centraal en is dan over de hele camping hoorbaar. Dus de hele dag zwembadgeluid. Activiteiten (altijd met muziek en speaker, lawaai, lawaai) tot 24.00 en daarna lachende Fransen naar hun caravan. ook kinderen. In onze tent was geen eindcontrole gedaan: we moesten zelf aangeven dat in ons slaapvertrek was gerookt en twee pannen kapot waren. wc's redelijk schoon. Geen bril. In douches vind je de volgende dag nog plukjes haar van de vorige dag.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

geweldige vakantie

monica
3-8-2015

De camping en het personeel waren fantastisch. Alleen er was geen Nederlandse animatie en de toiletten waren soms ronduit smerig.

Gereisd anders in Tue Jul 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Fort Espagnol voor je op een rij gezet:

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Fort Espagnol in Crach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Fort Espagnol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.