Kleine hotelsWeer vandaag23°13°
8,2

• Sfeer in stad9,5
  • Activiteiten8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sables Blancs voor je op een rij gezet:

14 reviews over Camping Les Sables Blancs in het Nederlands

Mooi gelegen, alles binnen bereik

J_krieger
6-8-2013

De camping ligt op 3 minuten wandelen van een goed onderhouden strand. Het verschil tussen de temperatuur van het zeewater (ca 20 gr.) en de buitenlucht kan fors oplopen dus even door komen. Het zwembad is het kroonjuweel van de camping: goed beschut, schoon, groot en zeezicht, wat wil je nog meer. Ruime groene plekken en niet te grootschalig, bovendien valt de rekening mee. Door het achterhek van de camping is het centrum van het levendige en monumentale Concarneau in 20 minuten lopen te bereiken. Prijs/kwaliteit is uitstekend, wel jammer dat er vooral bij het mannelijke deel van het personeel geen glimlach af kan. Desondanks zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek, inflexibel personeel, niet gastvrij

Frederique, Anne-Marie en Koen
14-8-2011

Camping plaatsen zijn prima en redelijk ruim. Sanitair is prima en schoon en goed was gelegenheid voor de baby. Het campingpersoneel (incl. de eigenaar) is echter minder gericht om jou een goede vakantie te bieden en wantrouwt zijn clientele. Franse gastvrijheid kennen ze hier niet. Je dient bij reservering al een aanbetaling te doen en bij aankomst de hele periode dat je wilt blijven vooraf te betalen. Besluit je eerder weg te gaan dan krijg je geen geld terug. Bij binnenkomst ontvang je een gepersonaliseerde code om de slagboom bij binnen en uitgaan van de camping. Deze code werkt alleen als je betaalt hebt. Brood kun je van te voren bestellen, niet gedaan beyeket geen brood en zelf naar de bakker. Camping 25 min. lopen van dorp, maar bovenaan een flinke heuvel. Al met al: prima plek, slechte gastvrijheid. Andere voorbeelden te over, maar te weinig tekstruimte beoordeling.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Een echte vakantie aanrader!

Catherine Van Damme
22-7-2010

Wij vinden het een prima locatie dicht bij strand en zee. Er staan veel loofbomen op de camping wat dankbare schaduw geeft bij felle zon. Met een half uurtje stappen ben je in de oude stad waar je voor een zeer redelijke prijs van een 3-gangenmenu kan genieten. Het open lucht zwembad ter plekke heeft een goede ligging en wordt goed onderhouden evenals het sanitair. Je kan er zee-kajaks huren die in prima staat zijn en je krijgt er een rolwagentje bij om ze tot het strand te vervoeren. Met eender welke vraag kan je bij de receptie terecht. Het was de tweede keer dat wij er naartoe gingen en het is nog voor herhaling vatbaar. Een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Voor ons niet nog eens!

Familie Ep
31-7-2009

Het is een mooi gelegen camping, je loopt zo naar het oude centrum en het strand. Het is een hele rustige omgeving en in de periode dat wij er waren was het weer slecht. (Juli) Als het weer minder/slecht is, is er weinig te beleven in het dorpje!

Op de camping zelf kan je broodjes en pizza krijgen. Beide vonden wij goed te eten. 's Morgens kan je meteen aangeven wat je de volgende dag wil hebben.

Tip: mocht je naar deze camping gaan dan kan je het beste heel veel verlengsnoer meenemen. Wij hadden namelijk te kort. De electra kasten zijn verdeeld over de camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sables Blancs in Concarneau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sables Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.