Camping Les Sables Blancs

• 8.3Activiteiten

Camping Info

• Jacuzzi
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sables Blancs voor je op een rij gezet:

384 reviews over Camping Les Sables Blancs

• 8Marcel20-08-2016

Prima camping.

Wij verbleven 1 week in een van de stacaravans. Deze was modern ingericht. Gratis wifi welke soms wat langzaam was. Wij hadden het mooiste uitzicht van de camping op zee. Rustige camping. Vrijwel uitsluitend Franse gasten met een verdwaald NL-gezin. Broodjesservice. Prima, leuk restaurant met lekkere pizza's. Op loopafstand van het strand. Grote supermarkt op een minuut of 10 rijden. Mooi zwemband met daarbij heel heerlijk warme spa. Jammer dat kinderen onder de 16 niet in de spa mogen. Op vrijdag konden de kids in een plastic bal in het zwembad. Personeel vriendelijk.

• 8Eetgelegenheden

• 8Danielle13-08-2015

Prima camping met fijn zwembad

Hier deze zomer een week verbleven met onze kinderen van 8 en 11. Camping heeft een prettige, groene uitstraling met op diverse plekken uitzicht op zee. Sanitair prima in orde. Plekken zijn aan de krappe kant. Onze vouwwagen paste maar net krap aan. Oude binnenstad van Concarneau is op loopafstand (klein half uurtje), strand is een paar minuutjes lopen (berg af en daarna weer op). Zwembad is heerlijk. Tikje fris maar ruim genoeg en zeer netjes verzorgd. Restaurant oogt splinternieuw en netjes maar hebben we niet gebruikt.

Voor wie dat belangrijk vindt: er zijn relatief weinig Nederlanders op de camping. De grote meerderheid van de gasten zijn Fransen.

• 8Staat v/h sanitair

• 1Frederique, Anne-Marie en Koen14-08-2011

Prima plek, inflexibel personeel, niet gastvrij

Camping plaatsen zijn prima en redelijk ruim. Sanitair is prima en schoon en goed was gelegenheid voor de baby. Het campingpersoneel (incl. de eigenaar) is echter minder gericht om jou een goede vakantie te bieden en wantrouwt zijn clientele. Franse gastvrijheid kennen ze hier niet. Je dient bij reservering al een aanbetaling te doen en bij aankomst de hele periode dat je wilt blijven vooraf te betalen. Besluit je eerder weg te gaan dan krijg je geen geld terug. Bij binnenkomst ontvang je een gepersonaliseerde code om de slagboom bij binnen en uitgaan van de camping. Deze code werkt alleen als je betaalt hebt. Brood kun je van te voren bestellen, niet gedaan beyeket geen brood en zelf naar de bakker. Camping 25 min. lopen van dorp, maar bovenaan een flinke heuvel. Al met al: prima plek, slechte gastvrijheid. Andere voorbeelden te over, maar te weinig tekstruimte beoordeling.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 7Familie Ep31-07-2009

Voor ons niet nog eens!

Het is een mooi gelegen camping, je loopt zo naar het oude centrum en het strand. Het is een hele rustige omgeving en in de periode dat wij er waren was het weer slecht. (Juli) Als het weer minder/slecht is, is er weinig te beleven in het dorpje!

Op de camping zelf kan je broodjes en pizza krijgen. Beide vonden wij goed te eten. 's Morgens kan je meteen aangeven wat je de volgende dag wil hebben.

Tip: mocht je naar deze camping gaan dan kan je het beste heel veel verlengsnoer meenemen. Wij hadden namelijk te kort. De electra kasten zijn verdeeld over de camping.

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

1 tip over Camping Les Sables Blancs

• marleenenserge, 03-05-2014

De camping aanvaart de C.C. kaart van A.C.S.I.

2 vragen over Camping Les Sables Blancs

• Shirley De Lange, 10-07-2018

Fietsen?

Kun je in de omgeving fietsen? (met kleine kinderen)

• Hans, 28-10-2013

hond

mag er een kleine hond in een mobilehome of cottage

Heidi, 09-07-2014

Volgens de gegevens in de ACSI gids zouden er twee aangelijnde honden meemogen.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig