Camping Les Sables Blancs

Camping Les Sables Blancs
8,2

• Activiteiten8,3
  • Sfeer in stad9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sables Blancs voor je op een rij gezet:

14 reviews over Camping Les Sables Blancs in het Nederlands

18-8-2018

Zeer tevreden

Johannes
6-8-2018

We hebben de volgende tips:

Kraan douche zeer gevaarlijk. Kinderen hadden bijna brandwonden door stoten tegen hendel kraan. Andere kraan gebruiken zonder hendel (thermostatische douchemengkraan) veel veiliger !

Ook horren in douche, keuken en toilet aanbrengen.

Bedden waren bij aankomst niet opgemaakt.

We hebben verder een fijn verblijf gehad en zullen uw camping aanbevelen bij anderen.

Met vriendelijke groet,

Johan vd vreede

Geslaagd!

Dave VERDONCK
12-8-2017

Het was een zeer geslaagde vakantie! Sanitair was erg netjes! Personeel zeer vriendelijk . Wij hebben genoten!

Prima camping.

Marcel
20-8-2016

Wij verbleven 1 week in een van de stacaravans. Deze was modern ingericht. Gratis wifi welke soms wat langzaam was. Wij hadden het mooiste uitzicht van de camping op zee. Rustige camping. Vrijwel uitsluitend Franse gasten met een verdwaald NL-gezin. Broodjesservice. Prima, leuk restaurant met lekkere pizza's. Op loopafstand van het strand. Grote supermarkt op een minuut of 10 rijden. Mooi zwemband met daarbij heel heerlijk warme spa. Jammer dat kinderen onder de 16 niet in de spa mogen. Op vrijdag konden de kids in een plastic bal in het zwembad. Personeel vriendelijk.

4-8-2016
  • Activiteiten8
  • Sfeer in stad8

Een prettige/simpele camping met vriendelijk personeel.

Prima camping met fijn zwembad

Danielle
13-8-2015

Hier deze zomer een week verbleven met onze kinderen van 8 en 11. Camping heeft een prettige, groene uitstraling met op diverse plekken uitzicht op zee. Sanitair prima in orde. Plekken zijn aan de krappe kant. Onze vouwwagen paste maar net krap aan. Oude binnenstad van Concarneau is op loopafstand (klein half uurtje), strand is een paar minuutjes lopen (berg af en daarna weer op). Zwembad is heerlijk. Tikje fris maar ruim genoeg en zeer netjes verzorgd. Restaurant oogt splinternieuw en netjes maar hebben we niet gebruikt.

Voor wie dat belangrijk vindt: er zijn relatief weinig Nederlanders op de camping. De grote meerderheid van de gasten zijn Fransen.

Mooie camping met geweldig uitzicht.

Heidi
9-7-2014

Deze camping ligt letterlijk boven Concarneau. Als je geluk hebt met je staplaats kijk je vanaf grote hoogte over de zee, magnifiek. Ook vanaf het mooie zwembad het je dat prachtige uitzicht. Het sanitair is netjes. Stroomvoorziening is 10A en er is gratis Wi-Fi (hiervoor moet je bij het inloggen steeds een reclamefilmpje kijken). Het strand ligt op 5 minuten lopen van de camping, het centrum van Concarneau (de ommuurde stad in het water) op 25 minuten. Bij de receptie krijg je een plattegrondje met de wandelroute mee. Vriendelijk personeel.

zeer mooi gelegen

marleenenserge
3-5-2014

De camping ligt op een hoogte met prachtig uitzicht over zee en slechts 5 minuutjes van het stadje met de fiets. Te voet 25 minuutjes. In de omgeving Quimper,Pont D'aven,Pointe de Raz,Locronan(werelderfgoed),Lesconil,Phare d'Eckmuhl,enz.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sables Blancs in Concarneau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sables Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.