Camping Les Prés Verts

• 10Sfeer in stad

Meer camping info

64 reviews over Camping Les Prés Verts

• 9Annemieke25-07-2020

Super mooi en brandschoon.

We waren voor twee nachten op deze camping om onze zoon te halen. Wat een heerlijke camping. Zeer vriendelijke en gemoedelijke eigenaren. Netjes aangelegd. Basis voorzieningen en idd gedateerde sanitaire voorzieningen. Maar absoluut brandschoon. (En als er sprake is van vervuiling dan is dit de gebruiker aan te rekenen!). De locatie krijg je niet mooier in Bretagne. Op 4 km wandelen langs de kust van Concarneau. Wij verbleven op bijna achterste veld met onze tent. Wel stukje lopen naar toilet voor ons. Maar super rustig en waanzinnig uitzicht op de baai. Wij komen zeker terug naar dit pareltje met zijn bijna eigen privé strandje.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    7Van Bree28-07-2019

Goede prijs, kwaliteit verhouding

Vriendelijke eigenaresse , die samen met haar familieleden er alles aan doen om van jou vakantie een droomvakantie te maken.

Op iedere camping heb je wel aanmerkingen.Natuurlijk kunnen de toiletten en de doucheruimte schoner. Het is schoon punt.Op ons verzoek bleven de douches warm water geven tot 22:30 omdat deze stonden afgesteld tot 21:00 wat we toch erg kort vonden.

De beplanting zou inderdaad beter onderhouden moeten worden. Echter bij navraag maait men direct het gras voor je als deze te lang is...wel zo handig als je met de tent komt.

Achter op het veldje heb je een grandioze uitzicht op de zee. Echter op dat veldje is het wel iedere keer een loopje van ruim 5 minuten om naar de tolletgebouwen te lopen.

En fietsen kan ook.Op de mooie oude spoorbaan naar Concarneau, net buiten de camping. Zoals ook de Supermarche on de hoek ligt.

Bon journee

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Rosanne27-07-2019

Prima camping, verwacht niet teveel luxe.

Prima camping, zonder al te veel luxe. De camping oogt wat verouderd, maar zou met een goede opknapbeurt al een stuk beter overkomen. Bijvoorbeeld door het sanitair op te knappen/ het gras te maaien/ een mooier zwembad / wat betere speeltoestellen voor kinderen neer te zetten. Wij verbleven in een mobile home, die schoon en netjes was. Een aanrader dus. Het uitzicht is prachtig, het strandje van de camping bijna mediterraans mooi. De omgeving van de camping is ook mooi: Concarneau is een leuk plaatsje, en steden als Brest en Quimper zijn het waard om eens te bezoeken. Kortom: leuk om eens te bezoeken, maar verwacht niet te veel luxe, zeker niet met kinderen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    8harmen19-08-2018

Perfecte no nonsens camping!

Prima camping op prachtige locatie vlakbij Concarneau en prachtige natuur rond de camping en leuk strandje direct aan de camping met een klein beekje. Niet alles het nieuwste van het nieuwste maar prima(mooie) plaatsen, rustig en prima sfeer. ideaal om naar het noorden een zuiden de prachtige kust te ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Francophile19-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• 4Marianne13-08-2018

Minimaal 2 nachten ? Electrischiteit wordt laat aangesloten en niet op afspraak weer los gemaakt. Daardoor vertrek 1 uur later dan gewenst. Alles wordt door 1 persoon gedaan sta je voor een vraag dan loopt ze zo de receptie uit om iemand plaats te wijzen enz!

Gereisd in augustus 2018

• 9T. Van Dreven06-08-2018

Fijne camping met mooi uitzicht

Ik heb eind juli t/m begin augustus twee weken met de tent op de camping gestaan. Bij aankomst konden we een plekje uitzoeken. Het achterste veld met uitzicht op zee was helaas niet mogelijk ivm van onze stroomkabel. Mocht je daar willen staan neem dan minstens 30+ meter mee. De plekken zijn groot en meestal schaduwrijk. Het sanitair goed bereikbaar, afhankelijk van de plek waar je staat. De douches zijn goed, en de toiletten zijn niet altijd even schoon aangezien er veel kinderen gebruik van maken.

De beheerder, Sophie, is zeer behulpzaam en denkt met je mee. Iedere ochtend is mogelijkheid tot vers stokbrood, croissants en chocolade broodjes. Ook is er een klein campingwinkeltje met supermarkt producten.

Het zwembad is zeer groot en rustig. De watertemperatuur is goed en het water voelt schoon. De zee met privé strand is op loopafstand en je kunt er bij eb en vloed zwemmen. Al met al, een zeer fijne camping met prachtig uitzicht!

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Karel01-02-2018

prima locatie met goede voorzieningen

gezellige redelijk complete camping met goede voorzieningen

Gereisd in februari 2018

• 8Yvonne25-01-2018

Wij waren hier in juli 2017 voor drie weken met vier volwassenen een vouwwagen en een caravan. Wij stonden naast elkaar en hadden twee grote plekken. De beheerders zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Sanitaire is goed er zijn twee gebouwen de ene is iets verouderd maar schoon niets op aan te merken. Heerlijke camping vlak bij de zee vanaf de camping zijn er prachtige wandelingen te maken. Concarneau ligt vlakbij, hele leuke plaats met hele goede restaurants. Wij hebben zeer genoten van deze vakantie in Bretagne er is zoveel te doen. En vooral niet te vergeten het bijzondere licht voor dat de avond in valt..

Gereisd in januari 2018

• Oude reviews

5Ate25-09-2017

Prettig verblijf

Enthousiaste eigenaren. Hartelijk welkom. Verouderd sanitair maar wel schoon. Na 8 uur in de avond kan er niet meer gedouched worden. Aan het einde van de camping is een uitgang naar de zee. Je kan daar prachtige wandelingen maken. Zou deze camping nog eens bezoeken. Zeker gezien de prijsverhouding. 13 euro.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017