7,5

31 reviews over Camping Les Prés Verts in het Nederlands

Goede prijs, kwaliteit verhouding

Van Bree
28-7-2019

Vriendelijke eigenaresse , die samen met haar familieleden er alles aan doen om van jou vakantie een droomvakantie te maken.

Op iedere camping heb je wel aanmerkingen.Natuurlijk kunnen de toiletten en de doucheruimte schoner. Het is schoon punt.Op ons verzoek bleven de douches warm water geven tot 22:30 omdat deze stonden afgesteld tot 21:00 wat we toch erg kort vonden.

De beplanting zou inderdaad beter onderhouden moeten worden. Echter bij navraag maait men direct het gras voor je als deze te lang is...wel zo handig als je met de tent komt.

Achter op het veldje heb je een grandioze uitzicht op de zee. Echter op dat veldje is het wel iedere keer een loopje van ruim 5 minuten om naar de tolletgebouwen te lopen.

En fietsen kan ook.Op de mooie oude spoorbaan naar Concarneau, net buiten de camping. Zoals ook de Supermarche on de hoek ligt.

Bon journee

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prima camping, verwacht niet teveel luxe.

Rosanne
27-7-2019

Prima camping, zonder al te veel luxe. De camping oogt wat verouderd, maar zou met een goede opknapbeurt al een stuk beter overkomen. Bijvoorbeeld door het sanitair op te knappen/ het gras te maaien/ een mooier zwembad / wat betere speeltoestellen voor kinderen neer te zetten. Wij verbleven in een mobile home, die schoon en netjes was. Een aanrader dus. Het uitzicht is prachtig, het strandje van de camping bijna mediterraans mooi. De omgeving van de camping is ook mooi: Concarneau is een leuk plaatsje, en steden als Brest en Quimper zijn het waard om eens te bezoeken. Kortom: leuk om eens te bezoeken, maar verwacht niet te veel luxe, zeker niet met kinderen.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Perfecte no nonsens camping!

harmen
19-8-2018

Prima camping op prachtige locatie vlakbij Concarneau en prachtige natuur rond de camping en leuk strandje direct aan de camping met een klein beekje. Niet alles het nieuwste van het nieuwste maar prima(mooie) plaatsen, rustig en prima sfeer. ideaal om naar het noorden een zuiden de prachtige kust te ontdekken.

Francophile
19-8-2018
Gereisd Anders in augustus 2018

Uitzicht over zee!

Angela
13-8-2018

Gewone camping totdat je op het achterste veld komt. Panoramisch uitzicht over de baai en zeer ruime plekken. Echt geweldig!!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Minimaal 2 nachten ? Electrischiteit wordt laat en niet op

Marianne
13-8-2018

Minimaal 2 nachten ? Electrischiteit wordt laat aangesloten en niet op afspraak weer los gemaakt. Daardoor vertrek 1 uur later dan gewenst. Alles wordt door 1 persoon gedaan sta je voor een vraag dan loopt ze zo de receptie uit om iemand plaats te wijzen enz!

Gereisd Anders in augustus 2018

Fijne camping met mooi uitzicht

T. Van Dreven
6-8-2018

Ik heb eind juli t/m begin augustus twee weken met de tent op de camping gestaan. Bij aankomst konden we een plekje uitzoeken. Het achterste veld met uitzicht op zee was helaas niet mogelijk ivm van onze stroomkabel. Mocht je daar willen staan neem dan minstens 30+ meter mee. De plekken zijn groot en meestal schaduwrijk. Het sanitair goed bereikbaar, afhankelijk van de plek waar je staat. De douches zijn goed, en de toiletten zijn niet altijd even schoon aangezien er veel kinderen gebruik van maken.

De beheerder, Sophie, is zeer behulpzaam en denkt met je mee. Iedere ochtend is mogelijkheid tot vers stokbrood, croissants en chocolade broodjes. Ook is er een klein campingwinkeltje met supermarkt producten.

Het zwembad is zeer groot en rustig. De watertemperatuur is goed en het water voelt schoon. De zee met privé strand is op loopafstand en je kunt er bij eb en vloed zwemmen. Al met al, een zeer fijne camping met prachtig uitzicht!

Gereisd Met partner in juli 2018

prima locatie met goede voorzieningen

Karel
1-2-2018

gezellige redelijk complete camping met goede voorzieningen

Gereisd Anders in februari 2018

Wij waren hier in juli 2017 voor drie weken met vier een

Yvonne
25-1-2018

Wij waren hier in juli 2017 voor drie weken met vier volwassenen een vouwwagen en een caravan. Wij stonden naast elkaar en hadden twee grote plekken. De beheerders zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Sanitaire is goed er zijn twee gebouwen de ene is iets verouderd maar schoon niets op aan te merken. Heerlijke camping vlak bij de zee vanaf de camping zijn er prachtige wandelingen te maken. Concarneau ligt vlakbij, hele leuke plaats met hele goede restaurants. Wij hebben zeer genoten van deze vakantie in Bretagne er is zoveel te doen. En vooral niet te vergeten het bijzondere licht voor dat de avond in valt..

Gereisd Anders in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettig verblijf

Ate
25-9-2017

Enthousiaste eigenaren. Hartelijk welkom. Verouderd sanitair maar wel schoon. Na 8 uur in de avond kan er niet meer gedouched worden. Aan het einde van de camping is een uitgang naar de zee. Je kan daar prachtige wandelingen maken. Zou deze camping nog eens bezoeken. Zeker gezien de prijsverhouding. 13 euro.

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Prés Verts in Concarneau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Prés Verts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.