7,3

• Sfeer in stad10,0

29 reviews over Camping Les Prés Verts in het Nederlands

Perfecte no nonsens camping!

harmen,
19-8-2018

Prima camping op prachtige locatie vlakbij Concarneau en prachtige natuur rond de camping en leuk strandje direct aan de camping met een klein beekje. Niet alles het nieuwste van het nieuwste maar prima(mooie) plaatsen, rustig en prima sfeer. ideaal om naar het noorden een zuiden de prachtige kust te ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Francophile,
19-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Uitzicht over zee!

Angela,
13-8-2018

Gewone camping totdat je op het achterste veld komt. Panoramisch uitzicht over de baai en zeer ruime plekken. Echt geweldig!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Minimaal 2 nachten ? Electrischiteit wordt laat aangesloten en niet op afspraak weer los gemaakt. Daardoor vertrek 1 uur later dan gewenst. Alles wordt door 1 persoon gedaan sta je voor een vraag dan loopt ze zo de receptie uit om iemand plaats te wijzen enz!

Gereisd anders in augustus 2018

Fijne camping met mooi uitzicht

T. Van Dreven,
6-8-2018

Ik heb eind juli t/m begin augustus twee weken met de tent op de camping gestaan. Bij aankomst konden we een plekje uitzoeken. Het achterste veld met uitzicht op zee was helaas niet mogelijk ivm van onze stroomkabel. Mocht je daar willen staan neem dan minstens 30+ meter mee. De plekken zijn groot en meestal schaduwrijk. Het sanitair goed bereikbaar, afhankelijk van de plek waar je staat. De douches zijn goed, en de toiletten zijn niet altijd even schoon aangezien er veel kinderen gebruik van maken.

De beheerder, Sophie, is zeer behulpzaam en denkt met je mee. Iedere ochtend is mogelijkheid tot vers stokbrood, croissants en chocolade broodjes. Ook is er een klein campingwinkeltje met supermarkt producten.

Het zwembad is zeer groot en rustig. De watertemperatuur is goed en het water voelt schoon. De zee met privé strand is op loopafstand en je kunt er bij eb en vloed zwemmen. Al met al, een zeer fijne camping met prachtig uitzicht!

Gereisd met partner in juli 2018

prima locatie met goede voorzieningen

Karel,
1-2-2018

gezellige redelijk complete camping met goede voorzieningen

Gereisd anders in februari 2018

Wij waren hier in juli 2017 voor drie weken met vier volwassenen een vouwwagen en een caravan. Wij stonden naast elkaar en hadden twee grote plekken. De beheerders zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Sanitaire is goed er zijn twee gebouwen de ene is iets verouderd maar schoon niets op aan te merken. Heerlijke camping vlak bij de zee vanaf de camping zijn er prachtige wandelingen te maken. Concarneau ligt vlakbij, hele leuke plaats met hele goede restaurants. Wij hebben zeer genoten van deze vakantie in Bretagne er is zoveel te doen. En vooral niet te vergeten het bijzondere licht voor dat de avond in valt..

Gereisd anders in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prettig verblijf

Ate,
25-9-2017

Enthousiaste eigenaren. Hartelijk welkom. Verouderd sanitair maar wel schoon. Na 8 uur in de avond kan er niet meer gedouched worden. Aan het einde van de camping is een uitgang naar de zee. Je kan daar prachtige wandelingen maken. Zou deze camping nog eens bezoeken. Zeker gezien de prijsverhouding. 13 euro.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige camping

Trix Koning,
25-8-2017

We hebben hier afgelopen mei een week met veel plezier gestaan omdat het een rustige camping was. Dit uiteraard omdat het in het voorseizoen was. Hoe het hoogseizoen hier is weet ik natuurlijk niet. Ook wij werden in het golfkarretje van de eigenaar rondgereden om een plaats uit te zoeken. Het sanitair is inderdaad heel erg gedateerd en zou vernieuwing kunnen gebruiken maar ze doen wel hun best om het goed schoon te houden. Helaas zijn er altijd gasten die niet even achterom kijken als ze doorspoelen en dat zijn dingen die je de camping niet kunt verwijten. Helaas was het zwembad nog niet open toen wij er kwamen. De camping heeft wel een mooie ligging voor uitstapjes. Concarneau is een prachtig plaatsje met de oude ommuurde stad. Zeker een bezoek waard om daar heerlijk rond te slenteren.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima no nonsense camping

gerard,
17-8-2017

Gewoon basic zonder poespas. Veel plekken over dus reserveren lijkt niet nodig. De camping heeft een warm zwembad, ook geschikt voor wat frissere dagen. Qua uitstraling gedateerd maar qua hygiene prima. Geen brood, de bakker is wel op fietsafstand. De camping is langgerekt, dat maakt het ontmoeten van vriendjes voor de kids lastiger. Ook niet echt speelmogelijkheden/ontmoetingsplekken. Ook had de camping iets meer bomen mogen hebben voor afscheiding. ligging is natuurlijk, met uitzicht op zee en toegang tot een klein strandje. Door de windrichting heeft het strand in praktijk veel zeewier, maar wel leuk om nog even uitwaaien/schelpen zoeken. Tip: de overkant van de baai bij Beg Meil heeft prachtige strandjes uit de wind. Leuk is dat er vlakbij de camping een fietspad (op een oud treinspoortraject) naar het centrum van Concarneau loopt, veilig en minder stijl dan de weg. tip: de andere kant op fietsend kom je uiteindelijk bij een crepefabriekje terecht met een leuke rondleiding.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Prés Verts in Concarneau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Prés Verts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.