Camping Les Prés Verts

Camping Les Prés Verts
6,8

• Sfeer in stad10,0

24 reviews over Camping Les Prés Verts in het Nederlands

prima locatie met goede voorzieningen

Karel, 1-2-2018

gezellige redelijk complete camping met goede voorzieningen

Wij waren hier in juli 2017 voor drie weken met vier volwassenen een vouwwagen en een caravan. Wij stonden naast elkaar en hadden twee grote plekken. De beheerders zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Sanitaire is goed er zijn twee gebouwen de ene is iets verouderd maar schoon niets op aan te merken. Heerlijke camping vlak bij de zee vanaf de camping zijn er prachtige wandelingen te maken. Concarneau ligt vlakbij, hele leuke plaats met hele goede restaurants. Wij hebben zeer genoten van deze vakantie in Bretagne er is zoveel te doen. En vooral niet te vergeten het bijzondere licht voor dat de avond in valt..

Prettig verblijf

Ate, 25-9-2017

Enthousiaste eigenaren. Hartelijk welkom. Verouderd sanitair maar wel schoon. Na 8 uur in de avond kan er niet meer gedouched worden. Aan het einde van de camping is een uitgang naar de zee. Je kan daar prachtige wandelingen maken.

Zou deze camping nog eens bezoeken. Zeker gezien de prijsverhouding. 13 euro.

Rustige camping

Trix Koning, 25-8-2017

We hebben hier afgelopen mei een week met veel plezier gestaan omdat het een rustige camping was. Dit uiteraard omdat het in het voorseizoen was. Hoe het hoogseizoen hier is weet ik natuurlijk niet. Ook wij werden in het golfkarretje van de eigenaar rondgereden om een plaats uit te zoeken. Het sanitair is inderdaad heel erg gedateerd en zou vernieuwing kunnen gebruiken maar ze doen wel hun best om het goed schoon te houden. Helaas zijn er altijd gasten die niet even achterom kijken als ze doorspoelen en dat zijn dingen die je de camping niet kunt verwijten. Helaas was het zwembad nog niet open toen wij er kwamen. De camping heeft wel een mooie ligging voor uitstapjes. Concarneau is een prachtig plaatsje met de oude ommuurde stad. Zeker een bezoek waard om daar heerlijk rond te slenteren.

Prima no nonsense camping

gerard, 17-8-2017

Gewoon basic zonder poespas. Veel plekken over dus reserveren lijkt niet nodig. De camping heeft een warm zwembad, ook geschikt voor wat frissere dagen. Qua uitstraling gedateerd maar qua hygiene prima. Geen brood, de bakker is wel op fietsafstand.

De camping is langgerekt, dat maakt het ontmoeten van vriendjes voor de kids lastiger. Ook niet echt speelmogelijkheden/ontmoetingsplekken. Ook had de camping iets meer bomen mogen hebben voor afscheiding. ligging is natuurlijk, met uitzicht op zee en toegang tot een klein strandje. Door de windrichting heeft het strand in praktijk veel zeewier, maar wel leuk om nog even uitwaaien/schelpen zoeken. Tip: de overkant van de baai bij Beg Meil heeft prachtige strandjes uit de wind.

Leuk is dat er vlakbij de camping een fietspad (op een oud treinspoortraject) naar het centrum van Concarneau loopt, veilig en minder stijl dan de weg. tip: de andere kant op fietsend kom je uiteindelijk bij een crepefabriekje terecht met een leuke rondleiding.

Het uitzicht maakte veel goed

familiekelder, 17-8-2015

Camping les pres verts is een rustige camping met ruime plekken. Camping wordt gerund door Marcel, zijn vrouw en dochter. Marcel is een echte charmeur, in zijn golfkar (hij noemt het zijn Porsche) rijdt hij de hele dag over de camping. Wij stonden op het veldje achteraan op de camping, met prachtig uitzicht. Bij de camping is een privéstrandje, leuk strandje alleen jammer dat het water koud is. Zo'n 13 graden. Wij zijn er dan ook nauwelijks in geweest. Meer zijn we in het zwembad geweest die sinds dit jaar verwarmd is. Heerlijk om in af te koelen. Sanitair is eenvoudig. Douches zijn wel warm maar het ligt eraan op welk tijdstip je komt en of er meerdere mensen aan het douchen zijn. Douchen kan van 8-20 uur, daarna gaat de kraan ook daadwerkelijk dicht. Het water bij het toiletgebouw vlakbij zwembad is duidelijk warmer. Toiletten worden schoongespoten, waardoor je dus op een natte toiletpot zit. Als je voor rust komt en niet teveel houdt van luxe is deze camping zeer geschikt!

prima

., 13-8-2015

Prima camping door ligging met een eigen strandje.

Zeer behulpzame eigenaar.

Heerlijke plek voor een fijne vakantie!

Carola van Gessel, 18-8-2014

Fijne camping op een prachtige plek! Heerlijk voor wie van strand en rust houdt. Wil je graag een camping met animatie, disco, restaurants enz... dan is dit niet je plek. Maar voor een gastvrij onthaal en mooie kampeerplek ben je hier aan het goede adres! De camping is van een ouder echtpaar, die deze met hart en ziel beheren. Ze weten veel over de omgeving en geven graag tips.

Het sanitair is gedateerd, maar wordt netjes bijgehouden. En is is ruim voldoende, je hoeft niet te wachten bij de douches. Er is een paadje rechtstreeks naar het strand, en er is een leuk zwembad. Bij aankomst konden we kiezen uit 4 plekken. Er is voor elk wat wils, vlakbij het zwembad of juist helemaal achteraan met uitzicht op zee.

Voor boodschappen moet je naar het dorp. Maar er is een bakker op loopafstand, de eigenaren geven je een plattegrondje met de route.

mooie plek aan zee

elihe, 11-8-2014

Goed te doen deze plek hoor. Mooi privéstrand, zwembad is ook fijn.

Supermarkt en bakkertje zijn ook fijn dichtbij. Concarneau is ook een erg leuk stadje.

Ben het wel eens met anderen dat het sanitair wel slecht verzorgd is, maar als je daar mee kunt leven: het is een leuke plek vanwege het strandje en omdat je achterop de camping twee veldjes hebt waar je gewoon bijna wildkampeert.(zie tip) Ook was die oude eigenaar met zijn golfkarretje erg aardig en behulpzaam.

Maar een ding dat ik nog niet had gelezen wat ik wel had willen weten:

Wij hadden voor deze camping gekozen omdat er geen animatie was. We waren daarom onaangenaam verrast door de luid schreeuwende dj aan de overkant van de baai die met keiharde muziek. We hebben er een week gestaan en we hoorden de muziek van feest aan de overkant op drie avonden echt ontzettend goed. Gelukkig hield het om 24.00u op.

Prachtige plek, jammer van het sanitair.

A. Van keken, 8-8-2014

De camping ligt prachtig aan een klein baaitje, waar je naartoe kunt lopen. Helaas is er door te weing personeel geen schoon sanitair en wat gebrekkig onderhoud aan het groen en het zwembad. De camping staat daardoor in het hoog seizoen half vol. Brood moet je zelf halen in het dorp, waardoor iedereen tussen acht en tien met de auto van de camping af moet. Onhandig. De beheerders zijn erg aardig en van goede wil. Een aantal,kampeerplekken heeft uitzicht op zee. Om acht uur 's avonds gaat de douche uit. Waarschijnlijk een foute bezuinigings actie. Deze camping heeft een forse investering nodig om echt iets te bieden aan kampeerders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Prés Verts in Concarneau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Prés Verts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Prés Verts scoort een 6.79 uit 10 op basis van 32 reviews.