Camping Le Cabellou Plage

Camping Le Cabellou Plage
8,5

16 reviews over Camping Le Cabellou Plage in het Nederlands

Anders

Erg mooie camping. Ligging is fraai, vlakbij strand en uitzicht op de haven van Concarneau. Mooie ruime kampeerplaatsen, wel weinig schaduw.

Mooie camping.

Martin
5-8-2018

Vlakbij Concarneau. Gezellig restaurant. Mooi zwembad. Aquarobic!

Goede camping met prachtige ligging

Rick
4-8-2018

Dit was onze tweede maal op de camping. Wij vinden de verzorging van het sanitair verminderd maar de animatie daarentegen is uitgebreider dan vorig jaar.

Mooie camping voor een keer

Peter
4-8-2018

Mooie camping, netjes onderhouden en personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. We hadden een stacaravan gehuurd. De caravan was nieuw, zag er dus mooi uit. Alleen staan de caravans erg dicht op elkaar, wij hadden daardoor geen uitzicht. Dat was erg jammer! Zwembad is niet groot maar dat was geen probleem. Wel voldoende ligbedjes en netjes verzorgd. De baai ligt naast de camping. Hier kun je niet zwemmen en het strand is ook niet mooi. Beter kun je de auto nemen en richting Trevignon rijden. Daar zijn veel mooie strandjes met mooi water. Omgeving is top!

Genoten van een mooie kleine camping

Sebastiaan
25-8-2016

Wij hadden een stacaravan. Het was een mooie kleine camping met een geweldig en warm zwembad. De bar is erg Frans met franse tijden, maar dat was geen probleem. De caravan was goed en stonden redelijk vrij. Wij hebben 2 weken genoten. Een aanrader.

nooit meer

famjansen
16-8-2015

Wel een mooie camping maar voor oudere kinderen tot 16 is er niets, zwembad wel mooi maar erg klein.

Receptie is goed maar winkeltje er naast is niets, als je geen brood hebt besteld, en er is nog, kun je niet iets mee krijgen, te belachelijk.

Mij is opgevallen dat sanitair maar 1x per dag wordt schoongemaakt en niet goed.

Wij gaan daar niet meer naartoe.

Geweldige tijd gehad hier!!

M. Immink
4-8-2015

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest en hebben ons prima vermaakt. Mijn dochter was erg blij met een verwarmd zwembad. Deze en het sanitair ziet er zeer goed uit. Goed warm water bij het douchen. Aanplanting op camping is mooi. Geen animatie, maar dit hadden de kinderen ook niet nodig. Groot veld met luchtkussens, sportveld etc. Enkele keer trad er een bandje op bij restaurant. Wifi bij restaurant en zwembad. Weinig problemen mee. Het strand is ook mooi, meerdere strandjes in de buurt. Grote supermarkt in buurt. Vriendelijke mensen bij receptie. We komen hier nog wel een keer terug.

gevlucht na 5 nachten geluidsoverlast

fousert
6-8-2014

Op het eerste gezicht mooie camping. Het is er echter nooit stil. De camping grenst aan een vies honden uitlaat strandje, wat 's nachts wordt ingenomen door plaatselijke probleem jongeren. De hele nacht harde muziek, geschreeuw en burnouts met opgevoerde auto's. Management doet niets, het is niet op hun camping. Na 5 nachten een camping opgezocht waar we wél konden slapen. Kortom, mooie camping op een verkeerde plek.

Goede camping in mooie omgeving!

mariavanmourik
3-8-2014

We hadden hier een stacaravan geboekt. Deze was erg netjes en prettig gelegen met eigen tuintje. Het zwembad is echt mooi en wordt goed onderhouden. Springkussens en een groot speelveld maken het compleet voor de kinderen. Een strandje ligt op loopafstand direct achter de camping, leuk om even naar toe te lopen, schelpen te zoeken, een duik in de zee te nemen en/of te vliegeren. En verder zijn er vele strandjes (met rotsen waarover je kunt klauteren; kinderen neem je visnet mee!) in de directe omgeving. Even verderop, Beg Meil vonden wij bijvoorbeeld erg mooi, liggen vele grotere stranden met fijn zand. We hadden de fiets bij ons en dat was erg handig om de directe omgeving rond de camping te bekijken, strandjes te bezoeken en naar de Bac te gaan. De Bac brengt je in een korte overtocht naar de Ville Close van Concarneau; zeker een bezoek waard!

Leuke gezinscamping

Familie Hommes
16-8-2013

Rustige kleine camping (al mag de muziek bij de bar/zwembad wel om 22.00 uur wat zachter). Om 0.00 uur is het echter muisstil op de camping. De safaritent is een fantastische tent; ruim, goede bedden (1x2persoons, 1x stapelbed en 1x apart bed), goed uitgerust, elektrisch koken (2pits), 1 koekenpan en 2 steelpannetjes, geen koffiebekers of theeglazen aanwezig. Verder prima voor elkaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Cabellou Plage in Concarneau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Cabellou Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.