Camping Le Cabellou Plage

9Yann18-08-2018

• 8Deirdre17-08-2018

• 7Staat v/h sanitair

• 9Elisa06-08-2018

Zeer mooie, schone en goed verzorgde camping.

Erg mooie camping. Ligging is fraai, vlakbij strand en uitzicht op de haven van Concarneau. Mooie ruime kampeerplaatsen, wel weinig schaduw.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Martin05-08-2018

Mooie camping.

Vlakbij Concarneau. Gezellig restaurant. Mooi zwembad. Aquarobic!

• 7Rick04-08-2018

Goede camping met prachtige ligging

Dit was onze tweede maal op de camping. Wij vinden de verzorging van het sanitair verminderd maar de animatie daarentegen is uitgebreider dan vorig jaar.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Peter04-08-2018

Mooie camping voor een keer

Mooie camping, netjes onderhouden en personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. We hadden een stacaravan gehuurd. De caravan was nieuw, zag er dus mooi uit. Alleen staan de caravans erg dicht op elkaar, wij hadden daardoor geen uitzicht. Dat was erg jammer! Zwembad is niet groot maar dat was geen probleem. Wel voldoende ligbedjes en netjes verzorgd. De baai ligt naast de camping. Hier kun je niet zwemmen en het strand is ook niet mooi. Beter kun je de auto nemen en richting Trevignon rijden. Daar zijn veel mooie strandjes met mooi water. Omgeving is top!

• 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Sebastiaan25-08-2016

Genoten van een mooie kleine camping

Wij hadden een stacaravan. Het was een mooie kleine camping met een geweldig en warm zwembad. De bar is erg Frans met franse tijden, maar dat was geen probleem. De caravan was goed en stonden redelijk vrij. Wij hebben 2 weken genoten. Een aanrader.

• 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 5famjansen16-08-2015

nooit meer

Wel een mooie camping maar voor oudere kinderen tot 16 is er niets, zwembad wel mooi maar erg klein. Receptie is goed maar winkeltje er naast is niets, als je geen brood hebt besteld, en er is nog, kun je niet iets mee krijgen, te belachelijk. Mij is opgevallen dat sanitair maar 1x per dag wordt schoongemaakt en niet goed. Wij gaan daar niet meer naartoe.

• 2Staat v/h sanitair

• 9M. Immink04-08-2015

Geweldige tijd gehad hier!!

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest en hebben ons prima vermaakt. Mijn dochter was erg blij met een verwarmd zwembad. Deze en het sanitair ziet er zeer goed uit. Goed warm water bij het douchen. Aanplanting op camping is mooi. Geen animatie, maar dit hadden de kinderen ook niet nodig. Groot veld met luchtkussens, sportveld etc. Enkele keer trad er een bandje op bij restaurant. Wifi bij restaurant en zwembad. Weinig problemen mee. Het strand is ook mooi, meerdere strandjes in de buurt. Grote supermarkt in buurt. Vriendelijke mensen bij receptie. We komen hier nog wel een keer terug.

• 2fousert06-08-2014

gevlucht na 5 nachten geluidsoverlast

Op het eerste gezicht mooie camping. Het is er echter nooit stil. De camping grenst aan een vies honden uitlaat strandje, wat 's nachts wordt ingenomen door plaatselijke probleem jongeren. De hele nacht harde muziek, geschreeuw en burnouts met opgevoerde auto's. Management doet niets, het is niet op hun camping. Na 5 nachten een camping opgezocht waar we wél konden slapen. Kortom, mooie camping op een verkeerde plek.

• 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

2 tips over Camping Le Cabellou Plage

• Familie Hommes, 16-08-2013

Sanitair is modern en schoon, zwembad is prima voor jong en oud, voorzien van 2 glijbanen, geen animatieprogramma. Ligging aan rustige baai (geen golven !!). Camping ligt binnen bebouwde kom op 10 min reisafstand van Ville Close Concarneau (met pondje). Camping is goede uitvalsbasis voor bezoek aan Quimper, Pointe du Raz, Quiberon enz.. Personeel spreekt goed Engels. Klein winkeltje bij receptie, brood kan worden besteld. Verblijf (2,5 week) goed bevallen.

• mariavanmourik, 03-08-2014

We zijn een dag wezen klimmen bij Adrenature in Melgven. Zowel voor volwassen als kinderen een leuke uitdaging! En ook zeker de moeite waard is het plaatsje Huelgoat. Wel wat verder rijden, maar erg mooie natuur.

1 vraag over Camping Le Cabellou Plage

• Patricia, 08-07-2019

zwemshorts aan???

Hoi hoi, ik wil eigenlijk weten of je in dit zwembad op deze camping zwemshorts mag dragen? Groetjes, Patricia

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig