Camping Le Cabellou Plage

Camping Le Cabellou Plage
8,4

12 reviews over Camping Le Cabellou Plage in het Nederlands

Genoten van een mooie kleine camping

Sebastiaan
25-8-2016

Wij hadden een stacaravan. Het was een mooie kleine camping met een geweldig en warm zwembad. De bar is erg Frans met franse tijden, maar dat was geen probleem. De caravan was goed en stonden redelijk vrij. Wij hebben 2 weken genoten. Een aanrader.

nooit meer

famjansen
16-8-2015

Wel een mooie camping maar voor oudere kinderen tot 16 is er niets, zwembad wel mooi maar erg klein.

Receptie is goed maar winkeltje er naast is niets, als je geen brood hebt besteld, en er is nog, kun je niet iets mee krijgen, te belachelijk.

Mij is opgevallen dat sanitair maar 1x per dag wordt schoongemaakt en niet goed.

Wij gaan daar niet meer naartoe.

Geweldige tijd gehad hier!!

M. Immink
4-8-2015

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest en hebben ons prima vermaakt. Mijn dochter was erg blij met een verwarmd zwembad. Deze en het sanitair ziet er zeer goed uit. Goed warm water bij het douchen. Aanplanting op camping is mooi. Geen animatie, maar dit hadden de kinderen ook niet nodig. Groot veld met luchtkussens, sportveld etc. Enkele keer trad er een bandje op bij restaurant. Wifi bij restaurant en zwembad. Weinig problemen mee. Het strand is ook mooi, meerdere strandjes in de buurt. Grote supermarkt in buurt. Vriendelijke mensen bij receptie. We komen hier nog wel een keer terug.

gevlucht na 5 nachten geluidsoverlast

fousert
6-8-2014

Op het eerste gezicht mooie camping. Het is er echter nooit stil. De camping grenst aan een vies honden uitlaat strandje, wat 's nachts wordt ingenomen door plaatselijke probleem jongeren. De hele nacht harde muziek, geschreeuw en burnouts met opgevoerde auto's. Management doet niets, het is niet op hun camping. Na 5 nachten een camping opgezocht waar we wél konden slapen. Kortom, mooie camping op een verkeerde plek.

Goede camping in mooie omgeving!

mariavanmourik
3-8-2014

We hadden hier een stacaravan geboekt. Deze was erg netjes en prettig gelegen met eigen tuintje. Het zwembad is echt mooi en wordt goed onderhouden. Springkussens en een groot speelveld maken het compleet voor de kinderen. Een strandje ligt op loopafstand direct achter de camping, leuk om even naar toe te lopen, schelpen te zoeken, een duik in de zee te nemen en/of te vliegeren. En verder zijn er vele strandjes (met rotsen waarover je kunt klauteren; kinderen neem je visnet mee!) in de directe omgeving. Even verderop, Beg Meil vonden wij bijvoorbeeld erg mooi, liggen vele grotere stranden met fijn zand. We hadden de fiets bij ons en dat was erg handig om de directe omgeving rond de camping te bekijken, strandjes te bezoeken en naar de Bac te gaan. De Bac brengt je in een korte overtocht naar de Ville Close van Concarneau; zeker een bezoek waard!

Leuke gezinscamping

Familie Hommes
16-8-2013

Rustige kleine camping (al mag de muziek bij de bar/zwembad wel om 22.00 uur wat zachter). Om 0.00 uur is het echter muisstil op de camping. De safaritent is een fantastische tent; ruim, goede bedden (1x2persoons, 1x stapelbed en 1x apart bed), goed uitgerust, elektrisch koken (2pits), 1 koekenpan en 2 steelpannetjes, geen koffiebekers of theeglazen aanwezig. Verder prima voor elkaar.

Mooie rustige camping

Hilde
5-9-2012

Camping met ruime plaatsen en mooi warm zwembad. Ideaal voor wie geen behoefte heeft aan een uitgebreid animatieprogramma. Als wij er waren : 2 x per week avondanimatie, 4x per week aquagym of zumba. Sanitair is nieuw en goed onderhouden. Goede rustige ligging bij het strand en veel uitstapmogelijkheden in de omgeving.

De camping is zeer goed onderhouden met mooie beplantingen en voldoende ruimte.

Op de camping een goede mengeling van Franse, Engelse, Nederlandse en Belgische bezoekers.

Mooie rustige camping

Anneke
5-9-2011

Fijne camping als je tot rust wilt komen. Animatie is er niet, wij hebben in die 2 weken maar 1 x meegemaakt dat er iemand kwam optreden, maar de kinderen (en wij ook) hebben zich uitstekend vermaakt. Strandje stelt niet veel voor, zeker niet als je wat gaat rond rijden in Bretagne en de mooiste stranden tegenkomt. Veel Fransen, Engelsen en een handjevol Nederlanders. Sanitair prima, net als zwembad (eindelijk een echt verwarmd zwembad!!!)

prima faciliteiten, weinig privacy

jo en ank
6-8-2011

Gelegen aan een strand tegenover Concarneau. Het strand bestaat uit fijn grind ipv zand. Ons inziens leuk voor spelen en wandelen, maar niet voor een dagje zonnen. Internet bij het cafe is een drama, om de vijf minuten wordt de verbinding verbroken. Prima terras bij het mooie compacte zwembad. Ontvangst door eigenaresse voorbeeldig, ons werd een aantal plekken getoond door ons met een golfkarretje erheen te rijden. Ze spreekt ook goed Engels, wat handig is als je Frans niet meer toereikend is. De camping ligt te ver van voorzieningen om er naartoe te lopen, boodschappen en stadsbezoek moet per auto of fiets. Sanitair is ruim, schoon en nieuw. s Avonds in het hoogseizoen regelmatig activiteiten in het cafe bij het zwembad, tikkeltje te rumoerig wat ons betreft.

Kindvriendelijke, gezellige en schone camping!

familie Wendt
18-7-2011

We zijn ruim 2 weken op deze camping geweest en hebben het heerlijk gehad! Het is er overzichtelijk, superschoon toiletgebouw, heerlijke douches, grote staanplaatsen, geen herrie, vlakbij het strand en een geweldig zwembad (met veilig peuterbadje). Bij de bar naast het zwembad kun je wat drinken en een hapje eten.

De samenstelling van de gasten was gemeleerd, er waren zowel groepen jongeren als ouderen en gezinnen met (kleine)kinderen. Goede, ongedwongen sfeer.

Voor kinderen tot 10 jaar is er een klein "opblaas"speeltuintje en -glijbaan. Ook staan er 2 tennistafels op de camping. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt.

In de omgeving is voldoende te zien en te ondernemen: op het strand kijken naar de vangst van vissers, de vele baaien langs de kust, het stadje Concarneau, met de boot naar het eiland Saint Nicolas enz.

De eigenaren Gaëlle en Jean-Christophe zijn hele gastvrije, leuke mensen die alles goed onder controle houden.

Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Cabellou Plage in Concarneau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Cabellou Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Cabellou Plage scoort een 8.44 uit 10 op basis van 35 reviews.