Hotel De l' Ocean

3 reviews over Hotel De l' Ocean in het Nederlands

Fantastisch hotel

Norbert,
29-12-2017

Hotel even buiten Concarneau, door een doorgaande weg gescheiden van het strand. Grote parkeerplaats aan de achterkant van het hotel. Vrij kleine kamer, ook aan de achterkant. Budgettair ging de kamer aan de zeekant niet, maar was toch zakelijk onderweg. Diner 's avonds uitstekend. Ontbijt was standaard. Bij ev trip naar Bretagne zal ik zeker proberen hier nog een keer te overnachten.

Gereisd alleenreizend in september 2017

2007

Prijzige drankjes (zowel water als wijn; bv. 3,50 euro voor een spuitwater) bij de maaltijden. Lawaaierig overdekt zwembad. De strandjes in de nabije omgeving zijn maar povertjes en rommelig. Achteraan het hotel wel een ruime parking. Drukke omgeving, veel doorgaand verkeer, het stadscentrum is op driekwart uur stappen.

Gereisd met partner in augustus 2007
2006

Aan zee weg

Abel.
10-8-2006

Aan zee weg. Met Balkon en 'Vue Mer' Prima ontbijt. Ruime kamer en zeer schoon. Ook nog mooi zwembad. 20 min lopen van centrum Concarneau.

Gereisd met partner in juni 2006

We hebben een aantal aanbieders voor De l' Ocean voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesKluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De l' Ocean in Concarneau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De l' Ocean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.