Camping Le Helles

8,9

3 reviews over Camping Le Helles in het Nederlands

Fijne camping en veel mogelijheden in de omgeving.

Dirk
19-8-2018

Mooie camping met ruime plaatsen, waarvan de helft eigenlijk geen schaduw heeft.Gelegen aan de GR 34 en 3 a 400 m van een heel mooi strand. Prima sanitair , ook ruim voldoende bij een volle camping. Gratis wifi op de hel;e camping. Veel wandel- en fietsmogelijkheden.

Zeker voor herhaling vatbaar

Nelly v S
19-7-2018

Fijne camping met een vriendelijke ontvangst, ruime plaatsen en vlak bij een mooi strand. We hadden onze acsi kaart op de camping laten liggen en die hebben ze heel snel na een mailtje weer opgestuurd.

Nette huuraccommodatie op mooie locatie.

Werner
14-8-2017

Twee weken doorgebracht in een stacaravan type Ibiza. Hoewel dit een van de oudere modellen is op de camping was alles goed in orde en brandschoon. Het enige minpunt zijn de bedden. Deze zijn nodig aan vervanging toe.

Het personeel bij de receptie is zeer attent hoewel men niet allemaal Engels spreekt.

Op de camping is een binnen- en buitenzwembad met voldoende ruimte. Ook deze waren schoon zoals de rest van de camping. Verder waren er voldoende ligbedden en stoelen aanwezig. Als je niet in het zwembad wil zwemmen, sta je vanaf de camping binnen 5 minuten op het strand.

Kinderanimatie hebben we niet gezien hoewel het wel op de site staat. We hebben dit verder ook niet gemist.

Al met al een fine camping om te verblijven.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Helles in Combrit (Finistere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Helles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.