Camping Le Bois Coudrais

• Goed: 7 - 8

gewldige rustieke camping

Tiineke en Wil van Merkensteijn
6-7-2018

Er is absoluut niets aan te merken op deze camping rust prachtige natuur zeer vriendelijke eigenaren kindvriendelijk

Wat hebben wij een fijne tijd gehad op deze camping. De camping heeft 25 plekken waarvan een aantal met stroom en een aantal zonder. Keurige toilets en douches, eveneens als het zwembad, erg schoon. De eigenaren van de camping zijn aardige mensen en staan voor je klaar als je ze nodig hebt. Wij zijn zonder kinderen maar zouden hier met kids ook naartoe gaan. Er is een ruimte buiten waar geitjes, eenden en kippen lopen. Ook is er een veldje waar kinderen kunnen schommelen en spelen. Wij zijn ontzettend tevreden! Ook kun je op de camping broodjes bestellen en avond eten als je dat wilt. St Mont Michel is dichtbij en ook de alligator Bay is niet ver rijden. Veel Engelsen en wat Nederlanders op dit moment maar dat zal vast verschillen per keer :) wij raden deze camping zeker aan !

Vriendelijk maar zeer zakelijk

Femke heintzbergen
8-8-2017

De camping ligt vrij achteraf. De supermarkt is binnen een kwartier bereikbaar maar de stadjes en mooie strandjes liggen op minstens 45 minuten rijden. De dagen dat wij er waren was het weer erg wisselvallig, waardoor je genoodzaakt was veel op pad te

gaan. Sanitair zag er prima uit, dit geldt ook voor het zwembad. Kinderen hebben het ook erg naar hun zin, alhoewel ik het speeltuintje redelijk achter vindt liggen en er een beetje rommelig en oud er uit vind zien. Daarnaast zijn de eigenaren vriendelijk maar erg zakelijk. Iets wat je niet verwacht bij een kleinere camping.

Prettige kleine camping

Sara
31-7-2017

Fijne kleine camping met 25 plekken. De camping bestaat uit drie aan elkaar geschakelde velden waar de tenten (met auto's) aan de randen staan. Veel hoge bomen die schaduw geven. Het veld met de électra plekken is minder aantrekkelijk doordat het lang en smal is en daardoor meer een straatje dan veld. Het terrein is groen en keurig onderhouden. Jammergenoeg is er weinig uitzicht buiten de camping. Sanitiair is keurig en schoon, soms wat te weinig tijdens spitstijden. Zwembad is fijn en schoon, en groot genoeg om korte baantjes te trekken. Het speeltuintje is wat rommelig maar voldoet. Eigenaren zijn bescheiden en vriendelijk. Ze leveren ook pizza's, lekkere salades en hamburgers naast koffie, bier en fris. Fijne Nederlandse, Engelse en Belgische gasten veelal met kinderen tot 10 jaar. Ligging ten opzichte van St. Malo 40 min, Mont Saint Michel op 25 min rijden. Voor een rustige en ontspannen vakantie op een mooie camping in de buurt van een aantal leuke hotspots in het Oosten van Bretagne moet je zeker hier zijn!

Een heerlijke camping!

Zosia
2-9-2016

Het terrein is goed onderhouden, netjes en er is veel ruimte om te spelen en ook rustig te kunnen zitten.

Het zwembad is heerlijk en groot genoeg om lekker in te spelen of (korte) baantjes te trekken.

De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk.

In de periode dat wij er waren waren er erg veel (kleine) kinderen waardoor het af en toe nogal lawaaierig was. Dit had vast ook te maken met onze plek, naast het weitje met de geitjes die telkens door de kinderen werden geroepen en gevoerd.

Heerlijke vakantie gehad.

yvonne
2-9-2016

Onze jonge kinderen konden zich heerlijk vermaken op de camping. Ze konden zelfstandig rondlopen.

Een wc extra zou fijn zijn.

Heerlijk!

Peterine Kooijmans
29-3-2016

We hadden een huurtent op een fijne beschutte plek. Eigenaren zijn heel vriendelijk! Wij vinden het een fantastische camping!

Aanrader!

Vital
20-3-2016

Le Bois Coudrais is een kleinschalige camping waar een heel relaxte sfeer heerst. Claire en Philippe zijn supervriendelijk en behulpzaam. De camping wordt met veel zorg onderhouden, heeft een fijn zwembad, een speeltuintje, en enkele geiten. Onze kinderen vonden het er zo leuk dat we 2 jaar op rij daar waren. De plek ligt wat afgelegen, maar is toch een ideale uitvalsbasis naar de vele mooie plekjes in de streek (Dinan, Fougères, Cancale, Saint-Malo, Cap Fréhel, ...).

Kortom, een aanrader!

Zeer charmante camping

Leen
19-3-2016

Heel charmante en kleinschalige camping in een rustige omgeving. Veel plaats om te spelen voor de kindjes. Erg vriendelijke uitbaters. Een aanrader!

Perfect kleine camping!

twelly12
14-8-2015

We hebben drie nachten op Bois de Coudrais gezeten. Het was een fantastische uitvalbasis voor Le Mont St Michel en Vitre. De staplatsen zijn ruim en de hele camping goed onderhoud. De sfeer is zeer relaxt en de eigenaren vriendelijk en behulpzaam. En de hamburgers....hemels! Dit is een perfecte camping voor families met kleine kinderen of voor een aantal dagen met tieners. En als je het gebied wilt verkennen maar het weer maakt je huiverig, er zijn ook Gites.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bois Coudrais in Combourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bois Coudrais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bois Coudrais scoort een 9.46 uit 10 op basis van 64 reviews.