Hotel du Lac

9,4

We hebben een aantal aanbieders voor du Lac voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel du Lac in het Nederlands

Une soirée étape sur les traces de Chateaubriand, au pied du château avec vue sur le lac. Confort, tranquillité...Une équipe efficace pour un service soigné Expérience à vivre et à revivre

excellent accueil , très convivial , très bonne table ne changer rien.

hâte de revenir

2008

goed hotel

Nicole
          11-9-2008

Hotel bevindt zich ts Sint-Malo en Rennes. Goede uitvalsbasis om het een en ander te bezoeken. Eenvoudig hotel, heel proper, gewoon ontbijt maar menu's heel lekker. Rechtover het hotel du Chateau. Wij sliepen op bovenste verdieping en er was geen lift, veel trappen en overloopjes. Ouderen vragen beter 1e verdiep met zicht op meer. Gratis parking.

We hebben een aantal aanbieders voor du Lac voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel du Lac in Combourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel du Lac scoort een 9.43 uit 10 op basis van 3 reviews.