Camping Le Kergariou

Kleine hotelsWeer vandaag13°3°
Camping Le Kergariou
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Le Kergariou voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Le Kergariou in het Nederlands

Leuke camping voor weinig geld

Iris
14-8-2014

Leuk dat je zelf een plek mag uitzoeken bij aankomst! Omgeving is mooi, veel rotsstrandjes en mooie wandelroutes in de buurt.

De baas van de camping is een pietlut, hij zeurt over de kleinste dingen. De vrouw vd camping is heel vriendelijk. Vooral is de baas erg zuinig op z'n zwembad en mag je niet met een bal in het water, geen bommetjes etc.

Sanitair is schoon maar jammer geen mannen en. Vrouwen gescheiden.

Er zijn aktiviteiten maar alles gaat in het Frans.

Gereisd met partner in juli 2014

paradijs voor rustzoekers

fam Wilschut
28-6-2014

Ongeveer 30% van dit niet te grote terrein bestaat uit chalets, de veelal schuine plaatsen zijn ruim en hebben vaak schaduw.Het sanitair wordt goed onderhouden, niet hypermodern maar zeker ruim voldoende. Toiletten met bril. Zwembad is overdekt. In voor- en naseizoen is er geen broodservice op de camping maar het tarief is in die periode spectaculair laag, niet te geloven! Hardwerkende eigenaars. Afstand naar strand in le Pouldu is 2 km, Dorpssupermarkt op 2 km.Wij gaan zeker nog een keer!

Gereisd met partner in juni 2014

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Kergariou in Clohars-Carnoët, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Kergariou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.