Camping Le Kergariou ***

Review geschreven door Trags

voor herhaling vatbaar!!

Trags,
20-8-2009

Net terug van 16 dagen Le Kergariou. Met 2 kinds 9 en 4 jaar. Zeer leuke nette en vooral rustige camping met grote plaatsen en veel schaduw, mooi zwembad en goed sanitair. lekker klein (ca. 100 plaatsen) zeer geschikt voor mensen met kleine kids. Verder geen annimatieprogramma's maar af en toe iets leuks.

Grote kamer waar de kinderen kunnen spelen als het regent, met spelletjes boeken blokken en een TV (wel alleen Frans). springkussen met glijbaan, trampoline, voetbalveld, en kleine speeltuintjes. Het sanitair wordt zeer goed schoon gemaakt en het camping personeel is erg vriendelijk. Je kunt hier iets drinken aan de bar of een ijsje eten en van 19.00-20.30 frietjes halen.

De prijs is buitengewoon geweldig, 4 pers. met electr. E20.50 per nacht.

Zeker een aanrader voor mensen die niet van massa's Nederlanders houden (wij waren op 1 ander gezin na de enige) rust en eenvoud. mooie omgeving, geweldig schoon strand aan het eind van Guidel-plage. Wij komen zeker nog een keertje te

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009