Camping Le Kergariou ***

Review geschreven door fam. Bak

Leuke knusse camping

fam. Bak,
7-8-2015

Rustige familiecamping op een ietwat afgelegen locatie. Met de auto veel leuke kleine dorpjes in de buurt.

Camping zelf is klein en sfeervol, ongeveer 100 plaatsen. Er verblijven voornamelijk Fransen, ongeveer 75 %. Er worden veel dingen georganiseerd, jeu de boule toernooi, crepes eten etc.

Er is een verwarmd overdekt zwembadje, een speeltuin en een springkussen, ideaal met kleine kinderen. De campingeigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Minpunt is het sanitair, dit is gedateerd en wordt redelijk schoongehouden. De hoekjes en kiertjes, deuren e.d kunnen wel een goede schoonmaakbeurt gebruiken. Douches zijn aan de koude kant. Het sanitair is mannen en vrouwen gemengd en de wc is in dezelfde ruimte als de douches, niet echt prettig.

De meeste kampeerplekken zijn erg schuin aflopend, het zijn wel ruime plekken.

Wij vonden dit zeker een leuke camping en zouden er zo weer heen gaan, zeker gezien de prijs/ kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015