Camping Le Kergariou

19 reviews over Camping Le Kergariou in het Nederlands

Excellent séjour

Marilou
15-7-2018

Camping familial à taille humaine.Calme et bien entretenu.

Cette année j'ai opté pour le mobilhome classique. Un peu petit et vétuste mais la télévision était offerte pour compenser cet inconvénient.

Le staff est sympathique et prévenant, très professionnel.

Camping a prendre en exemple

Bar Jean Michel
30-7-2017

Ce camping familiale est propre et accueillant et calme ,les propriétaires sont très sympas et a l'écoute, de plus il est en perpétuel amélioration ,le matin pain chaud ,viennoiseries ,des soirées galettes bretonnes,moules frites des animations très sympas sans oublier les bonnes pizzas.Proche de la mer,du port .Si vous voulez passer un agréable séjour n’hésitez pas, faites un petit crochet par Clohars Carnoët

Kénavo

Heerlijke gezinscamping

Familie
23-8-2016

Heel fijne, rustige camping voor gezinnen met jonge kinderen. De eigenaren zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Het zwembad is verwarmd en overdekt met een serre, daarnaast is er een binnenspeelruimte met o.a. een gigantische bak kapla, een legotafel, een kinderbiljart en nog veel meer. Ook is er een beachvoetbalveld, een buitenspeeltuin voor grote kinderen, een trampoline en een springkussen. Wij stonden tegenover het speeltuintje voor kleine kinderen (ideaal). Het sanitair wordt 2 a 3x per dag schoongemaakt. Daarbij is dit de eerste franse camping waar ik ben geweest (en ik heb er onderhand toch echt een heel aantal gehad) waar er geen oud spinrag in de sanitairruimtes hing. Er was een knutselclubje voor de kinderen. Het meest ideaal vond ik dat de kinderen nergens heen konden dat gevaarlijk was. Onze zoon van 6 en onze dochter van 3.5 konden gewoon lekker rondrijden op loopfiets en step, doordat er zoveel kinderen zijn houdt iedereen er rekening mee door langzaam te rijden.

De camping ligt op 20 minuten van Pont Aven (geweldig maïsdoolhof en heel veel kunstenaars), en 30 minuten van Concarneau. Het dichtsbijzijnde strand is 5 minuten rijden.

Excellent séjour

COADER Norbert
15-6-2016

Accueil sympa emplacements grands et propres comme les sanitaires et la piscine à 28○ .Les campings en bordure de mer profitent souvent de leur situation pour se laisser aller nous en faisons beaucoup avec le camping car. Je tenais à signaler celui ci

A bientot donc

Rustige camping

Michiel
7-9-2015

Rustige camping met weinig te doen in de buurt.

Mooi strand op 5 km. Voor winkeltjes moet je wat verder.

que du bonheur

Blanche Estier
2-9-2015

Excellent accueil sejour tres agreable ambiance chaleureuse et animee je suis toujours ravie de mes vacances au kergarioi

Leuke knusse camping

fam. Bak
7-8-2015

Rustige familiecamping op een ietwat afgelegen locatie. Met de auto veel leuke kleine dorpjes in de buurt.

Camping zelf is klein en sfeervol, ongeveer 100 plaatsen. Er verblijven voornamelijk Fransen, ongeveer 75 %. Er worden veel dingen georganiseerd, jeu de boule toernooi, crepes eten etc.

Er is een verwarmd overdekt zwembadje, een speeltuin en een springkussen, ideaal met kleine kinderen. De campingeigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Minpunt is het sanitair, dit is gedateerd en wordt redelijk schoongehouden. De hoekjes en kiertjes, deuren e.d kunnen wel een goede schoonmaakbeurt gebruiken. Douches zijn aan de koude kant. Het sanitair is mannen en vrouwen gemengd en de wc is in dezelfde ruimte als de douches, niet echt prettig.

De meeste kampeerplekken zijn erg schuin aflopend, het zijn wel ruime plekken.

Wij vonden dit zeker een leuke camping en zouden er zo weer heen gaan, zeker gezien de prijs/ kwaliteit verhouding.

Très bon séjour

Marilou
15-7-2015

Excellent accueil, gérants sympathiques, serviables, surtout madame. Le gérant est gentil mais parfois un peu brut de décoffrage ^^ Personnel aimable. Les sanitaires sont propres, les emplacements sont grands et ombragés. Il y a un petit bar et possibilité de prendre des plats à emporter au soir. La piscine est chauffée et couverte, équipée en chaises et chaises longues mais fermée à 19h00. ( 20h00 ce serait mieux). Infos sur les lieux à visiter dans la région à l'accueil : promenades, etc.

Les points faibles : la présence de sapins qui laissent de la résine sur toile de tente, vêtements, etc. Le Wfii payant (très cher, mauvaise connexion) mauvaise information sur ce point (j'ai appris 4 jours après mon arrivée que j'avais droit à 1/4h gratuit/jr mais on était prêt à me rembourser ce que j'avais déjà payé)

J'ai passé un excellent séjour et j'aimerais y revenir l'an prochain.

exellent camping,a recommander

vilain robert
29-3-2015

site tres agreable,acceuil tres cordial,tout le camping est tres propre et tres bien entretenu par le personnel receptif au moindre souhait et sur qui l'on peut compter en toutes circonstances.

Sanitaire très sale avec un sol immonde ,

Piscine non chauffer ,

Personnel mal aimable ,

Mauvais rapport qualité prix,

Camping peu conviviale,

Eau tiède pour se laver a la douche avec 12degres a l'extérieur,

Eau chaude couper volontairement,

Activité limité pour les enfant,

Couvre feu a 21 heures sinon on viens vous le rappelé sur l'emplacement.

O. LE ROY, exploitant, 31-12-2014

bonjour

C'est avec regret que nous lisons votre témoignage. Pour toute insatisfaction, nous demandons à nos vacanciers de nous rencontrer pendant leur séjour.

En consultant nos enquêtes de fin de séjour, les points que vous évoquez ne sont pas remontés. Néanmoins, ils seront évoqués pour notre prochaine saison.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Kergariou voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Kergariou in Clohars-Carnoët, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Kergariou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Kergariou scoort een 8.67 uit 10 op basis van 19 reviews.