Reviews over Clohars-Carnoët

Geweldige ervaring!

Astrid Langeveld,
    11-8-2017

We zijn deze zomervakantie voor het eerst naar deze gites geweest met onze 2 kinderen en hun gezicht terwijl ze aan het voetballen waren en er opeens alpaca's naast ze stonden was echt goud waard. We hadden niks van te voren verteld. Super vriendelijke eigenaar, je kunt op loopafstand en gratis naar het zwembad van de camping en brood bestellen voor de volgende dag bij de receptie van de camping. Je bent binnen 15 minuten met de auto bij het strand. Vanuit ons raam keken we zo het dierenpark in. We vonden het zo leuk dat we voor volgend jaar ook al meteen hebben geboekt!

Heerlijk verblijf

Eric-Jan,
    26-8-2016

Grote ruime plaatsen. Veel groen en grote bomen. Brandschoon sanitair (eigenaresse vond dit erg belangrijk). Eigenaren zijn hartelijk en behulpzaam. Voor liefhebbers van natuur en rust (er is geen animatie, geen zwembad). Iedere week komt een biologische pizzabakster langs. Goed wandelen (ook met hond) langs de kust, de Laita en de velden (GR). Goede prijs/kwaliteitverhouding

Heerlijke gezinscamping

Familie,
    23-8-2016

Heel fijne, rustige camping voor gezinnen met jonge kinderen. De eigenaren zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Het zwembad is verwarmd en overdekt met een serre, daarnaast is er een binnenspeelruimte met o.a. een gigantische bak kapla, een legotafel, een kinderbiljart en nog veel meer. Ook is er een beachvoetbalveld, een buitenspeeltuin voor grote kinderen, een trampoline en een springkussen. Wij stonden tegenover het speeltuintje voor kleine kinderen (ideaal). Het sanitair wordt 2 a 3x per dag schoongemaakt. Daarbij is dit de eerste franse camping waar ik ben geweest (en ik heb er onderhand toch echt een heel aantal gehad) waar er geen oud spinrag in de sanitairruimtes hing. Er was een knutselclubje voor de kinderen. Het meest ideaal vond ik dat de kinderen nergens heen konden dat gevaarlijk was. Onze zoon van 6 en onze dochter van 3.5 konden gewoon lekker rondrijden op loopfiets en step, doordat er zoveel kinderen zijn houdt iedereen er rekening mee door langzaam te rijden.

De camping ligt op 20 minuten van Pont Aven (geweldig maïsdoolhof en heel veel kunstenaars), en 30 minuten van Concarneau. Het dichtsbijzijnde strand is 5 minuten rijden.

fantastisch

steven van hecke,
    8-8-2016

de omgeving is heel mooi

de combinatie met het park is een meerwaarde

het huisje is mooi en proper ingericht en voorzien van alle comfort

ruime slaapkamers / leefruimte beperkt maar voldoende groot

geen wifi / wel internet

De uitbater (Karl) doet zijn werk met veel enthousiasme en toewijding

We hebben er genoten van ons verblijf

Rustige camping

Michiel,
    7-9-2015

Rustige camping met weinig te doen in de buurt.

Mooi strand op 5 km. Voor winkeltjes moet je wat verder.

Clohars-Carnoët scoort een 8,8 uit 10, op basis van 14 reviews