Clohars-Carnoët

Reviews over Clohars-Carnoët

standaard frans dorp

fam Wilschut,
    28-6-2014

De gemeente Clohars-Carnoet is veel groter dan het dorp zelf. De dorpen zelf zijn niet erg boeiend of bijzonder maar wel van alle noodzakelijke gemakken voorzien als 2 bakkers, slager, vishandel, papeterie,postkantoor, pinautomaat, supermarkt, benzinepomp. Weinig historische gebouwen, wel veel maisvelden en appelboomgaarden en natuurlijke jachthavens.

Gereisd met partner in juni 2014

fantastische plek

fam noordermeer,
    5-1-2011

wij zijn al 2 x naar le pouldu geweest, dat hebben we nooit eerder gedaan. in 2010 zijn we helaas niet geweest, we gaan dit jaar wel.. de omgeving is prachtig , mooie stranden, bossen, riviertjes.. heerlijk eten, ontzettende vriendelijke mensen.

zelfs onze dochter van 15 wil weer terug, voor de jeugd is het zelfs leuk, ze ontmoeten elkaar op het strand. niet overdreven uitgaans plekken ,maar genoeg voor hun. paar leuke barretjes/restaurantjes.

het keltisch feest is ook super.. bij hotel du pouldu een wijntje of een biertje drinken, oestertje of mossel eten . echt genieten. vinden wij..

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011
Clohars-Carnoët scoort een 8,8 uit 10, op basis van 14 reviews