8,1

2 reviews over Camping Le Tenzor de la Baie in het Nederlands

Beter dan verwachtq

Peter Groenhuijzen
9-8-2018
  • ligging bij het plaatsje en niet ver van Mont St. Michel en St. Malo, de vrij ruime plekken en het zwembad.
  • de directe omgeving is vrij saai.
Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Eenvoudige camping nabij strand met aardige staff

Peter
22-7-2018

We stonden maar 2 nachten op de camping maar het beviel prima. Het is eenvoudige camping met een beperkt aantal kampeerplaatsen in 2 straatjes, redelijk ruim. Sommige met schaduw, anderen totaal zonder. Stroom en waterpunten nabij plaatsen. Zwembad is niet erg groot maar voldoende om even af te koelen.

Het sanitair is iets gedateerd maar zeer verzorgd. De staf is vriendelijk en behulpzaam.

Het was voor ons de uitvalsbasis naar St Michel (30 mins) en ook het strand op 200m is een leuke bonus. Met het visite kaartje afgestempeld door de camping werden we in het strandrestaurant verwelkomd met een aperitief en het eten (mosselen natuurlijk) was heerijk een zeer betaalbaar.

Kortom, een prima camping voor een paar dagen, netjes en verzorgd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Tenzor de la Baie in Cherrueix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Tenzor de la Baie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.