Camping Municipal Rodaven

2 reviews over Camping Municipal Rodaven in het Nederlands

prima plek

Diny
4-9-2015

Rustige camping, gelegen aan een mooi kanaal. Prima sanitair etc., goed betaalbaar. Behulpzaam personeel. Prima uitvalsbasis voor wandelingen langs de kust of het binnenland.

Voor trekkers is camping Rodaven een fijne plek. Op het trekkersveld is een grote luifel gespannen, zodat je ook als het regent droog kunt zitten. Ook bij de ingang / cafetaria is een prima plek om droog te zitten en een boek te lezen of je laptop kunt gebruiken.

Geweldige plek

Gerda Dorshorst
1-6-2010

Camping Rodaven is een geweldige plek om van daaruit verschillende plaatsen en streken te bezoeken.

De kampeerplaatsen zijn ruim opgezet en vlak.

Heerlijke grasvelden en goed en schoon sanitair.

Het was er heerlijk rustig.

We waren in de maand mei in Normandië.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Rodaven in Châteaulin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Rodaven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.