Châteaulin

We hebben een aantal aanbieders voor Châteaulin voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Châteaulin voor je op een rij gezet:

Reviews over Châteaulin

een supercamping voor rust- en natuurliefhebbers

andre van staalduinen,
    14-6-2018

Zeer rustige camping op een mooie locatie. De campingplaatsen zijn ruim (130 m2) en vlak. Het aanwezige sanitair is ruim voldoende, zeer schoon maar wel wat gedateerd. De eigenaren spreken Engels.

Gereisd met partner in juni 2018

Prima camping, voor herhaling vatbaar

Hilly,
    13-8-2017

Kleine, groene camping met zeer ruime plekken. Nog nooit zo'n grote plek gehad. Veel groot plekken, zowel op veldje als individueel, afgescheiden met heggen, langs het pad. Sanitair is niet nieuw maar veel en goede (gratis)douches. Heb nooit hoeven wachten, toch hoog seizoen. Aardige Engelse eigenaren dus er komen best veel Engelsen. Handig ivm de taal! Iedere week is er een gezellige crepe-avond voor de hele camping, waarbij je voor een schijntje drinken kan bestellen (€4,- voor fles wijn) Stad en 3 grote supermarkten zitten binnen 3 kilometer.

Gereisd met partner in juli 2017

Een Engelse camping in Frankrijk

Carla Nijman,
    5-9-2016

Mooi in de natuur met prachtige bomen en heel veel groen

De eigenaren zijn engels, maar spreken prima frans.

Een fijne rustige sfeer.

Het sanitair is wat verouderd.

Gereisd met partner in september 2016

prima plek

Diny,
    4-9-2015

Rustige camping, gelegen aan een mooi kanaal. Prima sanitair etc., goed betaalbaar. Behulpzaam personeel. Prima uitvalsbasis voor wandelingen langs de kust of het binnenland.

Voor trekkers is camping Rodaven een fijne plek. Op het trekkersveld is een grote luifel gespannen, zodat je ook als het regent droog kunt zitten. Ook bij de ingang / cafetaria is een prima plek om droog te zitten en een boek te lezen of je laptop kunt gebruiken.

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldige plek

Gerda Dorshorst,
    1-6-2010

Camping Rodaven is een geweldige plek om van daaruit verschillende plaatsen en streken te bezoeken.

De kampeerplaatsen zijn ruim opgezet en vlak.

Heerlijke grasvelden en goed en schoon sanitair.

Het was er heerlijk rustig.

We waren in de maand mei in Normandië.

Gereisd met partner in mei 2010
Châteaulin scoort een 9,7 uit 10, op basis van 3 reviews