Chateaubourg

Reviews over Chateaubourg

fantastisch

Tino Dallas,
    15-9-2016

Prima hotel , super vriendelijk personeel , goed avondeten maar sober ontbijt , propere kamers die alle dagen netjes gekuist werden , goede bedden , ruime parking mooi wandelpark en rustig gelegen .

Gereisd met partner in september 2016

De moeite waard

Victorine,
    27-8-2009

Op terugreis vanuit Bretagne hier een nacht verbleven en we komen zeker terug. Rustig gelegen. Smaakvol ingericht hotel. Aardig personeel (de receptioniste bracht ons bij het afscheid naar buiten). We dineerden buiten onder de platanen en keken er steeds naar uit hoe ieder gerecht opgemaakt en samengsteld was. De kamer was prima met jacuzzi. Zwembad heerlijk toeven! Kortom, laat het over je heen komen en geniet ervan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Een aanrader

Victorine,
    26-8-2009

Op onze terugreis naar Nederland hier een nacht verbleven en dit beviel werkelijk zeer goed. Prachtige locatie, sfeervolle inrichting, rust om je heen. Wij konden buiten onder de platanen dineren en genoten van de bijzondere gerechten en de grote keuze aan heerlijke kazen. Zelfs het kindermenu was bijzonder. Aardig personeel, goede kamer met uitstekende bedden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009
Chateaubourg scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews