Camping Les Druides

• Activiteiten8,2

45 reviews over Camping Les Druides in het Nederlands

Brigitte
11-7-2019

Geweldige camping. Alles goed verzorgd. Wij hadden plek M1.. een aanrader. Zwembad in je voortuin. Sanitair is heel erg schoon. En van alle gemakken voorzien. Zwembad is heerlijk. Camping is rustig. Geen animatie. Heerlijk !! 5 keer per week komt er een food truck. (Iedere keer een andere) dus als je een keer voor t gemak gaat , kan dat ook. Carnac en carnac plage zijn om de hoek en heel gezellig. Heerlijke kust. Mensen zij heel vriendelijk en Engels gesproken wat de communicatie makkelijk maakt. Wij vinden het een absolute aanrader.

Nooit meer daar maar wel nog eens Carnac

Annette
21-8-2018

Carnac en dorpjes er omheen pittoresk, verschillende stranden mooi (geen honden toegestaan) . Camping goed als je kinderen hebt, duur (€40) 2e sanitairgebouw armoedig, wc's zonder bezet slot (wordt vaak aan je wc deur getrokken) douches lauw en dun straaltje, helaas Fransen naast ons die van 10-22 u radio aanhadden, receptioniste vond dat belachelijk om over te klagen "dat is vakantie". Overkant vd weg is camping Le Dolmen €27 ook vlakbij supermarkt en strand.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Tevreden kampeerder.

H.Heuvelmans en I. Ligtvoet
7-10-2017

Aanbevelenswaardig. Fietsvriendelijk. Leuke stad. Winkel om de hoek.

Gereisd Anders in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie, schone camping

Johan GODIJN
11-9-2017

Mooie, schone camping. Vriendelijk personeel. Goede ligging. Jammer dat de camping al zo vroeg sluit (2 september)

Gereisd Anders in september 2017

zeer geweldige camping

Ida Dymphna BOUWMAN
2-9-2017

Uitstekend bevallen en een aanrader voor gezin met kinderen.

Gereisd Anders in september 2017

Prima camping

Andreas den ouden
31-8-2017

Druk van het water van decdoucjes etc.. te laag mist iets van een kleine bar/ café

Mooie rustige camping, dicht bij het strand en 2 k

Marco CORBIJN
31-8-2017

Gekampeerd van 25 juli - 11 aug 2017. Prima camping, goed sanitair, vrij ruime plaatsen. Wij hebben een vouwwagen met voortent. Luifel opzetten was iets te krap. Campinggasten vanuit verschillende landen, ook Nederlanders, met name kleine kinderen, maar ook wel enkele tieners. Onze tieners hadden helaas niet direct aansluiting. Speelruimte met tafeltennis, biljart, tafelvoetbal en tv (frans). Er komt een paar avonden per week een camper met fast food/pizza. We hebben er 1 keer gebruik van gemaakt, best goed. Strand (met veel eb en vloed) op 400meter afstand. De woeste kust op een half uurtje rijden.

Gereisd Anders in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima, leuke camping prima chalets

Jasper WILLEMS
28-8-2017

Prima, leuke camping prima chalets. Pooltafel en game hal is leuk,

Prachtig gebied, rustige camping

Marieke KOEWEIDEN
21-8-2017

Hele fijne vakantie gehad! Rustige camping en prachtig zwembad. Broodservice 's ochtends was fijn.

Graag gratis WiFi Zeker in deze tijd komen zeker terug

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Druides in Carnac/Carnac-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Druides zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.