Camping Le Moustoir

15 reviews over Camping Le Moustoir in het Nederlands

uitstekend

Angelique Metten-Buscman,
9-9-2018

We hebben, net als 5 jaar geleden, een heerlijke tijd bij jullie gehad. Super fijne zonnige plek, keurig schoon sanitair, heerlijk zwembad en vriendelijk en behulpzaam personeel. Top! We komen beslist weer terug. Met vriendelijke groet, Angelique Metten-Buschman

Gereisd anders in september 2018

Slecht

E.,
20-8-2018

Huisje 163 heeft bedwantsen, geen Engelstalige (of andere talen dan Frans) animatie, bijna geen Engelstalig receptie personeel, gaten en kuilen in de wegen op de camping.

Slecht

E.,
20-8-2018

ANWB camping

mooie camping, gaat in kwaliteit achter uit

Robert,
19-8-2018

komen er al 15 jaar ,voor het eerst commentaar op de camping, gemeld ook aan mede beheerder, eric, dat het sanitair dit jaar stukken minder was, te weinig toiletten voor heren, waren 4 gesloten, en in de avond geen licht in herentoilet, dus moest je na 22 uur in de avond bij de dames, verder het schoonmaken was minder goed dan andere jaren, verder een camping om graag weer terug tekomen, en alle animatie was in het frans, en ging telang door tot 23.45 uur

Gereisd anders in augustus 2018

Zoek een andere camping uit

Erica,
19-8-2018

Huisje 163 heeft bedwantsen. Er is geen Nederlandstalige of Engelstalige animatie. Ook bij de receptie spreken ze zeer slecht tot geen Engels. Het zwembad is vies. De wegen op de camping zelf zitten vol kuilen en gaten. Het is verder een redelijk rustige camping en de ligging vlakbij Carnac en de Lidl is oké. Op de website staat een foto van een glijbaan, dat is dan ook de enige die er is. Wij boeken hier niet nog een keer.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Laurent,
18-8-2018
Camping Le Moustoir, Adjoint, 19-11-2018

Bonjour, Nous sommes ravis que vous ayez passé de bonnes vacances au camping le moustoir à Carnac, Bien cordialement,

NOOIT MEER!!!

v.Oosten
1-8-2011

veelste kleine stacaravan. het onkruid op onze plek kwam bijna tot mijn oksels.. geen beschutting (geen privacy) veel geluidsoverlast (dronken engelsen)

Kortom deze camping is echt geen aanrader. Voor ons in ieder geval NOOIT MEER!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Toffe camping

trienie
5-1-2011

mooi zwembad, historische omgeving, goede receptie

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Teleurstelling

Ruud
30-6-2010

Toen wij drie jaar geleden deze camping bezochten beviel deze prima. Aan de ligging is niets veranderd en het zwembad ziet er leuk uit. Ook de ontvangst is zeer vriendelijk. Maar wij schrokken van de staat van onderhoud van zowel de staanplaatsen alsmede het sanitair. Op de meeste staanplaatsen groeit bijna geen gras meer en veranderen bij regenval in een modderpoel. Het sanitair is dringend aan vervanging toe en wordt niet zorgvuldig schoongemaakt. Nee voor ons voorlopig geen Le Moustoir meer.

Gereisd met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer

walter
18-9-2009

Mooi gelegen camping met ruime staanplaatsen. De camping ligt op een behoorlijke afstand van de kust. Er zijn weinig aanplantingen, maar veel oude bomen. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Het sanitair wordt onvoldoende onderhouden. Zelfs na klachten bij het personeel, hebben we weinig verbetering opgemerkt.

Gereisd met partner in september 2009

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moustoir in Carnac/Carnac-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moustoir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.