Camping Des Menhirs

Camping Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Camping Les Menhirs bevindt zich in Bretagne. Deze camping is minder geschikt wanneer je houdt van een ruim opgezette camping. De stacaravans staan dicht bij elkaar. De animatie is niet Nederlandstalig en richt zich op kleine kinderen. Bij het zwembad vind je glijbanen en een apart peuterbad. In een mooie omgeving op slechts 2 kilometer van Carnac.

154 reviews over Camping Des Menhirs

• 8roos31-08-2009

centraal gelegen met goede faciliteiten

Mooi aangelegde, nette camping, 300m lopen naar Grande Plage. 10 min. lopen naar leuke centrum. Wij verbleven in Mobilhome van camping zelf, in zeer goede staat. Service prima. Voor de kinderen (5,7,9 jaar)genoeg te beleven. Ponyranch naast camping. Mooi wandel- en fietsgebied

• 5Dirk Kenis03-08-2009

veel te duur voor een lawaaïerige camping

De pomp van het zwembad staat in open lucht dag en nacht kabaal te maken op 10 meter van de tenten. Ongehoord voor een camping in zo een hoge prijsklasse.

• 5Eetgelegenheden

• 10Echtpaar met 3 pubers10-01-2009

Geweldig

Meerdere jaren hier geweest! Elk jaar prachtig weer, veel zon, heerlijke camping. Schoon! Weinig Nederlanders(heerlijk!) Gezellig dorpje en prachtige stranden.

• 10Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Fam. Hoekman26-12-2008

Heerlijke camping

Wij zijn in het voorseizoen geweest. Was zeer schoon en op loopafstad van het strand. Op de camping weinig gelegenheid tot eten, maar restaurants om de hoek, niet alles was open, maar dat kwam vast door de tijd van het jaar!

• 9Staat v/h sanitair

• 7Johan21-08-2008

Streng!!!!!

Camping viel niet tegen; ruime plek om de bungalowtent en puptentje kwijt te kunnen. Weer was op zich prima, alleen heeeeeel veeeel wind. Scheen niet normaal te zijn. Sanitair was erg goed; schone douches en wc's. Vriendelijk doch bijzonder streng personeel. Zo mochten er in het zwembad geen bommetjes worden gemaakt en zelfs als er gesnelwandeld werd, kreeg je van het toezichthoudend personeel al een opmerking: no running. Zelfs kinderen werden uit het zwembad gestuurd! Om 23.00 uur moest het echt muisstil zijn! Het dorpje is best aardig, met leuke eettentjes. Door het winderige weer niet veel op het strand geweest. De omgeving viel wat tegen, in vergelijking met Pornic waar in 2007 werd gekampeerd. Prijs-kwaliteitsverhouding is enigszins zoek. Naar verhouding is het een dure camping. Overwegend bezoekers uit Engeland en Frankrijk.

• 9Eetgelegenheden

• 7Tjeerd20-08-2008

mooie camping

zeer veel eetmogelijkheden in het dorpje het strand is mooi stappen in Carnac is wel duur

• 9Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 8Sjaak en Trees11-08-2008

Heerlijke vakantie!!

Wij zijn 1 weekje geweest in een stacaravan en dit was erg leuk! De ligging ten opzichte van centrum en strand is perfect. Er is genoeg te doen, maar je hebt wel een auto nodig voor bezichtigen andere plaatsjes. Rondrit met treintje is leuk voor kids! Je kan fietsen huren. Als je van vis houdt heb je veel keus in eettentjes en restaurants. Prijzen vindt ik wel hoog. Zwembad op accomodatie is klein, maar goed vertoeven. Kinderen kunnen pony rijden. Bed ligt helaas niet lekker en is niet geschikt voor lange mensen. Wij hebben alleen hele week bewolking gehad en maar 1 dag echt mooi weer...maar voor bekijken plaatsjes was dit ideaal! Kortom lekkere vakantie, voor maar 11 uur van huis!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Frank & Inge20-07-2008

Super, Relaxed en Gezellig!

Net weer thuis van deze vakantie op camping "Des Menhirs". Twee weken daar geweest met 3 kinderen van 16, 13 en 10. De camping is ruim opgezet, de caravan zelf was érg klein, maar de plaats eromheen groot. Voldoende ruimte om even te voetballen of badmintonnen. Veel Engelsen, Ieren en Fransen, maar in de tweede week ook aardig wat Nederlanders.Helaas was het weer gedurende de twee weken wat grillig, over t algemeen rond de 20 graden, veel bewolking en soms hevige buien. Jammer dat het binnenzwembad maar zeer beperkt open was en in het buitenbad heerste een streng regime! Niet eten en drinken, niet rennen, niet duiken(het bad is 2.80 diep!), niet samen in de glijbaan enz. Plaatsje Carnac-Plage is heel gezellig, veel terrasjes, restaurantjes en winkeltjes. Het strand is mooi, lekker ruim en op loopafstand.Leuke dingen in de buurt met als aanraders : Auray en Quiberon. Kortom : een leuke vakantie gehad!

• 8Eetgelegenheden

• 10Leon.!,12-01-2008

Ik heb een fantastische vakantie gehad, het weer was de hele vakantie lang prachtig, een helder blauwe lucht en een heerlijk warm zonnetje. Er is veel te doen in het dorpje Carnac, maar ook op de camping wordt voor de kinderen elke middag wat georganiseerd en in de avonduren is er voor iedereen wat te doen. Een groot succes zijn de sporttoernooien, elke dag een andere sport, maar het voetbaltoernooi is het toppunt van vreugde. Er zijn prachtige stranden op loopafstand en ook de menhirs zijn erg leuk om te bekijken. En na een lange dag veel dingen gedaan te hebben kan je hier zelfs lekker tot rust komen in een van de 2 jacuzzi's, sauna of je gratis laten masseren. Er kan trouwens ook gefitnesst worden op de camping. In het dorp is een heel leuk uitgaanscentrum maar ook zijn er heerlijke eetgelegenheden. Kortom het is gewoon een prachtige en gezellige camping en een aanrader voor iedereen.

Groeten Leon.!,

• 4M. fellinga05-09-2007

de camping was bekend.waren in mei al geweest.nu in hoogseizoen andere indruk. csaravan was slecht vergeleken met de andere die we in mei hadden gehuurd.carvan was vochtig. sanitair stonk. gelukkig 2e week mooi weer en veel buiten.caravan voor 4 pers.te klein.....

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

0 tips over Camping Des Menhirs

1 vraag over Camping Des Menhirs

• Bea, 11-11-2010

naseizoen

Beste lezer, Ik ben campings aan het uitzoeken voor eind augustus, begin september 2011. Nu had ik een leuke uitgezocht enkel daar sloten alle faciliteiten eind augustus. Is dat op deze camping ook zo, of blijft hier alles langer open? Bij voorbaat dank voor de reactie, Vriendelijke groet, Bea

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig