Camping Des Menhirs

Camping Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Camping Les Menhirs bevindt zich in Bretagne. Deze camping is minder geschikt wanneer je houdt van een ruim opgezette camping. De stacaravans staan dicht bij elkaar. De animatie is niet Nederlandstalig en richt zich op kleine kinderen. Bij het zwembad vind je glijbanen en een apart peuterbad. In een mooie omgeving op slechts 2 kilometer van Carnac.

154 reviews over Camping Des Menhirs

• 9Marjon en Ron11-08-2014

Superfijne camping op een prachtige locatie

Wij hebben ruim een week op deze prachtige camping gestaan met 4 jongeren. We kwamen zeer laat aan en zijn toen heel vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Omdat wij niet besproken hadden zocht de receptioniste een paar keer een andere mooie plaats voor ons ( was hoogseizoen). Geen moeite teveel, zeer klantvriendelijk! Camping is wat duurder maar daar krijg je ook wat voor. Mooie plaatsen, schone camping, prachtig zwembad. En meer faciliteiten zoals sportveldje, fitness, tafeltennis, poolbiljart e.d. Wifi nog niet optimaal op hele camping, maar wordt z.s.m. opgelost.Op camping veel Engelsen en Fransen maar dat vonden wij niet erg. 's nachts bewaking aanwezig en na 23 u is het rustig op de camping. Ligging ideaal voor iedereen 200 m van strand en ong 400 m van leuk toeristenplaatsje Carnac Plage. Dus ook onze oudere kinderen konden zich hier prima vermaken. Leuk 2 x per week grote markt in Carnac ( woe-zo). Menhirs ook dichtbij. . Kortom een aanrader !!

• 8Gerard Kleinsmit01-08-2014

Leuke camping in een prachtige omgeving.

Leuke en goede camping vlakbij strand en centrum. Veel vertier in Carnac Plage. Het personeel is vriendelijk. We hadden een goede plek en erg mooi weer. De camping is niet goedkoop maar daar krijg je wel veel voorzieningen voor. Veel kinderen op de camping en in de laatste week meer Nederlanders.

• 8Staat v/h sanitair

• 6Jeroen09-06-2012

Mooie camping die zijn beste tijd gehad heeft

Vroeger met mijn ouders naar deze camping geweest en toen was het zeker 4 sterren waard. Dat zijn er nu nog maximaal 3. Het is een mooie, ruim opgezette camping, maar de mobile homes staan op relatief kleine plekken. Die van ons met zijn 'rug' naar het pad, waardoor we de kinderen niet goed in de gaten konden houden. De MH zelf is wel mooi groot, keurig onderhouden en erg schoon.

Het zwembad is groot en divers. De winkel, receptie en afhaal zijn prima qua service. Waarbij de afhaalmaaltijden qua kwaliteit net niet goed genoeg zijn. Er is een speelgedeelte voor kleinere kids, maar dat stelt niet gek veel voor. Het animatieteam is beperkt doordat ze alleen Frans en een beetje Engels spreken.

De ligging is uitstekend. Je loopt zo naar het strand en het centrum van Carnac. Het is een mooie stad en streek waar genoeg te doen is. Zoals het bezoeken van bijvoorbeeld de Menhirs.

• 5Eetgelegenheden

• 6Klaas 11-08-2011

perfecte ligging bij stranden en leuke plekjes

Deze camping is nog steeds prima, maar blijkt inmiddels niet meer zo populair bij Nederlanders: in het hoogseizoen wordt de camping overspoeld met Engelsen, Ieren en Fransen; slechts een handjevol Nederlanders troffen wij aan. Gezelligheid is ver te zoeken, voor de wat oudere jeugd (16+) is er weinig te beleven. Wordt door ons uit de lijst 'favourieten' geschrapt!

• 7Rens07-08-2011

Geen 4 sterren camping.

Gemiddelde camping welke maximaal 3 sterren zou mogen hebben. Winkel netjes, afhaal eten een 5 (kwaliteit een 7), bar netjes maar totaal niet gezellig, receptie goed, mooi maar oud zwembad, totale indruk een kleine 7. Ligging perfect echt vlakbij heel leuk centrum en 5 min van zeer mooi en schoon strand. Animatie compleet engels. Verblijf 1 week in een mobilehome van TO. Dit is echt niet aan te raden. TO heeft alleen maar home's van 20 jaar oud (wel heel schoon). Niet van deze tijd, met gaskachel en zonder magnetron, zeer slecht onderhouden plaatsen (groen komt door ramen naar binnen en overal vuil) Gewoon een zooitje. Omgeving heel erg leuk en veel te doen. Heb je geen (hele jonge) kinderen en bij mooi weer dan is het een leuke camping maar anders zou ik het niet kunnen aanraden. Grootste tegenvaller is TO. Camping 7/ TO een 4.

• 2Eetgelegenheden

• 4jose18-08-2010

Nooit meer!

Deze camping uitgezocht vanwege 4 sterren, kindvriendelijkheid en ligging. Wat viel dat tegen! Plaats was niet de beloofde 100 m2 maar zo klein dat amper de vouwwagen met auto erop kon staan. Sanitair was ver beneden de maat. Babybadje met koud water (en dat met een baby van 9 weken). Koud water om af te wassen en onder de douche moest je rennen om nat te worden. Ook was altijd de helft dicht waardoor je vaak lang moest wachten, het vies was en je samen met mannen en vrouwen gebruik moest maken van hetzelfde sanitair. De wc stroomde over zodat je moest rennen geen natte voeten te krijgen. Een animatie team was niet aanwezig. Kinderdisco was in een kelder waar een cd gedraaid werd! En de "speeltuin" was een verdwaalde wipkip en glijbaan met zand&grind! als ondergrond. Kortom, deze camping is zeker geen 4 sterren en het geld waard!!!!!

• 1Staat v/h sanitair

• 5portier15-08-2010

NOOIT MEER!!!

Deze camping is zijn 4 sterren echt niet waard! De standplaats was te klein, niet de beloofde 100 vierkante meter. Bij de doucheruimtes voor de kleine kinderen was er maar bij 1 van de 3 warm water! De hele dag waren maar de helft van de douches en de toiletten open waardoor mannen en vrouwen gebruik moesten maken van dezelfde douches en toiletten ( was erg smerig! ), er was geen warm water om af te wassen, als er veel mensen tegelijk douchten (5) had je een koude douche. Er was weinig tot geen animatie voor de kinderen. Bijv. op woensdag en zondag was er kinderdisco; muziek ( geen kindermuziek ) in een kleine ruimte zonder animatiepersoneel. Wij hebben met de kinderen maar disco bij de tent gehouden met zelf meegebrachte cd's. 's Avonds vanaf 22.00 uur moest het rustig zijn op de camping, zo rustig dat we zelfs voor onze eigen tent niet normaal mochten praten! Het enige voordeel van deze camping was dat het dicht bij het strand was en op loopafstand van het gezellige dorp.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 6Menno09-08-2010

Duur voor prijs kwaliteit verhouding

Afgelopen jaar voor de 2e keer geweest maar nu in Juli, mooi weer, dit keer veel meer Engelsen die flink overlast gaven,ook fransen die laat bleven keuvelen en smorgens om 7.00 uur de radio aan hadden. Dit jaar was het sanitair onder de maat en op drukke momenten te weinig open.Prima afhaalmaaltijden en leuke annimatie. Strand en leuke dorpskern op loopafstand. Winkels en terassen erg duur € 2,90 voor glas bier etc. Prachtige helder blauwe zee waar je heerlijk in kon zwemmen.Omgeving zijn leuke dingen te doen en te bezichtigen o.a. survival in Cahors, leuk door de boomtoppen heen slingeren.

• 5Staat v/h sanitair

• 7Steegh-Dielen01-06-2010

Prima camping

Wij moesten voor de glijbaan betalen.

De plaatsen zijn allemaal door hagen afgebakend waardoor je veel privacy hebt, maar daardoor ook weer afgezonderd bent.

Veel wier waardoor we niet konden zwemmen in zee.

• 9André Veraart11-09-2009

zuidelijkste strand van groot britanie(engeland)

mooi gelegen camping op wandelafstand van het zandstrand (met kleine schelpjes). redelijk duur omdat ge eerst betaald voor 100 m2 ruimte onafhankelijk van de grootte van tent ,caravan of camper ... met meer personen is de prijs redelijker.. Verwarmd zwembad met leuke schuif-af animaties...

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

0 tips over Camping Des Menhirs

1 vraag over Camping Des Menhirs

• Bea, 11-11-2010

naseizoen

Beste lezer, Ik ben campings aan het uitzoeken voor eind augustus, begin september 2011. Nu had ik een leuke uitgezocht enkel daar sloten alle faciliteiten eind augustus. Is dat op deze camping ook zo, of blijft hier alles langer open? Bij voorbaat dank voor de reactie, Vriendelijke groet, Bea

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig