Camping Des Menhirs

Camping Des Menhirs
8,3

Camping Les Menhirs bevindt zich in Bretagne. Deze camping is minder geschikt wanneer je houdt van een ruim opgezette camping. De stacaravans staan dicht bij elkaar. De animatie is niet Nederlandstalig en richt zich op kleine kinderen. Bij het zwembad vind je glijbanen en een apart peuterbad. In een mooie omgeving op slechts 2 kilometer van Carnac.

43 reviews over Camping Des Menhirs in het Nederlands

Geweldige stek :)

Angely Bronkhorst
28-6-2017

Geweldige vakantie stek in ons gehuurde chalet met dank aan de medewerkers van touroperator. In het bijzonder dank aan Bram, geweldige gastheer. Ook de overige medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd Met partner in Sun Jun 11 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer moi je camping en vriendelijke en behulpzame staff !

Tony coleman
8-4-2017

Zeer moi je camping en vriendelijke en behulpzame staff !

Gereisd Anders in april 2017

keurige camping, mooie ligging

Dereck van den Heuvel
28-6-2016

Camping "les Menhirs" is een fantastische vakantieplek, vlakbij zee en winkels.

Gereisd Met partner in juni 2016

Voor ons nooit meer

Danielle
15-8-2015

Wij vonden het een erg dure camping in verhouding wat je ervoor krijgt.Sanitair erg verouderd en vies.Heb vaak moeten zoeken naar een schone douche en toilet.Als je het toilet doortrekt moet je maken dat je weg komt.Er komt een fontein op je af uit het toilet.Er staan teveel fransen en engelsen zijn erg schreeuwerig en aanwezig.Weinig nederlanders op de camping voor onze kinderen geen aansluiting met andere kinderen.Naast ons stond een mobilhome daar heb je veel overlast van.De caravanplekken staan naast mobilhomes vind dit ook niet mooi.Als mensen in hun mobilhome lopen of stoelen verschuiven geeft dit erg veel lawaai.Het zwembad vind ik het enige pluspunt en de omgeving.Deze camping verdiend absoluut geen 4 dus wij komen hier nooit weer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

hele fijne camping

paula arendsen
19-5-2015

Wij zijn in de meivakantie een week met onze kinderen in een stacaravan van touroperator geweest. Het was nog erg rustig. wij houden daar van. het was 's avonds en 's nachts super stil, heerlijk. De camping ligt vlakbij het strand en ook vlakbij allerlei winkels. Het grote zwembad was verwarmd buiten, echt super. de kinderen gingen daardoor lang en vaak met plezier zwemmen en wij ook. dat tref je niet op veel campings, meestal kraanwater temperatuur. Ook nog een binnenbad. De omgeving is erg mooi voor wandelen en fietsen en ook leuke stadjes en marktjes. wij hadden ook nog eens heel goed weer.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Te mijden camping

Gunther Ponnet
22-8-2014

Zonder de glijbanen en de ligging dicht bij het strand is deze camping mijn inziens maar 2 sterren waard. Sanitair is verouderd. Geen grote plaatsen. Kost 71€ per nacht maar is max. 30 € waard. Wifi niet in prijs inbegrepen. Glijbanen gaan pas in de namiddag open. Sanizuil voor mobilhome heel moeilijk bereikbaar omdat er constant auto's geparkeerd staan. Elke vierkante meter op de camping is benut voor verhuur- geen enkele open ruimte.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Superfijne camping op een prachtige locatie

Marjon en Ron
11-8-2014

Wij hebben ruim een week op deze prachtige camping gestaan met 4 jongeren. We kwamen zeer laat aan en zijn toen heel vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Omdat wij niet besproken hadden zocht de receptioniste een paar keer een andere mooie plaats voor ons ( was hoogseizoen). Geen moeite teveel, zeer klantvriendelijk! Camping is wat duurder maar daar krijg je ook wat voor. Mooie plaatsen, schone camping, prachtig zwembad. En meer faciliteiten zoals sportveldje, fitness, tafeltennis, poolbiljart e.d. Wifi nog niet optimaal op hele camping, maar wordt z.s.m. opgelost.Op camping veel Engelsen en Fransen maar dat vonden wij niet erg. 's nachts bewaking aanwezig en na 23 u is het rustig op de camping. Ligging ideaal voor iedereen 200 m van strand en ong 400 m van leuk toeristenplaatsje Carnac Plage. Dus ook onze oudere kinderen konden zich hier prima vermaken. Leuk 2 x per week grote markt in Carnac ( woe-zo). Menhirs ook dichtbij. . Kortom een aanrader !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Leuke camping in een prachtige omgeving.

Gerard Kleinsmit
1-8-2014

Leuke en goede camping vlakbij strand en centrum. Veel vertier in Carnac Plage. Het personeel is vriendelijk. We hadden een goede plek en erg mooi weer. De camping is niet goedkoop maar daar krijg je wel veel voorzieningen voor. Veel kinderen op de camping en in de laatste week meer Nederlanders.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping die zijn beste tijd gehad heeft

Jeroen
9-6-2012

Vroeger met mijn ouders naar deze camping geweest en toen was het zeker 4 sterren waard. Dat zijn er nu nog maximaal 3. Het is een mooie, ruim opgezette camping, maar de mobile homes staan op relatief kleine plekken. Die van ons met zijn 'rug' naar het pad, waardoor we de kinderen niet goed in de gaten konden houden. De MH zelf is wel mooi groot, keurig onderhouden en erg schoon.

Het zwembad is groot en divers. De winkel, receptie en afhaal zijn prima qua service. Waarbij de afhaalmaaltijden qua kwaliteit net niet goed genoeg zijn. Er is een speelgedeelte voor kleinere kids, maar dat stelt niet gek veel voor. Het animatieteam is beperkt doordat ze alleen Frans en een beetje Engels spreken.

De ligging is uitstekend. Je loopt zo naar het strand en het centrum van Carnac. Het is een mooie stad en streek waar genoeg te doen is. Zoals het bezoeken van bijvoorbeeld de Menhirs.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

perfecte ligging bij stranden en leuke plekjes

Klaas
11-8-2011

Deze camping is nog steeds prima, maar blijkt inmiddels niet meer zo populair bij Nederlanders: in het hoogseizoen wordt de camping overspoeld met Engelsen, Ieren en Fransen; slechts een handjevol Nederlanders troffen wij aan. Gezelligheid is ver te zoeken, voor de wat oudere jeugd (16+) is er weinig te beleven. Wordt door ons uit de lijst 'favourieten' geschrapt!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Menhirs in Carnac/Carnac-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Menhirs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.