Camping Des Menhirs

Camping Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Camping Les Menhirs bevindt zich in Bretagne. Deze camping is minder geschikt wanneer je houdt van een ruim opgezette camping. De stacaravans staan dicht bij elkaar. De animatie is niet Nederlandstalig en richt zich op kleine kinderen. Bij het zwembad vind je glijbanen en een apart peuterbad. In een mooie omgeving op slechts 2 kilometer van Carnac.

154 reviews over Camping Des Menhirs

• 7Nicole10-08-2019

Prima vakantie.

Leuke, gezellige familiecamping. Stacaravan was prima in orde en netjes. In het hoogseizoen is alleen het zwembad wat aan de kleine kant, maar met binnenbad was het verder prima. Strand is op 5 minuten loopafstand. Binnenstad Carnac ongeveer op 10 minuten loopafstand. Wat ons betreft een prima camping, met genoeg te doen vooral voor kids.

• 6Staat v/h sanitair

• 2018
    6Esther14-08-2018

Matige camping

Mooie Ligging vlakbij strand, fietsenhuur, supermarkt. Heel mooie omgeving. Zwembad prima. Stacaravans erg dicht op elkaar en stoffig. Wij hadden geen schaduw en het was dus ondragelijk. Animatie was gericht op Franse/Engelse kinderen van 5 jaar. Voor kinderen van 8 jaar was het allemaal veel te kinderachtig.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 6M van Gamerenp20-07-2018

Vakantieomgeving Super.Camping niet meer.

De foto's van het Internet zijn erg misleidend. Het huisje leek in niets op de foto's. Erg klein en erg dicht op elkaar terwijl de foto's de indruk gaven van een ruim opgezette Camping. Toen ik de medewerkers hierop aansprak werd mij gezegd dat ik maar een reveiw moest schrijven na de vakantie. Wij hadden het geluk dat het supermooi weer was. met ander weer en vier personen in dat hutje was ik zeker naar huis gegaan. De omgeving is wel ontzettend mooi,er is voor ieder wel iets. De Zee ligt echt op een paar minuten lopen en is ook voor de kinderen super.

Het stadje is prachtig!

En toen we een moereninvasie in ons huisje hadden kwam er direct een medewerker van touroperator om het op te lossen. Vakantie Super, touroperator niet meer voor mij.

• 5Staat v/h sanitair

• 10Ingrid17-05-2018

Super!

Wat een ontzettende leuke camping! Wij zaten in een Vivaldi met Lounge meubelen. De caravans in ons straatje lagen zeker niet hutje mudje op elkaar. Met een mooi terras hadden we genoeg ruimte. De nieuee glijbaan vonden onze kinderen geweldig! En het zwembad was verwarmd. Het personeel was ook erg aardig. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat er geen gratis wifi was. De omgeving is fantastisch!

• 10Staat v/h sanitair

• Oude reviews

5Danielle15-08-2015

Voor ons nooit meer

Wij vonden het een erg dure camping in verhouding wat je ervoor krijgt.Sanitair erg verouderd en vies.Heb vaak moeten zoeken naar een schone douche en toilet.Als je het toilet doortrekt moet je maken dat je weg komt.Er komt een fontein op je af uit het toilet.Er staan teveel fransen en engelsen zijn erg schreeuwerig en aanwezig.Weinig nederlanders op de camping voor onze kinderen geen aansluiting met andere kinderen.Naast ons stond een mobilhome daar heb je veel overlast van.De caravanplekken staan naast mobilhomes vind dit ook niet mooi.Als mensen in hun mobilhome lopen of stoelen verschuiven geeft dit erg veel lawaai.Het zwembad vind ik het enige pluspunt en de omgeving.Deze camping verdiend absoluut geen 4 dus wij komen hier nooit weer.

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 9paula arendsen19-05-2015

hele fijne camping

Wij zijn in de meivakantie een week met onze kinderen in een stacaravan van touroperator geweest. Het was nog erg rustig. wij houden daar van. het was 's avonds en 's nachts super stil, heerlijk. De camping ligt vlakbij het strand en ook vlakbij allerlei winkels. Het grote zwembad was verwarmd buiten, echt super. de kinderen gingen daardoor lang en vaak met plezier zwemmen en wij ook. dat tref je niet op veel campings, meestal kraanwater temperatuur. Ook nog een binnenbad. De omgeving is erg mooi voor wandelen en fietsen en ook leuke stadjes en marktjes. wij hadden ook nog eens heel goed weer.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Gerard Kleinsmit01-08-2014

Leuke camping in een prachtige omgeving.

Leuke en goede camping vlakbij strand en centrum. Veel vertier in Carnac Plage. Het personeel is vriendelijk. We hadden een goede plek en erg mooi weer. De camping is niet goedkoop maar daar krijg je wel veel voorzieningen voor. Veel kinderen op de camping en in de laatste week meer Nederlanders.

• 8Staat v/h sanitair

• 6Jeroen09-06-2012

Mooie camping die zijn beste tijd gehad heeft

Vroeger met mijn ouders naar deze camping geweest en toen was het zeker 4 sterren waard. Dat zijn er nu nog maximaal 3. Het is een mooie, ruim opgezette camping, maar de mobile homes staan op relatief kleine plekken. Die van ons met zijn 'rug' naar het pad, waardoor we de kinderen niet goed in de gaten konden houden. De MH zelf is wel mooi groot, keurig onderhouden en erg schoon.

Het zwembad is groot en divers. De winkel, receptie en afhaal zijn prima qua service. Waarbij de afhaalmaaltijden qua kwaliteit net niet goed genoeg zijn. Er is een speelgedeelte voor kleinere kids, maar dat stelt niet gek veel voor. Het animatieteam is beperkt doordat ze alleen Frans en een beetje Engels spreken.

De ligging is uitstekend. Je loopt zo naar het strand en het centrum van Carnac. Het is een mooie stad en streek waar genoeg te doen is. Zoals het bezoeken van bijvoorbeeld de Menhirs.

• 5Eetgelegenheden

• 7Rens07-08-2011

Geen 4 sterren camping.

Gemiddelde camping welke maximaal 3 sterren zou mogen hebben. Winkel netjes, afhaal eten een 5 (kwaliteit een 7), bar netjes maar totaal niet gezellig, receptie goed, mooi maar oud zwembad, totale indruk een kleine 7. Ligging perfect echt vlakbij heel leuk centrum en 5 min van zeer mooi en schoon strand. Animatie compleet engels. Verblijf 1 week in een mobilehome van TO. Dit is echt niet aan te raden. TO heeft alleen maar home's van 20 jaar oud (wel heel schoon). Niet van deze tijd, met gaskachel en zonder magnetron, zeer slecht onderhouden plaatsen (groen komt door ramen naar binnen en overal vuil) Gewoon een zooitje. Omgeving heel erg leuk en veel te doen. Heb je geen (hele jonge) kinderen en bij mooi weer dan is het een leuke camping maar anders zou ik het niet kunnen aanraden. Grootste tegenvaller is TO. Camping 7/ TO een 4.

• 2Eetgelegenheden

• 4jose18-08-2010

Nooit meer!

Deze camping uitgezocht vanwege 4 sterren, kindvriendelijkheid en ligging. Wat viel dat tegen! Plaats was niet de beloofde 100 m2 maar zo klein dat amper de vouwwagen met auto erop kon staan. Sanitair was ver beneden de maat. Babybadje met koud water (en dat met een baby van 9 weken). Koud water om af te wassen en onder de douche moest je rennen om nat te worden. Ook was altijd de helft dicht waardoor je vaak lang moest wachten, het vies was en je samen met mannen en vrouwen gebruik moest maken van hetzelfde sanitair. De wc stroomde over zodat je moest rennen geen natte voeten te krijgen. Een animatie team was niet aanwezig. Kinderdisco was in een kelder waar een cd gedraaid werd! En de "speeltuin" was een verdwaalde wipkip en glijbaan met zand&grind! als ondergrond. Kortom, deze camping is zeker geen 4 sterren en het geld waard!!!!!

• 1Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Des Menhirs

1 vraag over Camping Des Menhirs

• Bea, 11-11-2010

naseizoen

Beste lezer, Ik ben campings aan het uitzoeken voor eind augustus, begin september 2011. Nu had ik een leuke uitgezocht enkel daar sloten alle faciliteiten eind augustus. Is dat op deze camping ook zo, of blijft hier alles langer open? Bij voorbaat dank voor de reactie, Vriendelijke groet, Bea

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig