Camping Des Menhirs

Camping Des Menhirs
8,3

Camping Les Menhirs bevindt zich in Bretagne. Deze camping is minder geschikt wanneer je houdt van een ruim opgezette camping. De stacaravans staan dicht bij elkaar. De animatie is niet Nederlandstalig en richt zich op kleine kinderen. Bij het zwembad vind je glijbanen en een apart peuterbad. In een mooie omgeving op slechts 2 kilometer van Carnac.

11 reviews over Camping Des Menhirs in het Nederlands

2008

Streng!!!!!

Johan
21-8-2008

Camping viel niet tegen; ruime plek om de bungalowtent en puptentje kwijt te kunnen. Weer was op zich prima, alleen heeeeeel veeeel wind. Scheen niet normaal te zijn. Sanitair was erg goed; schone douches en wc's. Vriendelijk doch bijzonder streng personeel. Zo mochten er in het zwembad geen bommetjes worden gemaakt en zelfs als er gesnelwandeld werd, kreeg je van het toezichthoudend personeel al een opmerking: no running. Zelfs kinderen werden uit het zwembad gestuurd! Om 23.00 uur moest het echt muisstil zijn! Het dorpje is best aardig, met leuke eettentjes. Door het winderige weer niet veel op het strand geweest. De omgeving viel wat tegen, in vergelijking met Pornic waar in 2007 werd gekampeerd. Prijs-kwaliteitsverhouding is enigszins zoek. Naar verhouding is het een dure camping. Overwegend bezoekers uit Engeland en Frankrijk.

Gereisd Familie in augustus 2008

Heerlijke vakantie!!

Sjaak en Trees
11-8-2008

Wij zijn 1 weekje geweest in een stacaravan en dit was erg leuk! De ligging ten opzichte van centrum en strand is perfect. Er is genoeg te doen, maar je hebt wel een auto nodig voor bezichtigen andere plaatsjes. Rondrit met treintje is leuk voor kids! Je kan fietsen huren. Als je van vis houdt heb je veel keus in eettentjes en restaurants. Prijzen vindt ik wel hoog. Zwembad op accomodatie is klein, maar goed vertoeven. Kinderen kunnen pony rijden. Bed ligt helaas niet lekker en is niet geschikt voor lange mensen. Wij hebben alleen hele week bewolking gehad en maar 1 dag echt mooi weer...maar voor bekijken plaatsjes was dit ideaal! Kortom lekkere vakantie, voor maar 11 uur van huis!

Gereisd Familie in augustus 2008

Super, Relaxed en Gezellig!

Frank & Inge
20-7-2008

Net weer thuis van deze vakantie op camping "Des Menhirs". Twee weken daar geweest met 3 kinderen van 16, 13 en 10. De camping is ruim opgezet, de caravan zelf was érg klein, maar de plaats eromheen groot. Voldoende ruimte om even te voetballen of badmintonnen. Veel Engelsen, Ieren en Fransen, maar in de tweede week ook aardig wat Nederlanders.Helaas was het weer gedurende de twee weken wat grillig, over t algemeen rond de 20 graden, veel bewolking en soms hevige buien. Jammer dat het binnenzwembad maar zeer beperkt open was en in het buitenbad heerste een streng regime! Niet eten en drinken, niet rennen, niet duiken(het bad is 2.80 diep!), niet samen in de glijbaan enz. Plaatsje Carnac-Plage is heel gezellig, veel terrasjes, restaurantjes en winkeltjes. Het strand is mooi, lekker ruim en op loopafstand.Leuke dingen in de buurt met als aanraders : Auray en Quiberon. Kortom : een leuke vakantie gehad!

Gereisd Familie in juli 2008

D-reizen

Ik heb een fantastische vakantie gehad, het weer was de en

Leon.!,
12-1-2008

Ik heb een fantastische vakantie gehad, het weer was de hele vakantie lang prachtig, een helder blauwe lucht en een heerlijk warm zonnetje. Er is veel te doen in het dorpje Carnac, maar ook op de camping wordt voor de kinderen elke middag wat georganiseerd en in de avonduren is er voor iedereen wat te doen. Een groot succes zijn de sporttoernooien, elke dag een andere sport, maar het voetbaltoernooi is het toppunt van vreugde. Er zijn prachtige stranden op loopafstand en ook de menhirs zijn erg leuk om te bekijken. En na een lange dag veel dingen gedaan te hebben kan je hier zelfs lekker tot rust komen in een van de 2 jacuzzi's, sauna of je gratis laten masseren. Er kan trouwens ook gefitnesst worden op de camping. In het dorp is een heel leuk uitgaanscentrum maar ook zijn er heerlijke eetgelegenheden. Kortom het is gewoon een prachtige en gezellige camping en een aanrader voor iedereen.

Groeten Leon.!,

2007

de camping was bekend

M. fellinga
5-9-2007

de camping was bekend.waren in mei al geweest.nu in hoogseizoen andere indruk. csaravan was slecht vergeleken met de andere die we in mei hadden gehuurd.carvan was vochtig. sanitair stonk. gelukkig 2e week mooi weer en veel buiten.caravan voor 4 pers.te klein.....

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn met ons gezin ( 3 kids van 7,9 en 11 jaar ) daar

Fam de Vries
4-9-2007

Wij zijn met ons gezin ( 3 kids van 7,9 en 11 jaar ) daar twee weken voor het eerst geweest in een stacaravan. Leuke camping. Inderdaad veel engelsen en Ieren, maar dat vonden wij en onze kinderen geen probleem. Mooi buitenzwembad, gelukkig ook een fijn binnenzwembad ( het was niet altijd mooi weer). Elke dag genoeg verse croissantjes en stokbrood! De afhaalpatat was er heerlijk. Een paar straatjes door en je was aan het strand, mooi fijn zand en helder water. Leuke uitstapjes gemaakt in de buurt. Langs de woeste kust geweest, geweldig mooi!

Erg leuke camping

Jan Mostert
27-8-2007

Erg leuke camping. Schoon, redelijke grote plaatsen en behoorlijke faciliteiten. In tegenstelling tot wat in een eerdere beoordeling werd gemeld, waren croissantjes e.d. zeker to 10:00 uur te koop.

Sanitair goed verzorgd. Het hoofdgebouw werd druk bezocht, maar loop je even naar achteren, dan is het gebouw vaak leeg. Schone douches en geen wachttijden.

Veel fransen en engelsen, maar dat hoeft geen probleem te zijn.

's Avonds was er altijd wel iets te doen of zien. De animatie was leuk.

Ligging erg gunstig: vlak bij strand en heel interessante omgeving vanwege de menhirs e.d.

Mooi zwembad, maar wel druk bezocht.

Goede wireless Internet verbinding.

's Avonds was het om 23:00 uur ook echt stil op de camping. Wij sliepen in een tent en hadden geen last van herrie o.i.d.

Winkeltje had hoogst noodzakelijke spullen, maar de Super U en Marché U liggen op minder dan 5 minuten fietsen.

Kortom: hele leuke en fijne camping!

Gereisd Familie in augustus 2007

De camping oogt verzorgd, ligt op loopafstand van het bij

riny koster
24-8-2007

De camping oogt verzorgd, ligt op loopafstand van het mooie strand bij Carnac. Hoodzakelijk Engelsen en Fransen maar mijn zoon van 17 heeft het er super gehad. De campingpaden zouden wat verbreed kunnen worden i.v.m. inrijden van de caravans. Leuk dat stacaravans en tenten door elkaar stonden. Er is goede verlichting op de paden.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping viel ons tegen

Christel
8-1-2007

Camping viel ons tegen. Zeer weinig Nederlanders, wat wij niet zo erg vonden, maar onze 3 kinderen wel. Heel veel engelsen/Ieren, waar ook de animatie op afgestemd was. Op tijd je bed uit voor croissantjes, anders had je niets. Je mocht absoluut geen eten/drinken meenemen naar het zwembad. Dus 's ochtends even een heerlijke cappucino aan het zwembad terwijl je je kinderen in de gaten wilden houden, dat zat er niet in !! Het strand daar in tegen was prachtig, vooral bij eb. Uren lang zoeken naar de mooiste schelpjes en krabbetjes. Vrij dure camping voor hetgeen je er voor terug krijgt. Omgeving is prachtig, maar ons zien ze voorlopig niet terug.

Gereisd Familie in augustus 2006
2006

ik heb er een hele leuke vakantie gehad

janneke
16-8-2006

ik heb er een hele leuke vakantie gehad. camping ligt vlak bij het strand, je kunt er zo naar toe lopen. veel leuke restaurantjes in de plaats. op de camping zelf zijn de activiteiten allemaal in het frans, dat was jammer. leuk zwembad hebben ze met een leuke familieglijbaan.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Menhirs in Carnac/Carnac-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Menhirs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.