Camping De Kermario

129 reviews over Camping De Kermario

• 2019
    8MH12-08-2019

Prima week gehad

Afgelopen juli 1 week op deze camping verbleven. Wij hebben ons prima vermaakt. We waren de enige Nederlanders, maar stiekem vinden we dat wel fijn. Het gehuurde chalet verkeerde in prima staat. De zwembaden waren voor onze kids (6 en 7) nog prima. De omgeving is leuk (vooral schiereiland Quiberon is een aanrader). Ook Vannes is een leuke stad. Tijdens de enige dag met regen zijn we naar het overdekte zwembad van Auray geweest (een redelijk zwembad voor jonge kinderen). Het attractiepark Le p’tit délire (op zo’n 2 km van de camping) viel zeer goed in de smaak bij onze kinderen.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Oude reviews

7Sander09-08-2017

Teleurstellend

Camping biedt nauwelijks faciliteiten en staat van onderhoud, waaronder de door ons gehuurde accomodatie (een gite - ty bras) is slecht.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Jeroen20-08-2016

Lekker camping op een goede locatie

Fijne camping met beperkt aantal vrije staanplaatsen. Voor het grootste gedeelte staat hij vol met nieuwe stacaravans. De camping voor plaatsen met een eigen tent of caravan is een los deel, waar je erg ruime en fijne plaatsen krijgt. Vooraf reserveren is misschien we handig, aangezien het om ongeveer 20 vrije plaatsen gaat. Prima, maar klein zwembad. Toen wij er waren, waren wij de enige Nederlanders. Voornamelijk Fransen op de camping. De omgeving is geweldig mooi. Neem je fietsen mee, want je kan er lekker fietsen en je bent zo op het strand. Daarnaast kom je niet in de files terecht.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Ann07-08-2016

Prima uitvalsbasis om zuid-Bretagne te ontdekken!

We zijn na een overnachting in Fecamp (en bezoek aan Étretat) doorgereden naar Carnac. We verbleven een week op camping De Kermario in een vrij nieuwe, mooie stacaravan met een grote, overdekte veranda. In de stacaravan waren geen dekbedden, alleen dekens. Bij wat frisser weer is dat wat weinig. De camping heeft een eenvoudig maar prima overdekt zwembad en twee kleine, ondiepe buitenbaden (niet verwarmd). Er is voor de kinderen animatie, maar daar zijn onze kinderen niet naartoe geweest. Van de eetgelegenheid op de camping hebben we één keer gebruik gemaakt, dat was zo-zo. We zijn vanaf de camping een aantal keer naar het schiereiland Quiberon gereden, wow wat mooi is het daar! Vooral als het opkomend water is. Ook leuk om te doen: karten in Ploemel en wandelen bij La Trinité sur Mer. Tijdens een regenachtige dag wilden we Musée de Prehistoire bezoeken in Carnac, maar daar was het zó druk, dat we wat anders zijn gaan doen. Strand bij Carnac is super, stranden/strandjes op Quiberon ook. Een weekje is eigenlijk te kort :-).

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Peter19-06-2007

Perfecte vakantiebestemming. Inmiddels 3e jaar. Personeel (volledig frans) niet 'nederlands' vriendelijk maar daar kom je niet voor. Lokatie is perfect. Klein van opzet. Prima voor (kleine) kinderen Het vertier moet je in de omgeving zoeken.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juni 2007

• 8Gerben21-03-2006

Periode: juli 2005

Kleine camping voor Carnac naast de beroemde dolmen-velden (menhir), op een paar kilometer van het strand. Voor het grootste deel franse gasten en wat nederlanders.

De stranden zijn in het algemeen goed geschikt voor kleine kinderen, mits het getijdeverschil niet te groot is, want dan ontstaan er stromingen. Maar er zijn zeker meerdere geschikte plekken.

Verder in de omgeving een paar leuke steden, maar in het algemeen moet je je vertier met kleine kinderen op de stranden zoeken.

Mooie stacaravan op een ruime plaats met zowel zon als schaduw. De kwaliteit van de plaatsen verschilt echter heel erg. Hadden eerst een krappe plaats met weinig zon.

Vriendelijk personeel. Er werden ook allerlei actititeiten georganiseerd, maar vooral in de avond.

Gereisd in maart 2006

Camping De Kermario info