7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Côte Ô Le Rosnual Carnac voor je op een rij gezet:

6 reviews over Camping Côte Ô Le Rosnual Carnac in het Nederlands

17-8-2018

Niet weer

Albert
1-8-2016

Camping is nog goed rest van voorzieningen slecht. Restaurant is bij een inloop voor daklozen nog beter. Pizza geprobeerd vrouw en kinderen hebben deze weg gegooid. Alles komt ui een pot. En smaakloos. Doch 10 euro. Verder alles in Frans. Normaal geen problemen mee. Maar niks is ook niks.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

redelijk, wel zeer frans gericht!

Theo Kok
17-10-2008

Op deze camping zijn veel vaste Franse gasten. bij vertrek was het moeilijk afspraken maken over eerder weggaan en de controle. Bij Franse bezoekers was dat blijkbaar geen probleem. Voor ons ook niet. De mobil home was van een nieuwe soort. Prima in orde! Personeel vergeetachtig: "Oh, ja, U had fietsen gereserveerd". Voor brood kun je beter in Carnac, een leuk plaatsje, gaan. Op de camping is de kwaliteit: afbakbrood. Restaurant is duur, ook daarvoor beter naar Carnac, waar je nog voor betekkelijk weinig geld, goed kan eten! Activiteiten op Le Rosnual: sport voor wat oudere kinderen ( jongens) die iets Frans spreken: OK. Voor meisjes stuk minder! Zwembad is prima!

Gereisd familie in juli 2008

best te doen.

linthout
3-8-2008

als je in een verouderde mobilhome zit, is het wel erg sober en eenvoudig. De nieuwere mobilhomes zijn erg mooi en modern. Moeilijk om een campingbed te plaatsen. Camping is erg gericht op Fransen. Personeel sspreekt weinig of geen Engels. Mobilhomes staan erg dicht op elkaar.

Gereisd familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Côte Ô Le Rosnual Carnac in Carnac/Carnac-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Côte Ô Le Rosnual Carnac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.